Sasuke: Narutoooo
Naruto: Sabah sabah ne bağırıyon lan dattebayo!
Sasuke: Bizim afacan bozuk ben sana diyim
Naruto tip tip Sasuke'ye bakmaya başlamıştı. Bir insan niye anlaşamazdı ki oğluyla?!
Naruto: Yine neden bozukmuş benim yavru tilkim, sensin bozuk dattebayo
Sasuke: Aramızda yatıyo ayı kadar çocuk aramızda!
Naruto kafasını kaldırıp baktığında aralarında uyuyan Menma'yı görmüştü. Menma'nın küçük tatlı haline sırıtan Naruto, Sasuke'nin kıskanç gözüyle karşılaşmıştı.
Naruto: Geçen gün Menma'yı konuşurken duydum. Bir sorunu var sanırım Sasuke dattebayo
Sasuke: evet tabi ki var. Bu çocuğa sevgili felan mı yapsakta seni rahat bıraksa- ahh
Sasuke kafasına yediği yumruk ile acıyan kısmını tutmuş ve susmuştu. Dalgaya vuruyor olabilirdi ama sırf Naruto'yu endişelendirmek istemediği için böyle davranıyordu. Doğruyu söylemek gerekirse Menma'nın davranışları gerçekten tuhaftı.
.
.
.
Menma: Mühürlemek demek yani mühürlersem sorun ortadan kalkacak hmmmMenma onu dinleyen annesinden habersiz, içinde ki Siyah Kurama dan kurtulmanın yollarını arıyordu. Bir süredir farkına vardığı bu yaratık neredeyse annesinin ki ile aynıydı. Terk farkı ise daha önce başka bir evrende Naruto'yu öldürmüş olmasıydı.
S.Kurama(Menma'nın içindekini S. İle belirticem): boşuna arama çocuk 18 yaşını doldurduğunda seni ele geçireceğim
Menma: sende bi sus ya ele geçiricem ele geçiricem şimdi geçirsene sende seviyon beni heee dattebasa
Naruto bir süre oğlunu dinledikten sonra geceye kadar onun uyumasını beklemişti. Çünkü daha sonrasında o yaratık ile konuşması gereken konular olucaktı.
.
.
.
Menma uykuya daldıktan kısa süre sonra Naruto, Menma'nın etrafında ki chakra dalgasının aynı bir tilkiye benzemeye başladığını görmüştü.S.Kurama: Ne konuşmak istiyorsun, yoksa oğlunu öldürmemem için bana yalvarıcak mısınız?
Naruto: Onu gerçekten öldürmek istemiyorsun, onu istediğin kişiye, kaybettiğin kişiye dönüştürmek istiyorsun değil mi ? dattebayo
Donuk bir ifadeyle Naruto'ya bakmaya başlayan yaratığa karşılık, Naruto tekrardan konuşmaya başlamıştı.
Naruto: Obito ile konuştum ve senin hakkında ki çoğu şeyi biliyorum. Menma'nın seni evreninden koparmasıyla o evrende ki Naruto'nun bedeninden ayrıldın ve Jinchūrikin de bu yüzden öldü dattebayo
Chakra ortadan kaybolduğunda Naruto odadan ayrılmıştı. S.kurama'nın Menma'ya zarar vermeyeceğini biliyordu ve bu yüzden içi rahattı. Yine de Menma'nın bu güçle başa çıkıp çıkamayacağı belirsizdi.
Koltukta oturan eşinin yanına gelen Naruto onun kendi kendine fısıldaşmalarını dinlemeye başlamıştı.
Sasuke: kapıyı kitlesem camdan giriyo, hayır camı da kapasım kırıyor. Giricek delikde buluyor fare gibi ya. Camdan niye girersin, kapı kilitliyse adam akıllı yatağına git işte. Sevişemiyorum ya sevişemiyorum. Hayır Menma bitse kum torbası başlıyor. Bıgın sıxı kılmıyı gıldık (bugün size kalmaya geldik), gelme lan gelme. Senle mi sevişcem ben yürü git!
Sasuke'nin kendince SESSİZ isyanlarına kıkırdayan Naruto, koltukta yayılmış Sasuke'nin kucağına oturmuş ve kendini hafifçe ona bastırmıştı.
Naruto: Hmm daha sessiz düşünmelisin Sasukeee~~ dattebayo
Elini Naruto'nun kalçalarına yerleştiren Sasuke, sadece sırıtmakla yetinmişti. O sıra da ise Naruto çoktan sevgilisinin dudaklarına yapışmıştı bile.
Smut
Vakit kaybetmeden Naruto'nun üstündekilerden kurtulan Sasuke, dudaklarını onun boynuna yönlendirmiş ve hafifçe ısırmaya başlamıştı. O sıra da ise elleri Naruto'nun göğüs uçlarında geziyordu.
Naruto: ımm Sasuke- huylanıyorum
Sevgilisinin sözlerini duymaksızın göğüs uçlarını sıkan Sasuke, onun ağzından güzel sesler duymaya başlamıştı bile. Naruto'nun ağzından en çok duymayı sevdiği şey iniltiler eşliğinde ki ismi olabilirdi.
Bir elini Naruto'nun ağzına yollayan Sasuke, dudaklarını onun göğüs ucuna yöneltmişti. Bu durumdan hem huylanan hemde hoşnut olan Naruto ise boğuk inlemelerini ortaya koyuyordu. Bunu fırsat bilen Sasuke ise dişlerini devreye sokmuş ve Naruto'nun göğüs ucunu ısırmıştı.
Beklemediği bu hareket ile büyük bir inleme koparan Naruto, tırnaklarını Sasuke'ye geçirmişti. Bunu bekleyem Sasuke ise hiç tepki vermeden elini Naruto'nun ağzından çekmiş ve bir parmağını onun içine yollamıştı.
Naruto: Saskee!
Sasuke: Sakin ol sevgilim, tırnaklarını istediğin kadar sırtıma geçirebilirsin ama sana nazik davranmam şu an söz konusu bile değil~
Naruto: seni şere- ahhh
Vakt kaybetmeden ikinci parmağını da Naruto'nun içine yollayan Sasuke, gel git yapmaya başlamıştı bile. Uzun süredir yapmadıklarından dolayı olsa gerek Naruto'nun deliği fazlasıyla sıkıydı.
Sasuke: Naruto fazla azgınsın. Dar olmana rağmen beni içine almak için kasılıyor, içine çekiyorsun. İstediğini alıcaksın birtanem sakin ol~
Sasuke'nin boynuna sarılan Naruto, onun parmakları ile yetinmek istemiyordu. Daha fazlasını istiyordu.
Naruto: Saske çabuk ol ve içime gir. Dayanabilirim dattebayo ahh
Sevgilisinin sözlerine kayıtsız kalamayan daha doğrusu kalmak istemeyen Sasuke, aletini hiç beklemeden Naruto'nun çine yönlendirmişti. Beklenmedik şey ise içine girmesiyle beraber, Naruto'nun boşalmasıydı.
Sasuke: bu çok tatlı ama bir dahakine beraber boşalacağız sevgilim ~
Naruto'nun dudaklarına kapanırken gelgit yapmaya başlayan Sasuke, ağzına düşen inlemelerle oldukça keyifleniyordu. Bir eli ile Naruto'nun belini tutarken diğer elini yine onun göğüs uçlarına yönlendirmişti.
Olabildiğince zevk vermeye çalışırken, aldığı zevkin zaten bir sınırı yoktu. Öyle zevk alıyordu ki sırtından hafifçe akan kanları hissetmiyordu bile. Sasuke daha da hızlanmaya başlarken, ikiside sona gelmişti.
Smut bitti
-Sabah-
Menma: Ben kaçar dattebasa
Naruto: Sakın okuldan kaçıyım deme bu sefer önce o arkadaşın olucak hergeleyi sonra da seni döverim duydun mu? dattebayo!
Annesine dil çıkartan Menma kendisine doğru fırlatılan rasengandan son anda kurtulmuştu. Annenin bi manyak olması ne zor işti böyle. Okul yolunu tutan Menma tabi kaçınılmaz olarak baş belası Mitsuki ile karşılaşmıştı.
Mitsuki: günaydın öpücüğü yok mu?
Menma: kaç dattebasa
Mitsuki: efendim?
Menma: Kaç dattebasa
Elinde ki yeni keskinleştirilmiş kunaileri Mitsuki'ye fırlatmaya başlayan Menma ile, Mitsuki ayaklarını totosuna vura vura kaçmaya başlamıştı.
Mitsuki: sevişelim demedim ki alt üstü öpücektin!
Menma: Sen hala konuşuyor musun dattebasa!
Ehm arkadaşlar biraz ölmüş olabilirim ama fikir kalmadı. Bu yüzden yakın zamanda final yazıcam 😅inş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Ficción GeneralUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...