Sasuke'nin kucağına oturan Naruto öylece ona bakıyor ve hafiften sürtünüyordu. İlk hamleyi yapmamakta ısrarcı olmasına rağmen karşısında ki oğlan da öylece duruyordu.
Bu hareketsizlikten sıkılan Sasuke bir elini Naruto'nun kalçasına atıp sıkarken diğer elini ise onun ensesine yerleştirmiş ve suratlarını yaklaştırmıştı.
Naruto: Seni öpmeyeceğim Sasuke-
Sasuke: Beni delirtiyorsun Naruto
Sarışın oğlanın dudaklarını kendininkilerle birleştiren Sasuke iyice sabırsız davranmaya başlamış ve dilini içeri ittirmişti. Buna karşılık Naruto ise kendini hızlıca geri çekmeye çalışmıştı.
Naruto: Şunu bilmen gerekiyor. Sex partnerlerimin dilini kullanmasından hoşlanmam ve buna izin vermem.
Sasuke: Bu benim ne kadar umrumda peki?
Naruto ile alay edermişcesine konuşan Sasuke, hızlıca dudaklarını geri birleştirmiş ve dilini içeri ittirmişti. Buna karşılık sinirlenen Naruto, Sasuke'nin dilini ısırmış ve inleme ile geri çekilmesini sağlamıştı.
Sasuke: Manyak mısın?!
Kanayan ağzını tutan Sasuke'ye karşılık, Naruto gülmekten kendini alamıyordu. Sasuke hangi deliye çarptım ben diye düşünmekten kendini alamıyor ama bir yandan da onunla inatlaşması hoşuna gidiyordu.
Sasuke: Bunu nasıl telafi ediceksin sarışın, ciddileşsen mi artık?
Naruto: Malesef bura da bırakıyorum zaten başından beğri de yapmayı düşünmüyordum. Ayrıca misafirim gelicek yani evimden defolma vakti Sasuke.
Naruto, Sasuke'nin kucağından kalkmaya yeltenirken sıkıca yerine oturtturulması ile şaşkınca karşısında ki oğlana bakmıştı. Bir Sasuke'nin suratına bir de altında ki şişliğe bakan Naruto bundan nasıl kurtulacağını düşünmeye başlamıştı ki kapı çalmıştı.
Naruto: Geldi!
Yerinden kalkmaya yeltenirken tekrar sıkıca oturtturulan Naruto şaşkınca tam ağzını açıcaktı ki, Sasuke eli ile ağzını kapamıştı.
Sasuke: Beni bu halde bırakıp hiçbir yere gidemezsin Naruto ve yapmak üzere olduğun davranışta çok kötüymüş. (yapıcam diyip kaçmayı planlamasından bahsediyor)
Kıpırdamaya çalışan Naruto sıkıca tutulduğundan dolayı hareket edemiyordu. Şu an burdan kurtulmak için feromonlarını kullanmak en kolay yol olsa da dışarda ki kişi feromonlarını alırsa bu kötü olabilirdi.
Sasuke: Başladığın işi bitirmeden gidemezsin Naruto.
Şu an buna vakti olmadığını düşünen Naruto, Sasuke'ye elini çekmesi için işaret vermişti. Elini Naruto'nun ağzından çeken Sasuke boşta kalan elinide Naruto'nun kalçasına indirmişti.
Naruto: Sasuke bırak gerçekten gitmem lazım. Lütfen bak lütfen
Sasuke: Bu hale girdikten sonra bana bırakmamı söylüyorsun ama bunun neredeyse imkansız olduğunun farkında değil misin? Özellikle sende benimle aynı haldeyken.
Naruto: Hadi ben senin feromonların yüzünden böyleyim ya sen? Feromonlarımı salmadım bile lan!
Sırıtan Sasuke'ye karşılık, Naruto sinirlenmeye ve daha çok tedirgin olmaya başlıyordu. Zilin tekrar çalması ile şu an Sasuke ne derse kabul etmeye razıydı ve o pislikte bunun farkındaydı.
Naruto: Bu ayın sonunda istediğini yapıcam şimdi lütfen bırak.
Sasuke: ay sonu çok uzak ama~~~ o zamana kadar bana sexi başlatmadığım sürece bazı şeyler için izin vermeli ve benle beraber kalmalısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Fiction généraleUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...