---
Naruto'nun boynuna dişlerini sürten Sasuke'ye karşılık, Naruto ilk defa birine güvendiği için pişmandı. Karnının üzerinde ki mühür onun canını yakarken kendi mührününde gerildiğini hissediyordu. Bunun yanısıra ise boynunda hissettiği dişler korkmasına yol açıyordu. O da mı Menma (oğlu değil ) gibi ölücekti.
---Karşısında ağlayan oğlana bakan Sasuke bir an için ne yaptığının farkına varmış ve duraklamıştı. Buna karşılık ise bunu fırsat bilen Naruto, elini kurtarmış ve cebinden aldığı kunaiyi Sasuke'ye saplamıştı. Naruto, onun sarsılmasını fırsat bilerek ayağa kalkarken ciddi manada arkasına bile bakmamıştı.
Sasuke ise olduğu yerde durmuş öylece bakıyordu. Nasıl böyle bir şey yapmıştı, anlamamıştı. Naruto onu asla affetmeyecekti...
Gaara: Neyin var Naruto?
Naruto: Gaara beni evine alır mısın? Ve evet köpek klubesinde yatmaya razıyım dattebayo
Gaara: Tam bir şapşalsın, Karin'ide alıp gidelim hadi.
Naruto: O Suigetsu ile gitti bile dattebayo
.
.
.Gaara endişeli bir şekilde yerinde otururken son çare Minato'yu aramaya karar vermişti. Çünkü Naruto dün geceden beri ateş içinde yatmasının yanısıra arasıra kyuubinin gücünü dışarı bırakıyordu.
Gaara: Minato abi, buraya gelir-
Cümleyi tamamlamadan yanında beliren Minato'ya karşılık, Gaara hala buna alışamamıştı. Minato ateşler içinde yatan oğlunun yanına gitmiş ve hızlıca üstündekini çıkarmıştı. Gördüğü şey ise onu fazlasıyla simirlendirmişti.
Minato: kim yaptı bu mührü? Bozmamız için mührü yapanın kanı lazım
Gaara: Sa-
Naruto: b-ben alı.. rım..
Minato: Sen çeneni kapa. Bu mührü yapmasına izin vericek kadar gafil avlandıysan muhtemelen yakının. Gaara söyle.
Gaara: Uchiha Sasuke.
Minato ismi duyması ile beraber yine kaybolurken, Naruto Gaara'ya kızgın bir şekilde bakmaya başlamıştı. Buna karşılık ise Gaara onu göz devirmişti. Bir yandanda pişmandı neden onu Sasuke ile bırakmıştı ki?!
Evine ışınlanan Minayo hızlıca oradan ayrılmış ve Uchihaların kapısını çalmıştı. Kısa sürede açılan kapıya karşılık Fugaku onu içeri davet etmişti.
Minato: Aslında sadece Sasuke'yi buraya çağırın.
Fugaku: Neden?
Minato: Sonra konuşuruz şu an acil, çağırın lütfen.
Babasının seslenmesi üzerine aşşağı gelen Sasuke, Minato'yu görünce irkilmiş ve bir adım geri gitmek istemişti. Tabii Minato'nun dibinde bitmesi onu ürkütmüştü.
Minato: Nasıl yaptıysan öyle düzelteceksin Uchiha Sasuke .
Sert ve iğneleyici çıkan sesin ardından Minato, Sasuke'nin koluna bir kaç derin çizik atmış ve eline akıtmıştı. Buna karşılık ise Minato'nun üstüne atlamak üzere olan Fugaku'yu, İtachi tutmuştu.
Yeterince elinin kana bulandığına emin olan Minato oğlunun yanına ışınlanırken, Sasuke ve ailesi öylece duruyordu. Fugaku, İtachi'ye açıklama yap dercesine bakarken anneleri Sasuke'nin dibinde bitmişti.
İtachi: Sasuke yasaklı bir jutsu ile Uzumakilerin oğlunu mühürlemiş ve bu mühür yapan kişinin kanı olmaksızın bozulmuyor. Kaldı ki mühür bozulsa bile eğer bu kişi Uchiha bile olsa büyük ihtimalle ölürdü. Uzumakilerin direncini katardak kurtulur büyük ihtimal tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
General FictionUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...