2.Bölüm

2K 162 162
                                    

Sasuke elini Naruto'nun omzundan aşşağı doğru indirirken, Naruto elini uzattığı dosyadan çekmişti. Bu sebeblede yukarda ki dosyalar üstüne devrilmiş ve gölge klonu yok olmuştu. Sasuke noluyor lan diye düşünürken, Naruto hiçbir şeyden habersiz masasında uyuyordu.

Odasından çıkan Sasuke uyuyan oğlanı gördüğünde sinirlensin mi gülsün mü bilememişti. Hızlıca bir kaç defa omzunu dürtmüş ve uyandırmaya çalışmıştı ama hala uyku sersemiydi.

Naruto: Gaara sana dedim şu an değil akşam eve geçeriz... ama bak... almayı unutursan bu sefer seni eve almam.

Sasuke kesik kesik duyduğu cümleleri yine yanlış anlarken, Naruto hala uyku sarhoşluğundaydı. Naruto'nun masasına yaslanan Sasuke elini onun saçlarına sokmuştu. Ciddi ciddi odaklanmazsa sarışından feromon kokusu alamaması onun çok tuhafına gidiyordu.
.
.
.
Fugaku: Görüşmeyeli oldu bakıyorum da hala aynısın.

Minato: Haklısın, senin aksine ben hala gencim Fugaku.

Bir araya toplanan aile sürekli birbirine bulaşıp duruyordu. En köşe de oturan Naruto ise neresi iş yemeği lan bunun diye düşünmeden edemiyordu. Resmen boşu boşuna onu buraya sürüklemişti Sasuke.

Fugaku: Kum şirketiyle anlaşmamızdan nasıl haberdar oldunuz da bizden önce onları kaptınız anlamıyorum. Oysa ki dosya sadece Sasuke ve İtachi'de vardı.

Minato: Demek ki yeterince gizli tutamamışsınız öyle değil mi?

Ortamın gerginliğinden hoşlanmayan Naruto, masa dan kalkıp lavaboya gitmişti. Dönüşte ise Yahiko ile karşılaşmıştı. Geldiğinden beğri görüşemediklerinden dolayı lavabonun yanında ki köşeye geçmiş ve konuşmaya başlamışlardı.

Yahiko: Nagato'da az fena değil ha benim minik kardeşimi (mecaz olarak) yoruyor.

Naruto: Ömür boyu ramenlerimi ısmarlayacağından haberi yok daha.

Yahiko: *güler. Eve de geçemiyorsun sen değil mi? Seni geçeceğin eve bırakayım mı? hem de biraz durmuş olurum yanında.

O sıra da sarışın oğlana bakmaya kalkan Sasuke yine diğerine benzer bir sahne görmüştü. Abisinin dediğinin aksine bu oğlanın diğerlerinden farkı yoktu ve bu Sasuke'yi daha da hırslandırıyordu.

Sasuke: Sekreterime yavşamak mı? Çalışanlarımızı rahat bırakmanı öneririm Yahiko.

Yahiko: Böyle tatlı birini işe alırsan, benden bunu nasıl bekleyebilirsin ki?

      Elini Naruto'nun cebine doğru atıp flash belleği alan Yahiko, yarattığı karmaşa ile Naruto'yu başbaşa bırakmış ve oradan uzaklaşmıştı.

     Naruto ise içinden küfrederek şu an ne bahane uyduracağını düşünüyordu. Buna karşılık Sasuke ise sadece ona bakmış ve gitmişti.

Naruto: Başıma bir şey gelmezse iyidir. Eğer gelirse Yahiko ve Nagato'yu bir güzel benzeteceğim.
.
.
.

Naruto: Ahh sonunda evim evim kendi evim.

     Üstünü değiştirip kendini yatağa atan Naruto, feromonlarını rahat bırakmamın verdiği hisle mayışmıştı. Aslınsa bu gün bir kuralı çiğnemiş ve jutsu kullanmıştı ama bunun kimse farkına varmadığı için sorun yoktu öyle değil mi?

      Yatağından zilin çalması sebebiyle kalkan Naruto sinirle kapıyı açmıştı. Gaara'nın olduğunu düşündüğünden bakmadan yatağına geri dönerken, bağırmayıda ihmal etmemişti.

Naruto: Umarım almışsındır geçen sefer yarım saat bir de aramakla uğraşmıştık. Eee hangisini seçtin.

      Naruto olan sessizliğe sinirlenmiş ve yataktan kalkıp kapıya doğru yönelmişti.

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin