21.bölüm

531 51 104
                                    

Naruto: Haaa- Shirukenim nerde benim ya?!

Odasını birbirine katan Naruto'ya karşılık Yahiko ve Nagato sadece onu izliyorlar ve kendi aralarında tartışıyorlardı. Naruto en son bazasını devirdiğinde ise ikili onu durdurmaları gerektiği kanaatine varmıştı.

Yahiko: Dur.

Nagato: Cidden mi? Sen cidden bazen konuşma özürlü oluyorsun.

Yahiko: Çok biliyorsan sen durdur.

Ve bu şekilde ikili birbirine girmişti. Naruto ise olaya nasıl dahil olduğu anlamaksızın kendini Yahiko'ya yumruk atarken bulmuştu. Bu sıra da ise Nagato'dan da darbe almıştı.

En son ise olayı ayırmaya giren yumuşak kalpli Minato'nun dayak yemesi ile Kushina sinirle odaya dalmıştı.

Kushina: Kuduruk köpekler gibi birbiriniz kuyruğunu kovalamayı kesin. Ayy sevgilim gel sana bakayım.

Yahiko-Naruto: Ya biz Minato abiyi Naruto sandık.

İlk cümlede ki sertlik ile içleri titrerken bir anda yumuşaması ile şaşırmışlardı. Evet konu Minato olunca, Kushina pamuğa dönüyordu.

Naruto: Hıh- ben yaralansam bu kadar ilgilenmiyorsun. Halbu ki ben senin o elin oğlu.

Kushina: Bu da aynı babası oldu çıktı. Babanı az dövmedim ben küçük beyfendi. Bura da konu sizin yüzünüzden yaralanması.

Ve hepsi birer tokat yemişti, haklı olarak. En son ise beraber odayı toplamışlardı. Minato ise hala yediği dayağın şokundaydı. Bir insan oğluna benziyor diye arada dayak yer miydi ki?

Odası toplandıktan sonra yatağına uzanan Naruto, kendi kendine gülmeye başlamıştı. Ailesi resmen delilerle doluydu, seçilmiş gibi.
---
Shirukeni bulamadı diye üzülen Naruto odaya dalan Sasuke ile gözlerini ona dikmişti.

Sasuke: Naruto gerçekten seni tanıya-

Naruto: Sasuke tanımaman kırıcı olsa da bu normaldi demek isterdim ama sen inanmak istediğine inandın. Sana shiruken olayını açıklayan suyuna giden bir Naruto istedin. Onu bulmuşken sahte olduğunu düşünmek istemedin.

Susmuştu. Çünkü oda doğruluk payı olduğunu biliyordu ama inkar etmek istiyordu. Cebinden çıkardığı shirukeni Naruto'ya uzatmıştı Sasuke. Buna karşılık ise bu sefer shirukeni fırlatan (duvara attı) Naruto olmuştu.

Naruto: Benim anılarıma sahip olduğu için muhtemelen sana söylemiştir. Ama artık söylediğin bir şey doğru. Bu shiruken benim ESKİ sevgilime ait.

Sasuke: Benden ayrılma Naruto benden ayrılamazsın.

Naruto: Sasuke sana şans verdim sevgili anlamında tril tril alfalardan kaçmama rağmen sana şans verdim ama elde ettiğim bana fırlatılan saplanan şeylerden ya da dövülmemden başka bir şey olmadı. Beni sevdiğini söylüyorsun ama her fırsatta canımı yakıyor ve beni dinlemiyorsun

Sasuke: Naruto benden ayrılamazsın

Naruto: beni zorla yanında tutamazsın

Aniden yediği yumruk ile yere devrilen Naruto şaşkınca Sasuke'ye bakıyordu. Sasuke ise cebinden çıkardığı zehirli shirukeni Naruto'ya sürüp ince kesikler atıyordu. Hareket etmeye çalışsa da beceremeyen Naruto boğazında hissettiği soğukluk ile gözlerini Sasuke'ye dikmişti.

Sasuke: Seni öldüreceğim ve edo tensei ile diriltilmeni sağlayıp sadece benim olman için komut verdireceğim.

---
Sasuke: Bak sadece  öldüğümü görüyor değil mi? Suçlu hissetsin ki kendini bana kızmasın. Kavgasız barışalım.

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin