39.bölüm

341 33 67
                                    

Sasuke: Oğlum, yavrum, junior ben nasılsın rahat mısın orda?

Naruto: Sasuke hamile değilim anlasana dün gece yaptık diye şak diye hamile olmuyorum. Ayrıca nerden biliyosun erkek olacağını ve belki bana benzicek. Dattebayo

Sasuke: öncelikle dün hamile kalmadıysan daha da kalamazsın Naruto~ ve küçük detaylara takılma ama bence erkek olcak

Naruto, Sasuke'nin kafasına sertçe vurduktan sonra ufacık sırıtmıştı. O iyi bir baba olacaktı değil mi?

1 hafta sonra

Naruto sabah uyandığında yine kapıda bulduğu zarfla küfretmişti. Neden sürekli Sasuke saçma sapan işler için davet ediliyodu. Bu aptal zarfı yine ve yine yırtmak artık yorucu olmaya başlamıştı.. .

2 hafta sonra

Sasuke rahat rahat kahvaltısını yaparken, Naruto'nun koşturarak gelmesine karşılık ona bakmıştı. Nefes nefese olan Naruto elinde ki testi Sasuke'ye gösterince, boğulma sesleri duyulma başlamıştı.

Naruto: Sasukeeeğ çocuk doğmadan mı ölüceksin saçmalama Dattebayo

Öksürüğü geçen Sasuke aniden ağlamaya başlamış ve Naruto'nun karnına sarılmıştı. Şimdi cidden baba mı olucaktı?

Sasuke: Bebemiz olucak ve bunu sadece biz biliyoruz Naruto bu gece bütün ailemizi davet edip söyleyelim.

Onu onaylarcasına Sasuke'nin başını okşayan Naruto, şu an duygusal olduğu için ilk öğrenenin o olmadığını söylememişti. Test süresini beklerken tabi ki Gaara ile konuşmalıydı sonuçta.
.
.
.
Minato: Diyorum ki kunai bile saplamıyorsun yaşlı bunak!

Fugaku: o kadar berbat ışınlanıyorsun ki artık, ışınlandığın yere sende önce giderim.

Minato: O gözünde sharinganı senden daha iyi kullanırum gözlerin bozuldu şu haline bak.

Fugaku: Benim oğlum daha yakışıklı!

Minato: Al oğlunu başına çal o zaman saldın başıma bela gibi

Fugaku: Ha- yok tamam sizde kalabilir.

Sasuke: Baba! Abi bir şey de lütfen

İtachi: Baba köpek kulübesi hala boş onu geri alabiliriz.

Sasuke: Yeter ama ya

Yahiko: Kuduz aşısını da yaptırmamıştık daha bi yaptırır öyle yollarsınız.

Nagato: Cık cık denir mi öyle.

Sasuke: Senin beni savunacağını düşünmezdim.

Nagato: Diycektiniz ki kulübeyi senin için boşaltamayız barınağa yaylan Saske

Minato: Hah gördün mü yaşlı bunak benimkiler daha iyi laf sokuyo

Fugaku: sen doğurdun sanki

Minato: Niye oğullarını sen mi doğurdun

Onların saçma sapan kavgasından dolayı hala hamile olduğunu söylemeyen Naruto hafiften sinirlenmeye başlamıştı. Kushina ve Mikoto ise öylece alıştıkları manzarayı izliyorlardı. Ta ki onu bağırışına kadar.

Naruto: Ben Hamileyim Dattebayo.

Herkes bir anlık şok olmuştu. Minato sevinmek istiyor ama bir taraftanda üzülüyordu. Biricik oğlunun bebesi mi olucaktk cidden. Tabi bu şoklanma olayı kısa sürmüş ve tekrardan kavga başlamıştı.

Minato: Bana çekicek ve en iyi dedesi ben olucam.

Fugaku: kim genjutsuya soktu bunu geri çıkarsın hah ben varken sen mi en iyi dede olucaksın
.
.
.
Buraları hızlıca geçiyorum
Doğuma bir ay kala

Sasuke sabah uyanmış ve her zamanki gibi mutfağa inmişti. Sevgilisi uyanmadan kahvaltı hazırlamak artık onun için bir yaşam biçimi haline gelmişti ne de olsa. O sıra da çalan kapıya giden Sasuke evin önünde duran zarf ile şaşkınca bakmıştı. Resmi bir şey değildi müsvette gibi üstüne Sasuke Uchiha'ya yazılmıştı. Yukarıdan gelen çığlık sesi ile zarfı arka cebine atan Sasuke hemen yukarı fırlamıştı.

Naruto: Sasukeğ kan kan var ! Dattebayo

Sasuke şaşkınlık içinde Naruto'ya bakarken onu kucakladığı gibi arabaya götürmüş ve en yakın hastaneye sürmüştü. Yolda giderken ise çoğu yakınlarını aramıştı. Tek bir kişi harinç doğumu yaptırıcak olan Sakura.

Hastaneye geldikleri gibi Sakura'nın adını bağıran Sasuke cevap alamayınca, Naruto'yu hemen sedyeye aldırmıştı. Bir şey varsa en iyi bilicek kişi oydu sonuçta. O sıra da ise ona yaklaşan görevli ile bakışları ona dönmüştü.

Amaru: Bay Sasuke?

Sasuke: Acelem var, ne oldu?

Amaru: Baş doktor bayan Sakura buraya gelemeyecek onun yerine ben ilgileneceğim.

Sasuke: O nerede, Naruto'ya ne oluyor?!

Amaru: Durumu iyi şu anlık ama çocuğu bugün almamız gerekiyor.

Sasuke: Ne gerekiyorsa yapın. Yeterki çocuğumda eşimde iyi olsun. Sakura neden yok?!

Amaru: Bize gelemeyeceğini bildirdi ve bana devretti işlerini.

O sıra da diğerleri de toplanmıştı Sasuke'nin etrafına. Naruto şu an odaya alınmış fakat tam kendinde değildi. Çocuğu almaya hazırlanan doktorlara karşılık Sasuke biraz hava almak için dışarı çıkmıştı. O sıra da ise cebinde hissettiği rahatsızlık ile zarfı hatırlamış ve onu eline almıştı.

Gördükleri ise kanını dondurucak türdendi. Naruto'nun resmen başkasıyla daha doğrusu Shion ile yattığı fotoğraflardı.

Shion: Ah demek gördün.

Sasuke: beni bunlarla Naruto'dan uzaklaştırabileceğini mi sanıyorsun? Naruto'nun eski hayatından haberdarım.

Shion: ama o fotoğraflar ben Naruto'yu hamile bırakmadan hemen öncesine ait.

Sasuke: Ne demek istiyorsun?!

Shion: Sasuke onu hamile kalması için becerdiğin gece çoktan benim bebeğime hamileydi.

Sasuke: Defol git burdan k*ltak

Shion: Test yaptırabiliriz Sasuke. Şu an Naruto'dan bir kaç test için kan alınacak talep edersen çocuk için test yaptırabiliriz
.
.
.
Naruto doğuma alınırken Sasuke'nin ismini sayıklıyordu. O anda ise Sasuke'nin başından kaynar sular dökülüyordu. Kaç aydır beklediği onun sandığı çocuk Shion'a ait çıkmıştı.

Shion: Sasukeee daha gençsin başkasıyla bir çocuk yapabilirsin.

Daha fazla konuşma zahmetine girmeyen Sasuke oradan ayrılırken, Shion sırıtmıştı.

Shion: İyi iş çıkardın Amaru.

Amaru: Size borcum vardı Baş haribe sadece bunu ödemek istedim. Bayan Sakura iyi mi?

Shion: Ah o mu merak etme eğer güçlüyse ölmemiştir ve bir kaç güne onun harab bedenini bulurlar.

Amaru: Bana ona zarar gelmeyeceğini söylemiştiniz?!

Shion: Onu öldürmedim Amaru haddini aşma ve testte oynama yaptığın içinde teşekkürler.

Amaru: yine de onu erken doğuma zorlamak için jutsu kullanmanız iyi değildi. Kanama cidden bebeğe zarar verebilirdi.

Shion: o et parçasına ihtiyacım yok ben sadece Naruto'yu istiyorum. Yine de onun canını almayacağım bir çocuk belki de beni Naruto'ya daha çok yaklaştırabilir.

O sıra da ise doğumu bitmil bitkin bir şekilde bebeğini eline alan Naruto'ya bakmıştı Sasuke. Daha doğumhaneden çıkmamıştı ama o mutluluğu, Sasuke'yi tiksindirmişti.

Sasuke: Bir daha asla görüşmeyeceğiz küçük Uzumaki

Sasuke belalı işlere bulaşmaya karar verirken, Naruto çocuğu ile bir başına kalmıştı...

Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin