Canı sıkılan Sasuke yatağında debelenip duruyordu. İki gündür Naruto'dan haber alamıyor ve bu onu endişelendiriyordu. Aynı şekilde Gaara'dan da haber yoktu ve diğer kimse hiçbir şey bilmiyordu ya da Sasuke'ye söylemiyorlardı. Odasından çıkıp abisinin odasına dalan Sasuke onu üstünde Akatsuki kıyafeti ile görünce şaşırmıştı.
Sasuke: Pazar günleri ile gitmediğini sanıyordum Abi.
İtachi: Şu an konuşacak vaktim yok Sasuke.
İşaret ve orta parmağını Sasuke'nin alnına değdiren abisi hızlıca oradan ayrılmıştı. Sasuke ise onun neden bu kadar endişeli olduğuna anlam verememişti.
.
.
.
Yahiko: Olayı bize sakince anlatmalısın küçük kız.Mia: Buraya ulaşmamıza az bir mesafe kala yorulduğum için durmak istedim ve abiler benim için çadır kurdular. Gece yarısı uyandığımda iki tane adamın abilere bir şey yaptığını gördüm ve çığlık attım. Ama Naruto ve Gaara abi uyandığında hiçbir şekilde çakra kullanamadılar. Benim kaçmamı sağladılar ve buraya ulaştım.
Konan: Seni babanın yanına götürelim tatlım.
Kızı babasına bırakan Akatsuki mensupları şimdi tek kalmışlardı. Naruto ve Gaara basit bir koruma görevine gönderilmişken işler nasıl böyle sarpa sarmıştı ki?
İtachi: Önce kızın dediği çevreye bakalım belki hala oradadırlar. En kötü ise bir ipucu buluruz.
Deidara: Abime haber vermeyecek miyiz?
Nagato: Şu an gizlemek en iyisi kendimiz halledelim.
Yahiko:söz konusu Naruto ise o ikisinin mantıklı düşünmesini bekleyemeyiz.
Birkaç saate kız çocuğunun dediği yere varan akatsuki mensupları üstünde ki siyah çizgiler ile (mühür) yerde yatan Gaara'yı görmüşlerdi.
Yahiko: Konan ona bakabilir misin?
Kızıl oğlana yaklaşan kız bir süre onu iyleştirdikten sonra gözlerini açtığını görmüştü. Kırık olmamasına rağmen epey yıpranan oğlan gözlerini açtığı gibi Naruto'yu sormuştu.
Nagato: üstünde ki mihir Uzumaki klanının mühürlerinden. Çakrayı feromonları kullanmayı tamamen etkisizleştirir. Ayrıyetten bu mührü Uzumaki klanı kuyruklu yaratıkları haps etmek için geliştirmişti.
İtachi: Yani Gaara gibi şu an Naruto'da tamamen savunmasız.
Gaara: amaçları küçük kızı almak sandık ama...
.
.
.
1: Uzumaki klanı yok olmadan önce onlardan bu mühürü çaldığımız iyi olmuş.2: İçinde ki kuyruklunun çakrasını kendimiz için kullanabileceğimiz gibi çocuğun bedenide işimizi görür.
1: Elimde ki maldan en iyi şekilde faydalanmalıyız öyle değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Ficción GeneralUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...