Ağaçların biraz gerisinde Naruto'yu izleyen, Sasuke onu gördüğüne mutluydu. Biraz daha baktığında gözünün etrafında ki turuncuları görünce sırıtmıştı. Neden panayırda ki gibi far sürmüştü ki? Bu düşüncelere dalarken Naruto'nun sesiyle irkilmişti, onu nasıl fark edebildi ki?
Naruto seslenmesine rağmen çıkmayan oğlana o göremese bile göz devirmişti. Ardından ise cebinden çıkardığı kunaiyi ona doğru fırlatmış ve onu giysisinden olduğu yere sabitlemişti. Bu hareket ile irkilen Sasuke kunaiyi eline alıp Naruto'nun yanına gelmişti.
Naruto: Neden takip ediliyorum dattebayo?
Sasuke: Sadece merak et-
Naruto: Beni merak etmeye hakkın yok senin. Zorunlu kalmadıkça karşıma çıkma Uchihalı dattebayo.
Gitmeye kalkan Naruto'yu kolundan yakalayan Sasuke, ona onaylamaz bakışlar atmıştı. Naruto ise derin derin nefes almış ve bırakması için kolunu işaret etmişti. Buna karşılık Naruto'yu çeken Sasuke ile Naruto'nun onu tutup yere devirmesi bir olmuştu.
Naruto: Bırak demiştim dattebayo.
Sasuke: Naruto beni bırakma
Naruto: Benim ölmemi göze almışken hala seni bıraktığımı mı iddia ediyorsun? Acınasısın Uchihalı hem de fazlasıyla dattebayo.
Bu cidden Naruto muydu? Sanki normalden daha güçlüydü ve daha acımasız. Sasuke karşısında ki ne şaşırmıştı. Yine de gitmesine izin veremeyeceği için ayaklanmış ve onu tekrar tutmuştu.
Sasuke: Konuşalım.
Naruto: Tabii konuşalım ama dişlerini boynumdan uzak tutabilicek misin dattebayo?
Sasuke: Naruto kendime geldiğimde duraksadım fark etmedin mi? Yoksa şu an zaten mühürlü olurdun.
Naruto: ve ölü! Bana hala utanmadan diyorsun ki duraksadım diye gidebildin. Özür bile dilemekten acizken karşıma çıkmışsın burdan defol dattebayo.
Sasuke: Nar-
Naruto: Defol defol Sasuke sana defol diyorum dattebayo!
Sasuke'nin üstüne yürüyen Naruto kendini tutmaya çalışmıyordu bile. 1 ay boyunca içinde biriken nefret resmen şu an ortaya çıkıyordu. Sasuke'ye yumruk atıp yere düşürürken zaten dengesiz olan feromonları yayılarak, Sasuke'nin hareket etmesini zorlaştırıyordu. (Mühür olayından sonra dengesizleşti Naruto'nun feromonları)
Naruto, Sasuke'nin üstüne çıkıp ona ard arda yumruk atarken, Sasuke gözünü açıcak vakit bile bulamıyordu. (Rasenganı tek eli ile yapabiliyor) Naruto en son hırsını alamayıp Rasengan yapmış ve Sasuke'nin suratını hedeflemişti. Sasuke suratını zarzor kaçırması ile omzuna isabet eden rasengana bakakalmıştı. Omzunun kırıldığı kesindi ve yüzüne gelmediğine sevinmişti.
Naruto normalde de bu kadar güçlü müydü ki? Naruto hala kendini tutamazken göz renginin kırmızıya dönmesi ile durmuştu. Sasuke sadece ona bakmış ve suratının önüne siper aldığı ellerini çekmişti. O sıra da ise Naruto onun üstünden kalkmıştı. Beden Naruto'ya ait ama sanki şu an değil gibiydi.
Naruto: Bir dahakine seni onun elinden almayacağım karşımıza çıkma Uchihalı.
Naruto'nun sakinleşmeşi için onunla zarzor yer değiştiren Kurama bir yumrukta kendi atmak istemiş ama bu isteğine engel olmuştu. Sasuke'nin uzaklaşamadığını fark ettiğinde ise kendisi ormanın derinliklerine doğru inmeye karar vermişti.
Naruto: Kurama onun yanına geri dön, bilinci gitmiş olabilir dattebayo.
Kurama: vurmaya doyamadım demiyorsunda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
Ficção GeralUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...