1. Te vagy nekem a minden

2.5K 51 0
                                    

2020.12.31

Jó év volt, de mire is mondjuk azt, hogy jó? Hát ha valaki, akkor Ghabby és Lando, mondhatja, hogy jó évet zártak. A fiú autóversenyző a Forma1-ben a Mclaren csapatnál. A lány divattervező a Chanel-nak. Mindketten sikeres karriert futottak be. S ha tudnák mi vár rájuk még a jövőben.
Mindig tökéletes párt alkottak együtt, még a sok külön töltött idő ellenére is. Ghabby mindig igyekszik Landohoz igazítani egész életét.

És most, most szilveszter estéjén, egy házibuliban vesznek részt. Ghabby gyönyörű, általa tervezett selyem ruháját viseli. Landonak egy hozzá passzoló zakót tervezett, s ő is büszkén viseli barátnője kreációját.

—Ghab! Fantasztikusan nézel ki.—kiabálta túl a zenét Max Fewtrell, Lando Norris legrégibb és egyben legjobb barátja.

—Köszönöm Maxi. —feleli a visszahúzódó lány. Ghab valóban nem szeretett szerepelni, ezért is szeret Lando versenyein a háttérben maradni. S inkább kettesben ünnepelni.

—Lando... te meg csak olyan te vagy. —néz rá legjobb barátjára.

—Kösz Max, te is jól nézel ki. Egyébként ez Ghabs egyik terve. —mutat elismerően az öltönyre, s barátnője kezét ajkához emeli, s finom csókot hint rá. Melyet a lány egy visszafogott mosollyal jutalmaz.

—Jajj, apu és anyu ne kezdjétek. Ne most készüljön a kis tesó. —poénkodik Max. Ha már itt tartunk, semmi ilyenről nincs szó kettőjük közt. Megbeszélték, hogy élik most a fénykorukat, dolgoznak, ellesznek ketten. S majd látják, hogy mit hoz a jövő.

Éjfél előtt pár perccel, mindenki a táncparketten lebzsel, s várják, hogy éjfélt üssön az óra. A pár is így tesz, épp lassúznak. Minden ismerősük tudta, hogy szétválaszthatatlanok, ezért sosem próbálkoztak be egyiknél sem.

—3, 2, 1... Boldog Új Évet!—kiabálta a tömeg, s a párok egymás szájára tapadtak. Landoék is ugyanígy tettek.

—Szeretlek Ghabs, most és mindig, életem végéig.—Lando szavai úgy hatottak a lányra, hogy könnycseppek gyülekeztek a szemében.

—Szeretlek, s te maradsz a világom örökre! —nyomott lágy csókot barátja szájára.

2021.01.01

A pár otthon kelt a saját ágyukban. Ugyanis jó szokásuk volt, hogy nem ittak alkoholt. Lando nagyon ritkán ivott, és akkor is a leggyengébből egy kis pohárral. Viszont Ghabby allergiás volt az etanolra, így semmiféle alkoholt nem ihatott.
Pàr éve Landoval csúnyán összevesztek, s a lány úgy gondolta az alkoholban találja meg azt ami lecsendesíti gondolatait. Két kis pohár elég volt, hogy teljesen kiüsse magát, világáról nem tudott, majd kis idő múlva jött az allergia reakciója. Ghabby összeesett, s pont olyan szerencsétlenül, hogy fejét bevágta a pult sarkába. Lando talált rá, az üres lakásban pár óra múlva, nem habozott azonnal hívta a mentőket. Ghabs élete egy hajszálon múlt. Azóta nem kísérti sorsát, s inkább nem iszik.

—Jó reggelt! —ül törökülésben a lány az ágyon, egy bögre kávéval a kezében, s barátját fürkészi.

—Mostmár tényleg jó. —feleli Lando, ahogy meglátja barátnőjét, piros fehérneműjében, s szőke haját laza kontyba fogva. Bámulja még egy pár percig.

—Komolyan mondom, mikor rád nézek, akkor jövök rá, hogy miattad éri meg felkelni reggelente, miattad éri meg küzdeni és élni. —húzza ölébe a lányt, aki gyorsan leteszi bögréjét. Lando csókokkal halmozza el egész testét, melynek a lány nem tud ellenállni, s halk nyögésekkel hátra dönti a fejét, ezzel még nagyobb teret adva a fiúnak.

—Mit szólnál, ha... —mondani valóját nem tudta befejezni, ugyanis a lány telefoncsörgése megzavarta az eltökélt fiút.

—Ne haragudj. —mondta barátnője, s füléhez emelte telefonját. A beszélgetés közben a lány fel alá sétálgatott, s a fiú próbálta megfejteni, miért lehet ilyen izgatott.
Miután a telefonbeszélgetés véget ért, visszament a szobába, s visszahelyezte magát az előbbi pozícióba.

—Baj van? —fürkészte a lány tekintetét.
—Lenne kedved kirándulni?—kérdezte a lány félve.
—Hol szeretnél kirándulni szivem?
—Hmm... mondjuk Párizshoz mit szólnál?
—Munka ugye? —s mintha a fiúnak ez rosszul esett volna. Mostanában csak akkor töltöttek együtt időt, ha Ghabs részt vett a fiú versenyén, vagy épp ha a fiú kísérte a lányt munkába.

—Igen az, sajnálom.—mondta csüggedten a lány.

Lando megsajnálta. Ezért elrejtve érzelmeit, rábólintott, a lányt végtelenül boldoggá tette.

Délután már Párizsba voltak. Ghabby sokáig Franciaországban élt édesanyjánál, ugyanis szülei elváltak, majd Landoval összeköltöztek Angliában. A tökéletes francia család a lehető legjobban szétszóródott. Apja Milánóban élt, nővére Portugáliában, húga pedig, általában utazik mindenfele, vagy édesanyjuknál van. A három tökéletes nővér, Esmey volt a legidősebb a maga 23 évével őt követte Ghabby 22 életévével, s majd a legkisebb a 19 éves Julietta. Különleges volt a testvérekben, hogy eszméletlenül hajaztak egymásra, a családban mindenkinek szőke haja volt, és barna szeme, így Ghabby kitűnt mélykék szemével. Esmey mindig is féltékeny volt a lányra, sokszor keresztbe is tett neki. Irigyelhette is ezt a lányt, hisz nagyon különleges személysége volt. Mindig ott segített ahol tudott, és őt is megajándékozta az élet egy jól menő állással, és egy álom pasival. Talánt ezt nem tudta Esmey elfogadni.
Édesapja idén nyáron újra nősül. Ezzel tisztában voltak, s el is fogadták. Szerették apjuk új barátnőjét Lauret. Laurénak volt egy ikerpár gyermeke. A két 4 éves csöppség Felippe és Rosalba.

Édesanyja mikor felhívta, hogy ha már úgy is itthon tartózkodik, feltétlenül találkozzanak. Ghabbyt nagyon megijesztette, s mindenféle dologra gondolt, de amit édesanyja közölt az mégis meglepte.

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now