2023.03.02
- Doki! Kérem, mondja, hogy jól van! - csordult könny Lando szeméből. Az orvos nem mosolygott, szinte ő is sírt.
- Annyira sajnálom Lando. - fogta meg a vállát a fiúnak. Lando teljesen rosszul lett, a székre vetődött, s a kezeibe temette csalódott arcát.
- Bemehetsz hozzá, ha akarsz. De megértem, ha nem. - simogatta meg a karját a fiúnak, majd elsétált tőle.
Lando erőt vett magán, s a könnyeit letörölve elsétált a korteremig. Az ajtón volt egy kis kockás ablak, melyen benézett. Ott feküdt a mozdulatlan lány. Vett egy nagy mély levegőt, majd lenyomta az őrülten nehéznek tűnő kilincset.
- Édes istenem Ghabby... - látta meg a lányt, s egyből sírásban tört ki. Az ágy mellé ült, s megfogta a francia kihűlt, élettelen kezét. A fejét a lányra hajtotta, s megeredtek a könnyei.
- Annyira nagyon szeretlek Ghabby. Mi lesz velem nélküled? Mi lesz velünk, nélküled? - javította ki magát.
- Majdnem megéltem. - hagyta el Ghabby száját ez a mondat. Lando egyből felkapta a fejét.
- Ghabby!! - kiáltott fel. - Azonnal szólok egy orvosnak. - ment volna el a fiú, de a lány megállította.
- Ne, kérlek maradj itt. - egyből vissza is ült a fiú, s összekulcsolta a kezüket.
- Maradj itt kérlek. Maradj velem, velünk. - sírt Lando.
- Ne sírj kicsim. - mondta gyengéden Ghabbs. - Most elmegyek. De mindig veletek leszek. - mosolygott, mintha minden rendben lenne. - Vigyázz a kisbabánkra! És az én mosolyomat örökölte. - viccelt a lány, még ebben a helyzetben is.
- Jó, tényleg a te mosolyodat örökölte. - nevetett a sírás közepette a pilóta. - Vigyázok rá! Olyan embert nevelek belőle, mint az anyukája. - mosolygott büszkén. S közel hajolva megcsókolta a lányt.
- Szeretlek Lando Norriss. - tette a kis kezét a fiú arcához.
- Szeretlek Ghabriella L'nor. - bújt a lány kezébe. Majd érezte, hogy elmúlik a szorítás. - Ghabby! Ghabby! - próbálta keltegetni, de eredménytelenül.
- Doki! Doki! Kérem! - üvöltött a folyosón Lando. Mire odaszaladt a kezelőorvos. - Ghabby ébren van! Vagy volt. Kérem segítsen neki.
Aggodalmasan, s sietve benyitottak a szobába, ahol a lány ugyanabban a pozícióban feküdt, ahogy az orvos hagyta, még mielőtt Norriss bement.
- Lando, nagyon sajnálom. De Ghabby meghalt.
- Nem! Nem! Az előbb beszélt hozzám. - mondta kétségbeesetten.
- Nézd. Mindenki máshogy dolgozza fel a traumát. Te épp úgy, hogy elköszöntél tőle.
- Nem doki! Az előbb... - ránézett a lányra, aki nem mozdult továbbra sem. - Köszönjük a munkáját. - mondta ki fájdalmasan a versenyző. Nem akart vitázni az orvossal.
- Őszinte részvétem. Ha bármiben tudok segíteni, csak szólj. - paskolta meg a hátát, s kiment az orvos.
2023.03.10
Sötét reggelre virradt aznap még a nap is. Az emberek kisírt szemeikkel kiválasztották a fekete ruhájukat.
Az ég is sötétbe öltözött, s még a felhők is sírtak Lando Norissal együtt. A szerettei az utolsó útjára kísérték a lányt. Hangos zokogás vette be a nyugodt, csendes és békés temetőt.
Lando csak állt ott egyedül. Csak merengett, s merengett. Nézte, ahogyan feleségét elnyeli a mély. Felidézte a pillanatot, mikor megismerte Ghabbyt, s könnyek gyülekeztek a szemébe.
A család többi tagja kegyetlenül zokogott. A végsőkig reménykedett mindenki a csodában, miszerint Ghabbs felépülhet. Egyedül csak a haldokló lány fogadta el a tényt, hogy ebből már nincs visszaút. Tudta, s érezte is.
- Szeretlek örökkön örökké Ghabbs. - nyomott egy csókot Lando az ujjaira, majd a sírra nyomta, mintha Ghabby szájára adta volna.
2023.03.13
- Boldog Születésnapot kicsikém! - nyomott egy lágy csókot 1 éves kislány a fejére a pilóta. - Ezt tőlem és az édes anyukádtól kapod. A valaha volt legjobb embertől. - szökött könny a szemébe. Majd egy nyakláncot rakott a kislány nyakába, melyen egy szív alakú, kinyitható medál csüngött. S abban benne egy kép a tökéletes családról. A család mind a három tagja, a világ legnagyobb mosolyával szerepelt rajta.
- Így mindig velünk leszel Ghabby.
•~~~~~•Vége•~~~~~•
Köszönöm nektek a sok támogatást, s a kedves szavakat! Remélem, hogy annak ellenére, hogy szomorú sztori lett, még tetszett nektek.❤️
(Ui: tudom, hogy nem szoktak egy gyereknek nyakláncot adni, de ez így jött ki jól.😆)
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...