2021.05.20
Landot most Monacóig kísérte a barátnője, s az első szabadedzésén már túl is volt. Estére pedig egy buliba egyeztek meg a pilóták, hisz másnap nem várt rájuk, csak egy szabadedzés.
- Carlos! Szia! Beszélhetnénk egy pár szót?- húzta félre a kijáratnál a spanyolt, amíg a barátjára várt Ghabby.
- Ghabs, jól nézel ki. Persze. Miről lenne szó?
- Nos, portugália óta annyira fura Lando. Nem tudod, hogy esetleg történt e ott valami?
- Mire gondolsz Ghabs? - nem állt teljesen össze a kép a versenyzőnek.
- Eszem ágába sincs meggyanusítani ilyennel, de találtam egy női gyűrűt a szobájában. - a férfi csak értetlenül nézett rá. - És nem az enyém! - tette hozzá a lány, hátha így már összeáll a kép a srácnak is.
- Ghabby ne már... Komolyan úgy gondolod, hogy Lando képes lenne téged megcsalni? - nevette ki a pasi. - Mindenkinél jobban szeret az a kis hülye. Tudom, hogy néha fura, de még nem érett meg teljesen. - nevettek mindketten.
- Igazad van. Köszönöm Carlos. - ölelte meg a lány a közös barátjukat.
Eközben pedig Lando Pierrel csevegett. Csak ez nem épp egy bájcsevej volt.
- Láttam.
- Mit láttál Pierre? A kocsim seggét? - viccelődött a brit, csakhogy a francia éppenséggel nem egy viccet akart mondani.
- Hogy voltál képes rá? - mordult rá haragosan Gasly.
- Mire? - s ekkor mát Norris is komolyan vette őt.
- Láttam kijönni a csajt a pólódban Portugáliában. Hogy csalhattál meg egy ilyen csodálatos lányt?
- Figyelj Pierre. Itt nem az van, amit te gondolsz. Nem volt semmi se azzal a csajjal, csak ő akarta, hogy legyen. Sose tudnám megcsalni Ghabbyt.
-Hát ez eléggé...hihetetlen...
-Jó. Tudod mit? Gondolj amit akarsz. De ilyen hülyeségekkel ne aggaszd Ghabbyt.
- Én csak védem őt.- vágta oda a francia, s ezt talán nem kellett volna.
- Az meg az én dolgom. De kössz. - mozdult rá kissé feszülten Lando, majd elsétálni készült.
- Nem úgy néz ki, mintha menne. - ahogyan ezt kimondta Pierre, a mclaren pilóta egyből visszafordult, s ütéshez szorította a kezét.
- Héj! Héj! Héj fiúk! Mi a frászt műveltek?- választotta őket szét az éppen megérkező Carlos, Geroge, és Max.
- Csak ne menj többet a közelébe! - mondta Lando, miközben a fiúk rángatták el onnan.
- Te meg máséba!
- Nem tartalak fel, mert Ghabby már nagyon vár. De később ezt megbeszéljük! - parancsolta Sainz az egykori csapattársának.
- Szia! Hát itt vagy. - mosolygott örömtelin a lány mikor meglátta a haragos barátját. - Oh, történt valami? - kérdezte aggodalmasan, mint egy igazi törődő anyuka.
- Pierrel egy kis nézeteltérés. - de a lány szemébe se nézett, úgy sétált továbbra is.
- Ugye nem miattam? - kérdezte nagyon aggodalmasan Ghabby, s ekkor megállt, s feléje fordult a barátja.
- Csak kérlek ne menj a közelébe. - nézett a szemébe Lando. Azon kívűl, hogy Pierre tudott valamit, ami besározhatná a kapcsolatát, vagy akár véget is vethetne neki, rettenetesen féltékeny is volt rá a britt.
- Rendben! Ha te se mész Esmey barátnőjének a közelébe. - a fiú próbálta eljátszani az értetlent.
- Ha ez kell, hogy teljesítsd a kérésem, akkor legyen.
Este a bárban az egyik asztalnál ültek páran, mikor nem várt vendégek toppantak be.
- Uh helo szexik! Na látod, ezért éri meg Monacóba jönni.- mondta az ördögi Esmey, kezében két pezsgővel a már jól ismert Luisának. És az este, még csak ekkor kezdődött, ahogyan a feszültség is.
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...