23. A mi Jövőnk

825 56 4
                                    

2021.10.02

- Kislány! - kiáltotta Ghabby örömében. Titkon erre vágyott.

- Ez bizony kislány szerelmem! - csókolta meg Lando. Persze mindenki örült a hírnek, hiába nem erre számítottak.

- Gratulálok a kislányotokhoz! - s ezt nagyjából minden vendég elmondta.

- Gratulálok Húgi, csodás anyukája leszel majd! - mosolygott Esmey Ghabbyre, de nem mert közeledni felé.

- Várj csak Esmey! Szeretnénk neked adni valamit, reméljük tetszeni fog! - mosolyodott el Ghabbs, s Lando átnyújtott neki egy kis dobozt, majd átkarolta párját, s várták a lány reakcióját.

- Ez meg mi? - lepődött meg a nővér, majd elkezdte kibontani. Egy pár fehér babacipő volt benne, s egy kis papír, amire a következő volt írva:

Szia!

A szüleim egyelőre nem tudják a nemem, de azt már biztosan tudják, hogy szeretnék, ha te lennél a keresztanyukám. Én is ezt szeretném ,mert tudom, hogy anyuék a legjobbat akarják nekem.

Leszel a keresztanyukám Esmey?

- Uristen! Ez most komoly? - hatódott meg a legidősebb L'nor lány. Ghabby csak bólintott egyet mosolyogva, s könnyes szemekkel. - Persze, hogy leszek! - kezdett el mindkét lány sírni, s egymás karjaiba borultak. Ezt látva mindenki elérzékenyült, különösen a család többi tagja, hisz ennyire közel talán még sosem állt a két lány egymáshoz.

- Te leszel a legjobb keresztanya! - jelentette ki Ghabbs, s letörölt nővére könnycseppeit.

- Te vagy a legjobb ember ezen a világon! - borult újra Ghabby nyakába a keresztanya jelölt. - Tudom, hogy sosem mutattam ki, és sosem éreztettem, de szeretlek Ghabbs! - senki sem hitt a füleinek, Lando álla le is esett, Ghabby pedig hitetlenkedve bámult.

- Én is szeretlek Esmey! - fonta szorosabbra a karjait a testvére körül.

- Jó férje vagy a húgomnak. És apának is jó leszel Lando. - érintette meg sógora karját Esmey.

- Köszönöm Esmey. Örülök, hogy megváltoztál.

- Sajnálom azokat a dolgokat, amiket veletek csináltam. De innentől kezdve egy felelősségteljes keresztanya leszek, akire bármikor rábízhatjátok a gyereketek! - majd összeölelkeztek hárman.

2022.03.13

- Jól van Ghabbs! Nem lesz semmi baj. Itt vagyok melletted, s fogom a kezed! - mondta Lando a kórházban. De idegesebb volt mint a szülni készülő nő. Ghabby nagyon legyengült a várandósság végére, hisz megviselte a sok kezelés.

- Ugye bejössz velem? - kérdezte aggodalmasan a vajúdó lány.

- Soha nem hagylak magadra! - pislogott rám a fiú, s megfogta a kezét.

Ghabbyt betolták egy korterembe, ahova megérkezett az orvos is egy nővérkével az oldalán.

- Ugye minden rendben lesz? - kérdezte bent Lando aggodalmasan a doktortól.

- Mindent megfogok tenni mindkettejük egészségéért. - válaszolt az orvos.

- Ne félj már ennyire! Nekem kéne... - mosolygott egyet Ghabby. - Azért remélem nem ájulsz el.

- Még az sincs kizárva. - rém ideges volt a pilóta. Retteget, hogy mindkettejüket elveszíti, már most.

- Ne aggódj! Túl erősek vagyunk. - simogatta meg a hasát Ghabbs.

- Az biztos.

- Neked se ártana annak lenned. - nevetett a francia.

- Jól van Ghabriella! Itt az idő. - mondta a doktor, s neki kezdett levezetni a szülést.

Hosszas idő után, egy kislány hangos sírásától zengett a terem. S nem Lando volt az. A szülész Ghabby karjaiba adta a kislányukat, miután megmosdatták, s gratulált hozzá.

- Megcsináltad! - mosolygott Lando, miközben a kislányukat fürkészte.

- Megcsináltuk! Mondjuk, te nem sokat tettél hozzá az aggodalmaddal. - mosolygott a lány. - De itt az eredményünk. - nézett vissza a kisbabára.

- A mi kis Avenir Norrisunk. - ejtette ki büszkén a gyermekük nevét a pilóta. Sokat vacilláltak a neveken. Valami olyat akartak, ami jelképes. S meg is találták a tökéleteset. Az Avenir francia szó, mely jövőt jelent. Főként Ghabby szerette volna, hisz így úgy gondolja, hogy emléke tovább élhet majd a lányukban.

- A szeme a tiéd! - mérte össze a két lány szemét Lando. - De a szívtipró mosolya biztosan az enyém lesz majd. - nevettek egyet, majd hirtelen Ghabbs arcáról lefagyott a mosoly, s mozdulatlanná vált. - Ghabby? Ghabby! - hangoskodott már rémültebben Norris.

- Most kérem menjen ki! - tolta kifele ijedten az orvos a fiút. A nővér pedig miután elvette a gyermeket a lányról, a defibrillátorért nyúlt. Nagy bajt sejtett a fiú, s alig akarta a lányt magára hagyni...

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now