9. Bukott ügy

869 45 0
                                    

2021.05.20

Nem hiszem el. Mit keresnek ezek itt?— gondolta magában Ghabby.

—Egyébként Esmey vagyok, Ghabby nővére, de koránt sem hasonlítunk.—vetett egy szánakozó pillantást húgára, majd tovább flörtölt a pilótákkal. Való igaz, Ghabby és Esmey egyáltalán nem hasonlított semmiben. Sőt, összehasonlíthatatlanok voltak. Esmey valóban szép volt, de a vad személysége sokat hozzá tett ahhoz, hogy minden pasi őt választaná Ghabbs helyett. De a kisebb L'nor lány maga volt a megtestesült önzetlenség, ártatlanság, és szépség. Ő igazán különleges volt. Kitűnt minden ember közül, mind külsőre, mind belsőre.

—Foglaljatok csak helyet.—húzódott arrébb George. Szerencsére az asztal másik oldalánál ültek. Míg Ghabbyék a jobb oldal aljánál beszélgettek Landoval és Carlossal, addig a bal oldal tetejénél Esmey enyelgett George-val.

—Visszamehetünk a szobánkba ha akarod.—súgta oda Lando barátnőjének.

—Á, ugyan. Inkább érezzük jól magunkat.

—Táncolunk?—mosolygott a fiú.

—Táncoljunk!—s így is tettek. Esmey majd megőrült, hogy nem ő kerekedett most felül. Húga láthatóan jól érezte magát Lando karjaiban, s ezt az idősebb lánynak vesztésnek kellett elkönyvelnie magában.

Később, a pár visszament a hotel szobájába, ahol el is tették magukat másnapra. Békésen szundikáltak összebújva, míg nem Ghabby rosszul nem lett. A wc-hez sietett, majd kiadott mindent magából. A fejét megtámasztva a hajába nyúlt, majd kivette a kezét, de igen sok hajszála benne maradt. A lány nem értette, hogy jelenleg mi történik most, ki is rázta a kezéből a hajszálakat, majd a fiú segítségül érkezett.

—Jól vagy kicsim?—ijedt meg a barátja.

—Igen, azt hiszem csak valami rosszat ehettem.

—Ne hülyéskedj, alig ettél ma.—szembesítette a barátnőjét a ténnyel. Így még jobban gyanakodni kezdtek.—Ghabby. Terhes vagy?—próbálta tapintatosan kitudakolni Lando.

—Dehogy is.

—Biztos?

—3 napja voltam nőgyógyásznál. Csak kiderült volna, ha nem egyedül lennék.

—Huu...—könnyebbült meg a pilóta.

—Ne aggódj szívem.—egyenesedett ki a lány.—Lehet elkaptam valami kis fertőzést. Semmi komoly nem lehet.

—Ha te mondod.—bújt hozzá a fiú.

—Gyere, feküdjünk vissza.—így is tettek. De még Lando békésen szundikált, Ghabbyt nem hagyta nyugodni a nem rég történtek. Agyalt rajta, hogy vajon mi lehet vele. Korábban már volt ilyenje, mikor Esmey túl sok stresszt és szorongást okozott neki. Így elkönyvelte magában, hogy ez ismételten az lehet.

Eltelt a péntek is, majd a szombat is. S végül a verseny napja is; vasárnap. Lando ismételten dobogóra állhatott, ráadásul az egykori csapattársa mellé. Sainz és Norris továbbra is jó viszonyt ápolt.

—Este ünneplünk!—ért Esmey a paddocka Ghabbsék mellé.

—Bocs, Esmey, de nem. Máris utazunk a szüleimhez.—fogta meg a kezét Lando a barátnőjének, s el is indultak a hotelbe összepakolni, hisz röpke pár óra múlva indult a gépük Bristolba.

—Úgy szeretek itt lenni.—lélegzett fel az angliai családi ház udvarán a francia lány.

—Mi pedig úgy szeretjük, hogy itt vagy.—ölelte át köszönés gyanánt Mrs. Norris.

—Végre megint itt vagy!—szaladt ki az ajtón Flo, s a lány nyakába ugrott.

—Haha.—nevetett a lány édesen.—Szia Flo.—szorította magához. Majd a fiatalabb lány karöltve sétált be Ghabbsel.

—Én is örülök neked húgocskám.—szólt Lando az éppen előtte sétáló lányhoz. De rá sem hederített. Lando testvérei nagyon szerették a lányt. Különösen a két húga. De a bátyja sem volt másképp, hisz mindig jól elcseverésztek a marketingről, és a hasonló témákról.

Landoék úgy voltak vele, hogy ha már a következő héten úgyis jönniük kell a nagyszabású családi összejövetelre, akkor már 1 héttel korábban érkeznek, s kissé kipihenik magukat. Ez egy olyan hely volt számukra, ami magát a békét, a szabadságot, és a felüdülést jelentette. Csendes volt, vagyis, még addig még, Mila baba meg nem érkezik.

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now