2021.07.11
Ghabby meghívta Pierret is az esküvőre, hisz nem volt biztos benne, hogy Norris elfog jönni. Az óriási nappaliban üldögélt Juli, Ghabby és Pierre kora reggel, s kávéjukat itták. Ghabbyt nagyon nyomasztotta, hogy a nővére nincs otthon, hisz azt se tudta hol van. Majd egyszer csak betoppant a várt személy, és egy váratlant is hozott magával.
—Esmey! Na végre, hol voltàl? —tette vissza a kezében levő bögrét az asztalra Ghabby. Viszont a mosolya enyhén lekonyult mikor meglátta Luisát is.
—Óriási buli volt! Kihagyhatatlan. Ez a Monaco fergeteges hely.—mondta szándékosan nagyon vidáman a lány. Ghabby a város hallatán megkomolyodott. Hisz nem volt benne biztos, de úgy gondolta, hogy barátja sem Angliában van, hanem sokkal inkább Monacóban, ahol a pilóták laknak.
Rossz érzés fogta el.—Ez remek! Elkéstetek.
—Miért anya kimondta már a boldogító igent?—pislogott Esmey.—Hú, de őrült forróság van itt.—kezdte el legyezni magát a pólója végével. Pontosabban, nem a saját pólójával.
—Hát az a póló meg honnan van?—lesett Ghabby.
—Cuki nem? Jó ez a rózsaszín árnyalat. Luisától szedtem.—ördögiesedett a nővér. —Landonak is ilyen van nem? Csak olyan keveset hordja.—mondta, hogy biztos, ami biztos, leessen Ghabbsnek, hogy ez Lando pólója. Már csak azon tűnődött, hogy került ez Luisinhához. Pierre viszont nagyon jól ismerte már azt a pólót, s látta is eleget.
—Mindjárt jövök, addig kerüld őket.—mondta Pierrnek Ghabby. S elvonult telefonálni.
—Szia Carlos! Hogy vagy?
—Szia Ghabby! Jó hallani a hangod. Én jól köszönöm, a családommal töltöttem az egész hetet. És a kisgyerek hogy van? Nyomja még a durcát?
—Nem ért még haza. A családoddal töltötted a hetet? De hát ez nagyszerű! — tett úgy a lány, mintha örülne, de tudta, hogy George hazudott. Így nincs biztos pont. Így, ha a nővéréék is ott voltak, akkor bármi történhetett. Hisz Carloson kívűl senki nem vigyáz értelmesen Landora.
—Igen, fantasztikus a Madridi levegőt szívni. Ennél jobb nincs is. — ekkor bukott le teljesen Lando. Carlos nem volt ott, sőt valószínű nem is tudott erről, ezért nem is akarta Ghabby sem terhelni.
—Őszintén remélem Ghabby, hogy megjön az esze Landonak. Sokat beszéltünk mostanában rólad, és csak jó tudott mondani, ahogy én is. Nektek ez egy életre szól.— utolsó mondata megcsapta Ghabby fülét, s csak merengett, hogy ez igaz, vagy ez csak mostanáig tartott.
Csevegtek még egy kicsit, majd a lány visszament a többiekhez. Ghabby szinte biztos volt benne, hogy Lando nem fog eljönni. Ebben a tudatban összekészültek, s elmentek az esemény helyszínére. Egy gyönyörű tónál volt az esküvő. Ghabby lélegzetelállítóan gyönyörű volt. Szőke haját egy laza kontyba fogta a tarkójánál, s egy lágy mályvaszínű földig érő ruhát viselt. Maga az ártatlanság suggallatszódott.
—Nos? Lehetek a kísérője az estére Miss L'nor?—nyújtotta felé Pierre a karját.
—Megtisztelő. —karolt a fiúba.
—Tudom, hogy azon a hülye pólón kattogsz, de engedd el. És ma estére Landot is. Ő nincs itt.
—Igen, de te itt vagy.—mosolygott rá bizalmasan a lány séta közben.
—Vagy, úgy tűnik ezt elkiabáltam.—vette észre az asztaluknál a vetélytársát. S ezzel felhívta Ghabbs figyelmét is rá, akinek nagyon is fájt, hogy Luisa ült mellette.
—Ő meg mit keres itt?—pattant fel Norris, ahogy oda ért a két jó barát.
—Ne rendezz jelenetet!—csitította le barátnője. —Jul, helyet cserélnél velem?— miután a húga beleegyezett, Ghabby megfogta a névre szóló ajándékát a Lando melletti helyről, s oda engedte Jult, majd a lány mellé ülve helyet foglalt. Mellette pedig Pierre.
—Ez komoly? Már a saját barátnőm mellém sem ül?— kiabálta át a másik végére Lando.
—Talán tartsd magadon a ruhádat. Ohh és még valami, Carlos üdvözölt Madridból.—mosolygott rá a lány, csakhogy ez nem egy őszinte mosoly volt. A fiúnak egyből leesett, s hamar vissza is vett nagy szájából, hisz rájött, hogy a lány érezheti megbántva magát. Mondjuk a bocsánatkérést elfelejtette, lehet annyira belemerült a táncba Luisával, hogy kiment Lando fejéből.
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...