15. Majdnem boldog

832 49 5
                                    

2021.07.27

Ghabby egyedül lépett ki az Azerbajdzsáni doktornő által ajánlott neurológustól, s remegett idegességében. Ugyanis a férfi rettenetes hírt közölt vele. A lány leült egy közeli park padjára, s sírt, és gondolkozott, hogy most hogyan tovább. Nagyjából egy óra múlva összeszedte magát, s úgy döntött, hogy senkinek sem szól az állapotáról.

2021.08.19

- Jó reggelt! - ébredt fel Ghabbs az apukájáéknál, s Lando fele fordult, aki már ébren volt.

- Boldog Születésnapot Szerelmem! - nyújtott át, egy kis ajándékdobozt.

- Hát ez meg micsoda?

- Csak bontsd ki!

Ghabby kibontotta az ajándékot, s talált benne egy gyönyörű szép gyűrűt. De ez nem csak egy sima ékszer volt, s ezt a lány is tudta, hisz sokat hallott már erről a pompás kiegészítőről a Norris család jóvoltából. Ugyanis Lando nagymamájáé volt a gyűrű, előtte pedig az ô felmenőijé. A gyűrű csak akkor szállhatott tovább, ha az egy igaz, és őszinte szerelem volt.

- Lando ez...- kapta az arca elé a lány a kezét meghatódottságában.

- Ghabriella L'nor , én életem egyetlen szerelme. Megtisztelsz azzal, hogy összekötöd velem az életed? - térdelt le az ágy elé a pilóta. Ghabbynek a lánykérés is sokat jelentett, de, hogy méghozzá ezzel a gyűrűvel történt, az az érzés számára leírhatatlan volt.

- Igen Lando, egy örök életre! - adta oda a fiúnak a kezét, s ráhúzta a gyűrűt, majd a lány a nyakába ugrott, enyhén sikítozva.

- Ez a világ legjobb ajándéka. - mondta neki a fiú.

- Számomra, ennél boldogabb pillanat nem létezik. - szorongatta Ghabbs Landot.

- Tökéletes nap lesz, már érzem. - vett egy nagy levegőt mosolyogva a szőke szépség. - Majd csak a vacsoránál mondjuk el a többieknek jó? Ez a nap apuékról szól.

- Annyira önzetlen vagy L'nor. Ez az egyik tulajdonságod a sok közül, amiért szeretlek.

Egy gyors tusolás után felöltöztek. Ghabby egy álomszép májra színű, hosszú selyemruhát viselt. Lando pedig egy sötétkék nadrágot, egy inggel, ami színben passzolt barátnője ruhájához. Tökéletesen illettek egymáshoz.

Ellentétben Emmàék esküvőjével, ez most meg is valósult, s minden tökéletesen ment a vacsoráig. Ghabby annyira boldog volt, hogy nem is zavarta Luisa jelenléte sem. A vacsora asztalhoz ültek, s Ghabby letette a széke háttámlájára a kabátját, amit a portugál nagydíjon viselt utoljára.

- Ellophatom a lányaim, egy táncra? - kérdezte a fiatalok asztalát Mark. Mindhárom lány felállt, ezzel otthagyva kísérőjüket, s táncolni kezdtek négyesben, kézen fogva.

- Au Ghabby! - kapta el a kezét Esmey. - Mi ennyire érdes? - szúrta meg a kezét az a bizonyos gyűrű.

- Bocsánat...- kapta el a kezét a fiatalabbik lány, hisz tudta, ha meglátják rájönnek az eljegyzésre. S így is lett, egyből szemet szúrt nekik a pompás ékszer.

- Csak nem? - lepődött meg először Esmey, majd szépen sorban Jul, és Mark is.

- Lehetne, hogy ez még egy kicsit titokban marad? Még keressük a tökéletes alkalmat, a bejelentésre. - állt finoman a sarkára a középső lány.

- Annyira örülök nektek! Sok boldogságot! - ölelte át az édesapja, majd a kishúga is.

- Gratulálok Hugi! - örült az idősebb húga boldogságának, de mégis fájt neki a tudat, hogy neki senkije sincs, s nála fiatalabb húga pedig már férjhez megy. Ez megint egy emlékeztető volt Esmeynek, hogy van oka féltékenynek lennie Ghabbsre.

A tökéletesnek ígérkező nap, viszont hamar elillant, amikor az asztalnál beszélgettek.

Luisinha, Jul barátjával folytatott csevelyt, s valami megütötte Ghabby fülét.

- Annyira imádom a delfineket. - mosolygott a fiú.

- Én is odáig vagyok értük. Szerintem, ha tehetném mindenem delfines lenne. - nevetett lelkesedve a portugál. S ez felkeltette Ghabby figyelmét.

- Bocsi, hogy bele szólok. De nincs véletlen egy delfines gyűrűd? - szorongatta kabátja zsebét a francia lány, amiben benne volt az ékszer.

- De! Vagyis ami azt illeti elhagyhattam... - Ghabby a többit már nem hallotta, ugyanis teljesen lefagyott. Leesett neki a Portugáliában történtek.

- Ez volt az? - állt fel a kezében a gyűrűvel.

- Igen! - örült meg neki Luisa, s átvette a gyűrűt Ghabbstol. - Hol találtad? - a válaszra senki sem volt felkészülve, beleértve Ghabbyt is.

Instagram: @wattpadstoories
Látogass el a kulisszatitkokért!

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now