A pár mikor visszaért a házba, csatlakozott hozzájuk a legkisebb lány is és társasjátékozni kezdtek, egy-egy pohár bor mellett. Természetesen Ghabby maradt a gyümölcslénél.
—Te tudtad?—kérdezi a lány, húgát.
—Igen.
—Miért nem szóltál? Akkor legalább eltudtam volna játszani a boldogságom.
—Anya akarta elmondani. Légyszi Ghab, támogasd őt, tudod, hogy nagyon fontos neki a te véleményed.—Tudom, igazad van. Na gyere ide.-ölelte át húgát. Nekik tényleg őszinte, és tökéletes kapcsolatuk volt. Ők mindig jó testvérek voltak.—Kértek még egy pohár bort?—kérdezte az allergiás lány.
—Igen!
—Hát persze!—vágták rá egyszerre. Ghabs felállt, és a konyhába töltötte épp a poharakat mikor megzavarta a telefonja. Instagram ertesítés.@pierregasly követni kezdett.
A lányt meglepetten érte, de nem gondolta túl. Visszakövette udvariasságból, majd kiöntötte a borokat, s visszaült.
Az est hátra levő részét Ghabby gyermekkori szobájában töltötték. A lány nem szerette ezt a szobát, különösen azért nem mert, Esmey szobájából és Ghabby szobájából az egyik ajtó ugyanabba a fürdőbe vezetett. Esmey, mindig kitúrta onnan is, mint ahogy a családból is próbálta. Talán miatta lett ilyen csendes és elnyomott Ghabs. A lány épp a fürdőszobában állt, és elmélkedett a múlton, mikor barátja csendesen mögé lopózott, s átölelte.—Min elmélkedsz?—kérdezte a srác.
—A múlton. —felelte letörten.
—Héj, kicsim, mi lenne ha engednék egy jó nagy habos kád vizet, s egy kicsit lazítanánk?—ötletelt a fiú, hátha jobb kedve lesz barátnőjének, aki csak bólintással jelezte beleegyezését.
A kádban ülve, Lando egy pohár bort is csatlakoztatott.—Ritka mikor te ennyit iszol.—mondta Ghabby.
—Túl jó ez a bor.—felelte a pasi.
—Valóban finomak a francia borok.—bólint rá a lány.
—És még a francia lányok.—csókkal kezdte el behinteni barátnője csupasz hátát.
—Lando! Még meghall a családom.—mosolygott tüneményesen.
—Majd halkak leszünk!—fordította meg a lányt, s ajkára tapadt.Ghabby korán fent volt, nem hagyta édesanyja új híre aludni. Úgy döntött nem kelti fel barátját, inkább elmegy futni. Zenét hallgatott futás közben, majd rezegni kezdett telefonja.
@pierregasly: mond, hogy az előbb rád köszöntem.
@ghabsl'nor: Rám? Ennyire figyelmetlen lennék, hogy nem vettelek észre?
@pierregasly: Nem te veszel épp kávét a Palsban?
@ghabsl'nor: Egy sarokkal arrébb vagyok,
és futok.@pierregasly: Ezek után nekem is ezt kéne tennem. Megvársz?
@ghabsl'nor: Hát persze, menekülj csak!
A lány meglepődött Pierre üzenetén. De ugyanakkor jót szórakozott, hogy a srác összekeverte mással.
—Szia.—üdvözölte.
—Jóreggelt.—mondta a lány.
—Hogy hogy ilyen korán fent?
—Túl hamar aludtunk el, bár valaki még úgy látszik tud aludni.—gondolt itt Landora.—Na és te?
—Épp a barátnőmnek akartam vinni kávét a kedvenc helyemről. De mint látod, szégyenembe inkább elmenekültem kávé nélkül.
—Pals? Ez a kedvenced? Nem vagy túl igényes.—kacagott a lány.
—Most viccelsz? Ez a leghíresebb kávéház errefele, és a leggyönyörűbb is.
—Téged az nyűgözött le, hogy híres és szép. És nem a kínálat minősége.—mondta őszintén Ghab.
—Tudsz valami konkrétat is? Vagy csak a lelkemet téped darabokra.—kacagtak össze mindketten.
—Gyere, majd én megmutatom neked a legjobb kávézót.Elsétáltak egy pár utcányira lévő, ici-pici kávézóhoz, mely virított az egyszerű s régies stílusáról.
—Ez mind?—kérdezte kritikusan a pilóta.
—Héj ne ítélj könyvet a borítójáról! Gyere nézd!—mutatott a lány felfele egy formás boltívre.—Mit látsz a boltív végén?
—Nem is tudom, egy kacsát?—próbálta kisilabizálni a fiú mi lehet az a forma.
—Nem ez egy korona, 1976-ban került oda, mikor a királynő a világ legjobb árusává nevezte ki ezt a picinyke helységet.
—Hát ezt meg honnan tudod? Ez is aféle mende-monda?—kérdezte érdeklődve a fiú.—Lehet, a papám mesélte még. Ugyanis az ő feladata volt az ott felfüggeszteni. Minden délben, pont ide süt a nap, s belesüt a koronába, melybe helyeztek egy picinyke piros gyémántot. A nap akkora erővel süti meg, hogy mindig vörös árnyékba borul a forma környéke.—élte bele magát a lány, akárcsak gyerekkorában.
— Na mindegy itt legalább, nem kell sorba állnod.—kacsintott Ghab.—Csak egy esélyt adj neki!
—Jó egy esély, amúgy is a barátnőm nagyon válogatós, úgyhogy jó bírója lesz a kávédnak.Köszönöm!—felelte a srác.
—Igazán nincs mit, majd írd meg bejött e a tipp.—intett, s haza fele kocogott a lány.
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...