19. Szétválaszthatatlanok

794 55 2
                                    

2021.08.31

Ghabby, és Lando véleménye nem egyezett a gyerek témában. Ghabby szerette volna megtartani a kisbabáját, Lando pedig Ghabbyt. Vitájuk eredménye az lett, hogy a lány elhajtotta a fiút, s mérgében el is ment. A francia lány tegnap hazament a kórházból, s összepakolt. Ghabbs ez a kevés idő alatt is, mióta kezelik nagyon sokat változott, mind külsőleg, mind belsőleg. De érthető is, hisz egy rák mindenkit megvisel, és persze a hozzátartozókat is.

Amire nem számított senki sem, hogy Ghabby elmegy az esküvőre. Reggel repülőre szállt, hogy időben oda érjen Bristolba, Savannáhék esküvőjére. Savannah tudott csak róla, s beavatta Landot is. Hisz nem együtt mentek, az esküvőre, s ez okkal történt így. Ghabby nagyon haragudott Landora, amiért nem fogadta el a saját akaratát.

- Szia Ghabby! - futott elé a fiatalabbik Cisca. - Oh, megölelhetlek?

- Persze! - vonták egymást ölelésbe. - Szóval ezek szerint tudtok róla. - csüggedt el egy kissé a lány.

- Lando elmesélt... mindent... - ért oda az idősebb Cisca is.

- Oh.. - szóhoz sem jutott a francia. - Akkor tudtok a...

- Igen! És nagyon szép dolog tőled, hogy már a gyereked helyezed előtérbe. - hullott a könnyen mindenkinek. - Na gyere ide kicsikém. - szorongatta meg az anyós jelöltje.

- Nem is tudtuk, hogy eljössz sógor. - viccelődött Oliver.

- Akkor megbizható volt a cinkostársam. - mosolygott Savra a lány.

- Örülök, hogy itt vagy. - ölelte meg a menyasszony. - Azt hiszem valaki nagyon várt rád. - fordította meg a franciát, s Landoval találta magát szemben.

- Szia. - sétált oda.

- Szia Ghabbs. Jól nézel ki.

- Köszönöm. Te is. - elég kínos volt a beszélgetés köztük.

- Nem tudtam, hogy eljössz. - törte meg a csendet a fiú.

- Persze. Nem azért kacsingattatok Savannáhval. - nevetett Ghabby, majd a fiú is.

- Jó, lehet egy kicsit talán mégis tudtam róla. - mutogatott ujjával a pilóta. Ghabbs csak nevetve megrázta a fejét. - Na, és döntöttél már?

- Ami azt illeti...

- Kérem a vendégeket, hogy foglaljanak helyet. A ceremónia hamarosan kezdetét veszi. - vágott közbe a mikrofonba beszélő férfi. Ghabby helyet foglalt a vendégek közt, míg Lando a bátyja mellé állt, hisz ő volt a tanúja.

- - -

- Ezennel hites házastársaknak nyilvánítom Önöket. Megcsókolhatja a feleségét. - mondta a pap, s Oliver tette is a dolgát. A vendégek felállva tapsoltak, s ujjongtak. A mosolygó Ghabbyt fürkészte Lando, mire a lány rávezette a tekintetét. Egy kis ideig nézték egymást, s leolvasták egymásról, hogy pontosan ez az, amire ők is annyira vágynak.

- Szeretlek! - tátogta Norris tapsolás közben.

- Én is! - válaszolta a lány. Majd mindketten elmosolyodtak. Tudták, hogy akármi történhet kettőjük között, ők szétválaszthatatlanok.

- Gratulálok Savannah! - ölelte meg a francia lány.

- Köszi Ghabbs! Jajj, bocsánat! - mondhatnám, hogy véletlen, de nem, Sav leöntötte a lány ruháját pezsgővel, ugyanis ez része volt a tervüknek, amit Landoval fundáltak ki.

- Ugyan, ez csak egy kis pezsgő. - próbálta a maradékot letörölgetni magáról, s segített neki az újdonsült feleség is.

- Tényleg annyira sajnálom Ghabby... Tönkre tettem a ruhád.

- Ne viccelj! Semmi gond nincs. Bemegyek és megszárítom.

- Várj! Van egy jobb ötletem. Gyere! - ragadta meg Sav a franciát. S következhetett a terv második lépése.

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now