2022.09.27
- Hogy van a kis csöppségetek? - kérdezte Pierre a versenyen.
- Már annyira nem is csöppség. Már fél éves a nagylány. - felelte az apuka büszkén.
- Azta mindenit neki. Gyorsan telik az idő... - esett le az álla. - És Ghabby hogy van?
- Erőszakos. Ha nem lenne, akkor engem se látnál a pályán, de rábeszélt...
- Tudja mi tesz igazán boldoggá. - paskolta meg a vállát. - Komolyan mondom haver, nagyon irigyellek. Tökéletes életetek van.
- Kössz Pierre. De távol áll a tökéletestől. Ha valóban az lenne, nem haldokolna életem szerelme... - préselte Norris egy vonalba a száját.
- Semmi esély? - csillant fel a francia szeme. Lando csak fájdalmas arccal, nemlegesen megrázta a fejét. - Sajnálom. Élvezd ki vele az időt.
- Sietek is haza hozzájuk. - váltak el egymástól. S Norris tartotta is a tervhez magát. Haza repült a családjához Párizsba.
- Megjött apu! - hallatszódott Ghabby édes hangja a házban.
- Hát itt van az én szívtipró nagylányom. - emelte fel a világ legboldogabb mosolyával Lando Avenirt.
- Én is örülök, hogy haza értél. - kuncogott Ghabby mögötte.
- És itt a világ leggyönyörűbb felesége. - nyomott egy puszit a lány halántékára. A lány a kopasz fejét egy sapkával takarta el. - Ez az én sapkám?
- Igen.
- Neked jobban áll. - bókolt a pilóta, mely hatására hozzá simult a lány.
Este Lando nem bírt aludni, ezért halkan a nappaliba ment, s a fotóalbumok tartalmát fürkészte. Avenir születéskori képeinél a könnye is kicsordult.
- Hát te meg mit csinálsz? - sétált Ghabby le a lépcsőn, mely a nappaliba vezetett.
- Képeket nézek. - törölgette a könnyeit, miközben szipogott a brit.
- Kicsim. Mi a baj? - bújt hozzá rögtön Ghabbs.
- Csak mindig eszembe jut, hogy életem legszebb napja, majdnem a legrosszabb lett. Ahogy ott feküdtél... - kezdett el sírni a fiú. - Láttam, ahogy nem veszel többet levegőt. - borult a lány ölébe.
- De szerelmem. Minden rendben lett. Itt vagyok. - próbálta vigasztalni a fiút.
- Még...
- Lando... - fújt ki egy adag levegőt a lány. - Tudod, hogy egyszer eljön az az idő, mikor elmegyek.
- De nem akarom...
- Én sem akarom itt hagyni a két boldogságom. De a ti örömötökben tovább élek majd... - hatódott meg Ghabby is.
- Szeretlek.
- Én is szeretlek! - csókolta meg a fiú a szerelme ajkait érzelmesen, mintha az lenne az utolsó.
2023.03.01
- Te elhiszed, hogy nemsokára egy éves lesz a kislányunk? - képedt el Lando.
- Hihetetlen. De inkább azt nem hiszem el, hogy sikerül megélnem.
- Szerelmem. Még jó, hogy megéled. - bíztatta Ghabbyt.
Következő éjszaka Avenir nagyon sírt, s mindkét szülője felkelt.
- Megyek én. - pattant ki egyből az ágyból a nő.
- Segítsek? - ajánlkozott fel Lando.
- Nem kell kicsim. - hagyta el a szobájukat Ghabby. Lando visszatette a fejét a párnára, de nem jött álom a szemére, ugyanis a kislány még mindig sírt. Csak teltek a percek, de a sírás nem múlott.
- Menjek Ghabbs? - kérdezte Lando fáradtan. - Ghabby? - pattant ki a szeme, amint nem érkezett válasz. Ezért felkelt, s átsétált a másik szobába, ahol a maradék álom is elhagyta a szemét.
- Ghabby! - rohant oda a földön fekvő lányhoz. - Ghabby! - rázogatta a lányt, akinek pulzusa volt, de semmire nem reagált. Lando azonnal tárcsázta Esmeyt.
- Esmey! Most azonnal átkell jönnöd. Vigyázz kérlek Avenirre. - le is tette egyből a telefont.
Meg sem várva sógornőjét vitte a feleségét a korházba Lando. Feszült volt és rémült. Remegve várta a hírt a feleségéről a folyosón. Csak várt, és várt, míg addig míg egyszer csak nyitódott az ajtó.
- Mi van Ghabbyvel? - pattant fel egyből az orvoshoz a pilóta.
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...