—Jul, nem láttad a nővéred?—kérdezte Lando. Rosszul esett neki barátnője nélkül kelni, főleg az a csodás este után.
—De lent láttam a kávézó előtt. Kávét vesz.
—És az ilyen sokáig tart?—sunnyogott a fiú.
—Igazság szerint, valami sráccal beszélgetett a kávézó előtt.
—Ki volt az? Valamelyik barátja?
—Lando, ha féltékeny vagy, rosszabb vagy az FBI-nál is.—nevetett a lány, csakhogy a pilóta nem volt jó kedvében. Rosszálló nézése után, abbahagyta a nevetést a lány.— Nem tudom, én nem ismerem.
Szerintem ő se régóta, mert épp a kávézós sztorit mesélhette neki, a mutogatásából ítélve.Landoban óriási volt a féltékenység, lángolt teste, szeme, és szíve is. 10 év után is így féltékenykedni egészséges dolog?
Megérkezett a lány, ám kávé nélkül. Lando, majd felrobbant a méregtől.
—Hol voltál?— esett neki barátnőjének.
—Neked is jó reggelt!— száját akarja megpuszilni, de a fiú elhajol.
—Hol voltál? Nem válaszoltál még.
—Futottam.
—Áh tehát futottál, és merre?
—Lando, rosszabb vagy mint az FBI—nevet a lány.
—Merre?
—Útvonalat esetleg nem kérsz?
—De ami azt illeti, és szeretnék még hozzá utas listát is kérni. — Ghabby csak nézett rá, nem értette miről beszél. —Kivel kávézgattál reggel?
—Lando, ez már beteges! Hallod te magad? Megfigyelsz vagy mi van?—a lány sosem kiabált, most sem tette.
—Komolyan kérdezem Ghabriella— a legmérgesebb állapotában szólítja így csak.— Kivel voltál?
—Egyedül indultam el, csak összefutottam Pierrel. Aki nem tudott kávét venni, mert csúnyán megalázta magát, és nem mert vissza menni. Majd megmutattam neki a kávézónkat. Oh és hogy miért? Hogy tudjon a barátnőjének kávét vinni, reggel az ágyba. És, hogy én mit hoztam életem szerelmének? Tessék.—Ghabby indulatos volt, de nem kiabált, az asztalra vágott egy karkötőt. Ugyanis Norris imádta a karkötőket, és pont pár napja szakadt el az egyik. Így barátnője kedves gesztusnak tartotta, ha vesz neki egyet. Ezután Ghabs se szó, se beszéd nélkül bement a szobába, és sírni kezdett. A szoba ajtaját magára zárta.
A pilóta kis ideig azon gondolkozott, hogy mennyire elszúrta. A kanapén ült, és csak merengett, miközben új karkötőjét fogdosta. Majd Ghabby telefonjára értesítés érkezett, amit Lando pillant meg.
@pierregasly: Köszönöm a tipped, nagyon is bevált! Tiffany imádja, életet mentettél. Majd szólók pár szót Norrisnál, hogy mennyire becsbe kell téged tartani. Remélem tudja mennyire szerencsés.
*Kép*Képként egy képet csatolt Tiffanyval, ahogy épp szürcsölik a kávét.
Lando egyre rosszabbul érezte magát. Egyáltalán nem volt jogos felindulása. S gépük is hamarosan indul.
—Ne haragudj Ghabs! Kérlek nyisd ki az ajtót. Szeretlek. Nem lett volna szabad, így beszélnem veled. És teljesen alaptalanul. Ne haragudj. Kérlek beszéljük meg.
De a lány nem nyitott ajtót. Kis idő múlva csengettek. Norris nyitott ajtót.
—Hát te?
—Szia Esmey! Én is örülök.—ad két puszit a lánynak.
—Áhh, ő itt Luisinha.— mutat a mellette álló portugál barátnőjére.
—Én pedig Lando.—nyújt kezet, de a lány két puszival üdvözölné, ez a kettőség pedig egy fél szájra puszit szül.
—Jajj sajnálom, bocsánat.—kiállt fel a pilóta.
—Én nem,—nevet Luisa. Lando feltűnően zavarba jön. S ekkor Esmeynek, gonosz terv kezd el fortyogni a fejében.
—Hogy hogy itt?— kérdezi a legidősebb nővér.
—Ghabsel jöttünk.—s ekkor tör ki a lány is szobájából, az összepakolt cuccokkal.
—Áh szóval ti is tudjátok.— mondja Esmey.
—Hát ezt nem hiszem el, én tudtam meg legutoljára?
—Jaj, szegény, először vagy legutolsó valamiben? Rossz érzés ugye? De azért sírni nem fogsz? Vagy ahogy látom, azon már túl vagy.— hozza a szokásos bunkó formáját a portugáliában élő nővér.
—Megyünk?—kérdezi Ghabby, Landot. A fiú csak bólint. S ajtót nyitnak.
—Már? De hát még csak most jöttünk.—ördögieskedik Esmey.— És be sem mutatkoztál.
—Igaz elnézést, Ghabby vagyok.— nyújtja a kezét, neki érdekes módon csak a kezét nyújtja a portugál.
—Luisinha.
—Szuper! Mostmár mehetünk.—Lando ajtót nyit, mikor Jul kiviharzik.
—Hej, ugye engem nem akartatok elfelejteni?—ugrik a pár nyakába a húg. Olyan már néha, mintha a gyerekük lenne.—Szia apu, szia anyu! Aztán nehogy, meglegyen idén a 3.esküvő is.—ezen összemosolyognak Landoval. Viszonylag régóta beszélik a házasságot, de még nem jutottak fix dologra.
—Sziasztok.— s becsukják az ajtót.
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...