22. Kislány vagy Kisfiú

763 48 6
                                    

2021.10.02

- Minden rendben? - kérdezte Lando, a feleségétől.

- Igen! - csókolta meg, miután letette az utolsó dobozt is. Ugyanis a házaspár Párizsba költözött.

- Csodaszép helyünk lesz itt! - simogatta meg Ghabby pocakját a srác. - A kislányunk is imádja.

- Honnan veszed, hogy kislány?

- Megérzés. - rántotta meg a vállát Lando.

- Lassan mennünk kéne anyuékhoz.

- Tőlem mehetünk! Bedobom a kocsiba a cuccokat. - kezdett el pár dolgot összeszedni.

- Segítek. - ajánlkozott fel a feleség.

- Biztos nem! Ülj be addig a kocsiba.

- Lando... nem vagyok porcelánból. - forgatta meg a szemét Ghabby.

- Dehogynem. Az én kis porcelánbabám vagy. - nyomott egy puszit a homlokára.

---

- Szia anyu! Nem hoztam kulcsot. Beengednél minket? - kérdezte a kaputelefonba Ghabby.

- Persze kincsem! - hallott még valami piszmogást a lány, de már nyílt is a kapu.

Lando udvariasan kisegítette a kocsiból a feleségét, s benyitottak a házba. Ahol nagy meglepetés fogadta őket. Lando és Ghabby családja, s pár jó barátja állt a nagy előtérben. Csodásan felvolt díszítve a nappali, kék és rózsaszín dolgokkal. S középen, egy kisfiú vagy kislány felírat lebegett.

- Uristen! - hatódott meg Ghabby. - Te tudtál erről? - nézett Landora.

- Fogalmam sem volt. - nézett körbe meglepettségében.

Csak kékbe és rózsaszínbe voltak öltözve a vendégek. Ez attól függött, hogy mit gondolnak a baba neméről.

- Anya... ez a te műved? - fordult a kékbe öltözött anyukája felé.

- Igazság szerint a nővéredé. - mutatott a lány fele, aki rózsaszínbe volt öltözve. Nem sokan viselték ezt a színt. Ghabbyt meglepte, hogy Esmey szervezte ezt az egészet. Esmey hatalmas változáson ment keresztül, s kedvesebb lett a testvérével. Különösen mióta megtudta a rákot.

- Sziasztok! - vetődött Lando mellé Ghabby, aki Carlossal, Pierrel és a barátnőjükkel csevegett.

- Ghabbs! Még most is jól nézel ki! Komolyan nem értem mit keresel mellette... - nevettetett meg mindenkit Carlos.

- Hát igen... néha én is elgondolkozok, hogy minek kellett nekem még egy gyerek... - nevettek össze.

- Na... - szólt oda Lando, miután realizálta, hogy róla van szó. - Annyira szeretem, mikor összefogtok ellenem... - forgatta meg a szemét.

- Látom nagy az egyetértés a kisfiú mellett. - nézett Ghabby végig a kék ruhákon. Mind a két pár azt a színt viselte.

- Carlos biztos benne, hogy jön az utánpótlás. - célzott arra Isa, hogy autóversenyző fiuk lesz.

- Jajj... istenem remélem nem. - nevette meg Ghabby.

- Ne aggódj! Titkon én is remélem, hogy anyu kicsi lánya lesz. - simogatta meg az állapotos lány vállát Isa.

- Elrabolhatlak egy percre? - suttogta Landonak, aki bólintva egyet arrébb is vonult. - Akkor benne vagy abban, amit beszéltünk?

- Igen!

- Szuper! Elmondjuk most neki?

- Szerintem, csak miután kiderült a neme. Úgyis odajön gratulálni.

- Igaz...

A pár csevegett mindenkivel egy kicsit a vendégek közül. S feltűnt nekik, hogy majdnem mindenki kéket viselt, kivéve Esmeyt, s még egy-két embert. Esmey hűen kitartott a megérzése mellett, miszerint lányuk lesz a hugáéknak.

- 3...2...1! - ordította a vendégsereg, s arra vártak, hogy a pár meghúzzon egy zsinórt egy kis játékautón, ami elindul, s színes füstöt bocsát ki magából. Meg is tették ezt, s el is indult a kisautó, amit mindenki feszülten figyelt, majd egyszer csak jött a füst is...

Szerintetek lány lesz vagy fiú?🥺

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now