2021.08.19
- Jaj ne. - mormolta el magában Lando.
- Ghabby! Hol lett meg? - ismételte el a kérdését a portugál lány.
- Portugáliában, - itt tartott egy kis szünetet. - Lando ágya alatt. - mondta ki egy fájdalmas, összetört mosollyal az arcán.
- Ghabby. Ez nem az aminek tűnik! - pattant fel álló helyzetbe Lando.
Mindenkit lesokkoltak az események. Ghabby könnye csak hullott, s hullott, de szája szótlan volt. A tekintete viszont mindent elárult. Ekkorát még sosem csalódott Ghabby.
- Ghabby kicsim! - nyúl feléje a barátja.
- Ne merészelj hozzám nyúlni! - csattant fel, s eltaszította a kezét.
Mindenki más szótlan volt. Jul nem hitte el a történéseket, hisz tudta, hogy épp most lett megkérve fiatalabbik nővére keze. Esmey csak ült s bámult. Elvégre is sikerült a terve, de nem volt olyan édes a sikerének a gyümölcse. Sőt, lélekben a húga mellett állt, s bánta amit tett ellene. Tudta, hogy ez az egész az ő hibája, s azt is, hogy ez Ghabby életének a legmélyebb mélypontja.
- Tudjátok mit? - kezdte el levenni az eljegyzési gyűrűjét. - Adok nektek, egy még tökéletesebb gyűrűt. - vágta oda az ékszert, s hátat fordítva elviharozni készült.
- Ghabby! Ne csináld ezt! Beszéljük meg! - kapta el Lando a karját. Ghabbs életében először tett két dolgot is. Az egyik volt, hogy nem gondolkodott mielőtt cselekedett, a másik meg; egy jókora pofont adott a pilótának.
- Megmondtam, hogy ne érj hozzám! - szaggatta ki magát a fiú szorításából.
- Baszki Lando! Mit tettél?! - nézett rá csalódottan a legfiatalabb L'nor, s a fejét rázta. Az asztalra vágta az ölében levő táskát miközben felállt, s nővére után szaladt.
- Én tényleg szeretem. - nézett fel könnycseppekkel teli szemeivel Esmeyre az autóversenyző.
- Tudom. - suttogta Esmey könnybe lábadt szemeivel. Elképzelni sem tudta, hogy mekkora az a fájdalom, amit most húga érezhet.
Julietta, mindenhol kereste nővérét, de sehol sem találta. Lauret; apja újdonsült feleségét beavatta a történtekbe, s már ketten keresték hosszasan, de eredménytelenül. Azért nem találtak, mert a lány bement egy labirintusba. S a magas bokrok egyikének dőlve húzogatott egy teli üveg vodkát. Sminke teljesen elvolt kenődve a sok sírástól. Mondanom sem kell, de hamar meg is lett az alkohol hatásának az eredménye. Ghabby, már részeg állapotában felállt, s kisétálni kezdett, csakhogy nem igazán találta a kijáratot, majd nagy nehezen visszakeveredett a vendégekhez, s bolyongott.
- Ghabby! Már mindenhol kerestünk! - támadta le a kishúga. A lány nem válaszolt, csak dölöngélt össze- vissza.
- Te ittál? - állt elé Lando, s kivette az alkoholos üveget a kezéből.
- Egészen picikét. - mutatta ujjaival szórakozottan. Majd hirtelen összeesik, de Lando elkapja derekát. A karjaiba veszi a lányt, míg a többiek mentőt hívnak. A kórházba tart Mark, Esmey, Jul, s Lando is. Az orvosok egyből stabilizálták az állapotát, míg a lány aludt.
- Köszönjük doktor úr!
- Kérem ne. Mert nem jó híreim vannak. Mi is alátámasztottuk a diagnózist, amit Párizsban állítottak fel.
- Hogyan? - kérdezte meglepve az apa. S mindenki felfigyelt, hogy mégis miről beszél a doki. Lando teste megfeszült az idegességtől.
- Önök nem tudják? - kérdezte az orvos.
- Mit kéne tudnunk? - ijedt meg a brit.
- Ghabriellának egy rosszindulatú daganat van az agyán.
- Hogy tessék? - képedt el mindenki.
- Sajnálom. - mondta együtt érzőn a doktor.
- De ez gyógyítható ugye? - próbálta visszatartani a könnycseppeit Lando.
- Őszinte leszek magukkal. Lehetséges, de nem itt. Mi már ehhez a stádiumhoz kevesek vagyunk. Mégegyszer sajnálom. - ment el a doki.
- Ó, édes jó istenem Ghabriella. Miért nem szóltál? - zokogott Lando, s Ghabby kezét megfogva ráborult, s tovább sírt. A szobában meghűlt a levegő, s csak a sírás halk nyomait lehetett hallani.
- Felhívom az anyátokat! - mondta a könnyesszemű Mark. De csak szabadulni akart a szobából, hogy ne lányai előtt boruljon ki teljesen, s engedjen utat a fájdalmas zokogásnak.
Instagram: @wattpadstoories
Látogass el a kulisszatitkokért!
YOU ARE READING
Hozzuk Helyre | ✔️
FanfictionGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...