2021.08.21
Ghabby még csak most kezdett el ébredezni a mesterséges altatásból. De itt volt vele végig Lando, s fogta a kezét. A családja pedig hazament cuccokért, illetve Emmáért a reptérre. Az francia nő, mikor megtudta a hírt, egyből repülőre pattant, s sietett a lányához. Tehát kettesben voltak a kórteremben. Lando, néha el-el bóbiskolt, ugyanis nagyon kimerült vol már. A nap huszonnégy órájában az alvó barátnőjét figyelmet, s minden kis rezzenésre felkapta a fejét. Mivel a lány nagyon megijesztette állapotával, így a fiú még jobban féltette őt. És egyre csak jobban facsarta a szívét az esküvőn történtek. Tudta, hogy elkellett volna mondania az igazat akkor, hisz tudta, hogy semmi sem történt, de mégsem tette. S ennek a rossz döntésnek most issza a levét.
- Ghabby! - pattant ki a szeme a pilótának, mikor észrevette, hogy a beteg lány éppen ébredezik. De továbbra sem engedte el a kezét.
- Mi történt? Hol vagyok? - nézelődött a lány értetlenül.
- Ne aggódj. Itt vagyok. - s megakarta a brit csókolni a lány kezét, de ő elrántotta.
- Egy biztos. Téged még most sem akarlak látni. - tehát a lány a lényegre emlékezett. Mondjuk, hogy is lehetne ekkora fájdalmat, csalódást és undort elfelejteni?
- Ghabby... ne csináld ezt. Had magyarázzam meg. Semmi sem tört...- nem tudta befejezni, ugyanis a doktor belépett a szobába.
- Örömmel látom, hogy felébredt Ghabriella. - csukta be a háta mögött az ajtót az orvos.
- Kérem. Csak Ghabby. - mondta kissé zavarodottan a francia.
- Rendben. Nos, akkor Ghabby, lássuk csak mi a helyzet. - nyitotta ki a lányról készített diagnózis aktáját. - Akkor a tumor, mostmár nem titok...- Ghabbs hirtelen lefagyott, nem akart szólni senkinek sem róla, de leesett neki, hogy ezek szerint mindenki tud róla. Landora nézett, aki egyből lesütötte a tekintetét, s megrázta a fejét. Csak nézte őt, s a reakcióját, ahogy teljesen retteg. Az orvos pedig beszélt tovább, majd még egy mondat megütötte a fülüket. - Oh, és még valami. Csakhogy, ne csak rossz hírt közöljek. Gratulálok Ghabby, Ön kisbabát vár. És akkor térjünk vissza a kezelésekre. Mint említettem...- de tovább már a pár egyik tagja sem hallotta, csak még ijedtebben bámultak egymásra. A hír mindkettejüket meglepte. Majd kiesett a szemük, úgy nézték egymást.
- Elnézést! Mit mondott az előbb? - rázta meg a fejét a mclaren pilóta.
- A kezelésekről?
- Előtte.
- Nos, Ghabby babát vár.
- Az lehetetlen. - nevette el magát a lány.
- Nos, nagyon úgy néz ki, hogy nem. - nevetett az orvos is, de nem olyan módon mint az előbb a lány.
- De az mégis, hogy lehetséges? - képedt el a fiú, s felváltva nézte a barátnőjét, és a doktort.
- Feltételezem Ön a barátja. - Lando csak bólintott. - Nos, akkor kérem, had ne kelljen elmagyaráznom a szaporodás módját. Amúgy is, ezek szerint igen gyakorlatiasak benne. - próbált humorizálni az orvos, de nem épp ez volt rá a megfelelő pillanat. A pár szúrós nézése után ő is rájött. - Én inkább most kettesben hagyom Önöket. - viharzott ki az ajtón.
- Már csak ez hiányzott. - fogta a fejét a lány.
- Ne aggódj! Ezt is megoldjuk. - próbált ejteni egy bizalmas mosolyt a fiú.
- Igen? Hát közösen már biztosan nem. - csattant fel a lány.
- Ghabby...
- Ne Ghabbyzzél... Nincs szükségem se a magyarázatodra, se a bocsánatkérésedre. Sőt, rád se. - vágta oda keményen a lány, de a szemeibe könnycseppek gyülekeztek.
- Ne csináld ezt. Kérlek ne. Én annyira sze... - kezdett el hullani a fiú könnye, a könyörgése közben.
- Ezt ne csináld. Nem csinálhatod ezt velem. - kitörtek a lány érzelmei is, s sírni kezdett. - Hogy tehetted Lando? Hogy? - csuklott el a lány hangja a fájdalmas sírása miatt. - Annyi év, annyi szép emlék, és az mind semmit sem jelent?
- Hát hogyne jelentene Ghabby?! Semmi nem történt. Berúgtam, s nálam aludt. De esküszöm, hogy semmi nem történt kettőnk között. - nézett a barátnője szemeibe. Mindketten sírtak.
- Nem tudok hinni neked. Pedig akarok, hidd el. De ez nekem nem megy. Nekem ez már túl sok. Nem tudom, hogy jöhet- e még valami?.
- Miért nem szóltál a rákról? - alig bírta kiejteni a fiú.
- Mert ez az én problémám. S megoldom. Egyedül. - hangsúlyozta ki utolsó szavát.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hozzuk Helyre | ✔️
ФанфикGhabby és Lando általános iskola 6.osztálya óta alkotnak boldog és elválaszthatatlan párt. De az új évben minden megváltozik. Lando kifordul önmagából, és meglepő dolgokat művel. A barátnője pedig, csak tűr. De egyszer mindenkinél elszakad a cérna...