11. Rossz oldal

836 46 1
                                    

2021.06.06

Túl voltak a pilóták az Azeri nagydíjon is. Lando sajnos itt nem szerzett dobogót, és sajnos pontokat sem, ugyanis egy motor meghibásodás miatt kiesett a versenyből. A hiba akkor keletkezhetett, mikor Pierrel összeütköztek. Persze mindketten a másikat találták hibásnak. Valószínűleg feszültségük fő oka nem is a verseny volt, hanem egy lány. Pontosabban Ghabby. Pierre maga sem tudta hogy miért, mennyire, vagy hogyan, de kötődött a lányhoz. Látta benne azt, amit nem becsülnek meg igazán a lányban. A verseny után a két ellenfél egymásnak is feszült. Lando tőrt rá Pierre, s meg is lökte a háttal levő franciát. Ghabbyt lehagyta Lando, annyira dühös volt, hogy oda sem figyelt senkire.

—Mi a franc Pierre?—lökte meg Norris.

—Ember neked meg mi bajod van?

—Előbb a barátnőm aztán már a pozícióm is kell?

—Te miről beszélsz Norris?

—Nem vagyok vak. Úgy oda vagy Ghabbyért, le se tudod tagadni.

—Ch... te már képzelődsz is.—fordított neki hátat, s faképnél akarta hagyni, de ekkor a mclaren pilóta felemelte karját, ezzel lendületet véve az ütéséhez. Betalált, csak sajnos nem annak akinek célozta. Ghabby ugyanis közéjük állt, de milyen rosszul tette.

—Aú.—szédült meg enyhén a lány, de két lábon maradt. Ekkor Pierre is visszafordult.

—Mit művelsz Norris?—sietett a lányhoz, hogy megtámassza.

—Ghabby!—ijedt meg a brit srác is.—Jól vagy? Jézusom ne haragudj.—nyúlt feléje, de a lány ellökte a kezét, majd Pierrét is.

—Hagyjatok már!—fogta a fejét a lány.—Mit gondoltál, ha megütöd majd jobb lesz? Vagy megváltozik bármi is?

—Nem téged akartalak Ghabby.

—Lando... őt sem kellett volna. Nem engem akartál, de mindenki jobban járt, hogy èn kaptam. Szerinted nem tiltottak volna el ha végbe megy a terved? Gondolkozz már kérlek! Miért vagy ennyire felelőtlenül gyerekes?

—Hogy én vagyok gyerekes? Hmm..nézd már meg kinek a pártját fogod.

—Nem fogom senki pártját.

—De! És ráadásul fájóan a rossz oldalon állsz Ghabriella.

—Ezt inkább ne itt beszéljük meg!—vette észre Ghabby a kamerásokat, és a többi embert.

—Majd megbeszéljük pár nap múlva.—s ezzel ott is hagyta őket.

—Milyen pár nap Lando?—kapta el a lány a barátja kezét.

—Monaccoba megyek a srácokkal. Majd az esküvőre megyek, feltéve, ha még én vagyok a párod.—vetett egy csúnya pillantást Pierre, majd a lányra egy szánakozót, s ott is hagyta őket.

—Úgy sajnálom. Én próbáltam nem bele menni... de...—fordult a lányhoz a francia pasi.

—Túl önfejű. Nem látja a dolgokat reálisan. Jó is lesz ez a pár nap, hátha elgondolkozik.

—Te jól vagy? —aggódott a pilóta. Nem Ghabby nem volt jól, de nem csak most, hanem a napokban sem. De ezt senkinek nem tette szóvá. Ráfogta, hogy aggódik az anyukája és a számára nem szívlelt párja esküvője miatt. Nagyon nem akarta, hogy az anyja úgy menjen hozzá ahhoz a férfihoz, hogy nem tudja azt a dolgot, amit Ghabbs már olyan régóta magában tart.

De ekkor a lány elvesztette az eszméletét, s barátja beszaladt vele a közeli orvoshoz. A kedves doktornő csinált pár vizsgálatot a lányon, míg a megmentője a váróban nyugtalankodott.

—Nos Miss L'nor, úgy néz ki csak egy kis agyrázkódás. De csináltam egy MR-t és egy koponya CT-t is. Az eredményeket elpostázom majd Önnek.

—Nagyon kedves. Köszönöm Doktornő.

—Ha jól láttam Ön francia, de Londonban él.

—Igen. Ilyen kettős élet, kicsit ott, majd kicsit amott is.

—Értem.—mosolygott a doktornő.—Nos, ha gondolja, van egy nagyon jó neurológus barátom Parisban, esetleg átadhatom neki is az eredményeit, hogy biztosan meggyőződjünk a helyzet komolytalanságáról.

—Ez igazán kedves. Köszönöm elfogadom.—ezután már csak az elérhetőségét adta meg a doktornő a kollégájának, majd ki is tért a szobából Ghabby.

—Na. Ugye nincs baj?—pattant fel nyugtalankodva és aggódva Gasly. Ami igazán jól esett a lánynak.

—Egy kis agyrázkódás. Túl élem.—mosolygott bizalmasan. Később egy üzenete érkezett Georgétól.

Szia Ghabby! Landoval vagyok, és itt van Carlos is, ne aggódj!— Carlos neve hallatán Ghabby megkönnyebbült, hisz benne bízik meg a leginkább, s őt ismeri a legjobban.—Eléggé kivan bukva, de nem hagyjuk, hogy hülyeséget csináljon. Csak adj neki időt és teret. Ne keresd most!

Hozzuk Helyre | ✔️Where stories live. Discover now