End

169 5 1
                                    

Przez kolejne miesiące dowiedziałam się sporo o Rhys i jego znajomych całe szczęście nie byłam ich wrogiem. Tak jak Eric powiedział, przyjeżdżał do nas praktycznie codziennie. Lucy każdego dnia próbowała odzyskać moje zaufanie, którego tak naprawdę nigdy nie straciła, ale kompletnie nie wiem, jak mam się zachować w jej obecności. Kilka razy miałam nieprzyjemne epizody z jej bratem, ale za każdym razem pomagała mi ekipa Rhysa. Eric przedstawił mnie kilku osobom z przemysłu muzycznego i zaczęłam pisać piosenki dla artystów muzycznych. Na zakończenie roku razem z Jay daliśmy niesamowity występ. Zostałam jeszcze pół roku dłużej, niż zamierzałam. Powodem tego był całkiem spory projekt muzyczny. Przez te dodatkowe pół roku dalej chodziłam do tej samej szkoły. Lucy dostała się na wymianę, więc miałam spokoju. Rhys pogodził się z tym, że mi się nie podoba, a nawet znalazł nowy obiekt westchnień.

Logan: Musisz wyjeżdżać? - Spotkaliśmy się w naszej ulubionej knajpie dzień przed moim wyjazdem

HyeMi: I tak byłam tu zbyt długo.

Max: Będzie nudno bez ciebie.

HyeMi: Podobno pojawiła się nowa uczennica.

Alex: To nie to samo. Nie jest w naszej klasie. - Max przytulił mnie do siebie.

Max: Przylecimy do ciebie.

HyeMi: Trzymam was za słowo. - Spędziliśmy razem jeszcze kilka godzin i pojechałam do wytwórni, by dokończyć piosenkę, zajęło mi to całą noc. Gdyby nie Eric zapomniałabym o odprawie.

============================================

Skróciłam tę historię, tak bardzo jak mogłam. Zależało mi na przedstawieniu osób, które pojawią się w ostatniej części. Wyszło trochę zamieszania, ale już niedługo pojawi się kontynuacja pod tytułem "My time / Min Yoongi".


Dream/ Min YoongiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz