-1-

490 34 33
                                    


Üç kedinin her birine sevgisini eşit dağıtıyordu, ona verilmeyen sevgiyi , şefkati o minik elleri ile kedilere vermeye çalışıyordu.

"Hey amaa! Çek bakalım kara kafanı, kardeşini sevmeme izin ver sonra tekradan seni severim."
"Kediyle kavga mı ediyorsun sen?"

Kara kafalı kedi gibi bu çocukta kara kafasını öne doğru uzatmış bakıyordu.

Sarı kaşlarını çatarak ayağa kalktı . Korkusunu gizlemek için öfkesini kullanıyordu bu çocuk, yine aynı yönetimi uygulayacaktı.

"Hey korkak kedi az önce ne kadar uysaldın noldu birden."
"Ben korkakta, kedi de değilim aptal."

Üç kediyi de kucağında kendine doğur iyice çekip sarılıyordu. Onlardan destek alıyordu.

Siyah saçlı olan sonunda ellerini cebinden çıkarmıştı, elindeki mama paketini gören kediler hareketlenmeye başladı. Sarı saçlı gülerek geri eğildi ve kedileri bıraktı.

Şimdi ikiside yemek yiyen kedileri izliyorlardı, gözleri ile seviyorlardı onları.

"..ah.."

Sırtında hissettiği acı ile yüz üstü yere düşmüştü sarışın küçük .

Siyah saçlı öfkeyle ona tekme atan adama döndü.

"Bununla bu kadar yakın olmak hiç akıllıca bir tercih değil hele senin gibi yalnız bir çocuk için."
"Seni ilgilendirmez pislik herif. Bu yaptığı hokageye söylemeden git burdan."

Piç sırıtışı ile ordan gitmeden yere tükürmeyi ihmal etmemişti.

Siyah saçlı çocuk, dizleri üstünde durup kanlı ellerini temizleyen çocuğa geri döndü. Cebinden peçeteyi çıkartıp ona uzattığında korku ile kendini geri çekti sarışın. Yaşlı gözlerini hızla silip gülümsedi, ayağa kalktı ve koşarak uzaklaştı.

Kedilerde siyah saçlı çocuk da arkadasından öylece bakakalmıştı.

Hiç bir zaman gerçekten sevildiğini hissetmemişti. Sadece nefreti , öfkeyi , korkuyu , iğreltili bakışları görmüştü.

Sevgiyi başkalarını izleyerek öğrenmeye çalışıyordu. Yavrunusu yalayan kediden, parkta çocuğu düştüğünde koşarak yanına gelen endişeli anneden, paylaştıkları dondurma ile çocuğunu omuzlarında taşıyan babadan, ağzındaki solucanı düşürmede yuvasına taşıyıp çocuklarını doyuran güvercinden, gülerek oynayan arkadaşlardan, birbirlerine sarılan aşıklardan.

Bazen acaba ailem beni hiç sevdimi diye düşünüyordu. Ama bilmeyecek kadar küçükken kaybetmişti onları.

Dört yaşına kadar ona farklı farklı kadınlar bakmıştı ama onlardan seviye dair hiçbir şey alamamıştı. Gözlerindeki isteksizliği ,nefreti ve konuşmaları hatırlıyordu .

"Sırf hokage öyle istedi diye yaşıyorsun pislik.... görev olduğu için senin yanındayım.... iğrenç yaratık.....seninle ilgilenirken kendimi suçlu gibi hissediyorum.... Beş yaşına gel de artık sana bakmak zorunda kalmayalım.... canavar..."

Bir keresinde ona yemek veren kadının yüzüne dokunduğu için tokat yemişti. Oysa sadece yüzüne sıçramış yemek lekesini silmek istemişti. Belki o da benim yanağımdakini siler diye düşünmüştü. Çünkü öyle görmüştü , yan dairesindeki çocuğun yüzündeki yemek kalıntısını annesi silip sonrada öpücük kondurmuştu.

Bir keresinde sadece konuştuğu için tokat yemişti. Nasılsın diye sormak istemişti , kapıdaki kadınlar birbirlerine bunu sorup gülerek konuşmuşlardı.

Sütünün yarısını sokaktaki kediye verdiği için de bir tokat daha yemişti. Bu sütü kedilere vermesi için alınmadığını iki hafta boyunca idare etmesi söylenmişti. Oysaki açıldıktan üç gün sonra sütün kullanılmaması gerektiğini duymuştu.

Sevilmesede seven bir çocuk olmaya çalışıyordu.

Siyah saçlı olan ise sevildiği halde nefret doluydu.

Ailesini , tüm tanıdığı insanları kaybetmişti. Hemde çok sevdiği abisi öldürmüştü hepsini. Çok severse kaybedeceğine o kadar inanmıştı ki artık çok sevdiği kedileri bile sevemez olmuştu, yemeklerini sularını veriyordu ama çok özlediği o yumuşak tüylere dokunamıyordu bile. Gülmüyordu kimseye. Hep öfkeli ya da umursamaz bakıyordu siyah gözleri.Mimiksizdi beyaz yüzü.

Her gece hâlâ kanlı sokağı , annesinin ve babasının yerde kanlı yatışını görüyordu. Abisinden kaçmayı ve ağlamayı bırakmıştı. Dediği gibi yapıyordu ondan nefret ediyordu. Sadece ondan değil herkesten nefret ediyordu. Her gece rüyasında o gün tekrarlıyordu. Etraf kanla kaplanıyordu , kırmızıdan siyaha dönüyordu. Bir çıkış arasada bulamıyordu , koşuyordu , durmadan karanlığın içinde koşuyordu ama hiç bir yere ulaşamıyordu. Karanlıktan başka hiçbir şey görmüyordu.

❤️


Merhabalar nasılsınız.

Ay nasıl ilk düşünceleriniz 🙃

Oy ve yorumlarınızı unutmayın.

Şimdi aşağıya depresifpisicik in yaptığı resmi bırakıyorum. Bu bölüme bu hikaye özel bir resim . Ona burdan tekrardan teşekkür ederim. 🥺🥺🥺💕🤍💗👉🏻👈🏻

KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin