"Saskee bana baaakk."
"Napıyorsun öyle."
"Armurda kalkıyorum."Ellerinin üstüne durmaya çalışsa da popsunu duvara yaslayarak destek alan sarışına bakıp gülmeye başladı.
"Ya neden gülüyorsun, ters görüyorum zaten seni çok garip oldu böyle gülüşün."
"Napıyorum dedin sen."
"Armuda kalkıyorum."Gülmeye devam etti siyah saçlı olan.
"Amuda o güzelim."
"Bende öyle dedim amuda işte."Dudaklarını büzüp ayakları üstüne basmaya geri döndü.
"Tamam kızma, çok güzel armuda kalkıyorsun."
Kaşlarını da çatıp salona geçti.
Sasuke arkasından koşup yetişti ve beline sarıldı. Burnu tam saçlarına denk geliyordu.
"Özür dilerim."
"Tamam affettim."
"Kolay oldu."
"Sana uzun süre kızamam ki ben."Sarı saçlara öpücük konudurup iyice sarıldı minik bedene.
"Film izleyelim mi?"
"Olurr."
"Ne izleyelim?"
"Hep ben seçiyorum bu sefer de sen seç."
"Benim aklıma gelmiyor o yüzden sana soruyorum."Yalandı , sadece bu küçük sarışının istediği olsun istiyordu.
"Hmm."
Parmağını yanağına koyup düşünmeye başladığında sasuke de gülerek ona bakıyordu.
"Buldumm, Şimşek McQueen izleyelim."
"Olur, sen filmi ayarla bende atıştırmalık getiriyorum. Açsan önce yemek yiyelim."
"Açıkmadım."
"Filmi izlemek için mi böyle diyorsun."
"Yoo."
"Filmi izlerken de yiyebilirsin."
"Gerçekten acıkmadım."Masada yemesine izin veriyordu, şuan test etmek için film izlerken yiyebilirsin demişti ama sarışın cidden aç değilmiş.
Naruto heycanla filmi izlemişti sasuke ise zaten izlemiş olduğu filmi tekradan izlemek yerine narutonun mimiklerini izlemişti.
"KACHOoW"
Sasuke gülerek narutonun yanağından makas alıp koltuktan kalktı. Boşalmış tabakları alıp mutfağa geçti. Naruto da bardakları alıp onu takip etti.
Yere dökülmüş sudan dolayı ayağı kayan naruto yere düşmemek için çabalarken elindeki bardağı düşürmüştü ve kırılmasına neden olmuştu.
Endişe ile ona dönen sasukeye korkuyla baktı. Sasukeye doğru bir adım atmak istediğinde sasukenin çatılan kaşları ile mavi gözleri sulandı.
"Ö.. özür...dilerim.Ben kaydım düşmemek için şey ederken bardak düştü."
Sasuke ona doğru yaklaştığında gözlerini yumup ellerini kaldırdı.
"Özür dilerim vurma lütfen."
Kırık camların üstünde atlayıp yumuk gözlü çocuğun yanına geldi ve sıkıca sarıldı.
"Şşşş ağlama,sana asla vurmam güzelim."
"Özür dilerim."
"Önemli değil,sen iyimisin bir yerine geldi mi?"
"Kızmadın mı?"
"Kızmadım."Narutodan ayrılıp ayağına bakmak için eğildi.
"Yok gelmedi bana."
İyice kontrol ettikten sonra sarı kedisinin yaralanan bir yerinin olmadığını anladı, ardından kırık camları temizlemeye başladı.
Yardım etmek için naruto da yanına çömeldiğinde tekrardan çatık kaşlarla döndü ardından korkutmak istemediği için kaşlarını yumuşattı.
"Ben hallederim sen bulaşıkları makineye koyabilirsin."
"Tamam."Başka bir iş vermese yanında gitmezdi biliyordu.
İkili etrafı topladıktan sonra sasuke acıktı mı diye narutoya baktı. Esnediğini görünce gülümsedi.
"Uykun mu geldi ."
Gözlerini kaşırken mırıltılı bir ses çıkarttı.
"Ama daha yemek yemedin."
"Öğlen çok yedim açıkmadım sen ye istersen ben uyusam olur mu?"
"Gel uyuyalım o zaman."
"Sen acıkmadın mı?"
"Yok."
"Gerçekten mi?"
"Acıksam yerdim kedicik."
"Tamam o zaman uyuyalım."Sasuke önden ilerlerken naruto ona yetişti ve sırtından sarıldı. Biran şaşırsa da alışmıştı bu ani gelen sarılışlara.
"Teşekkür ederim saske, iyi ki varsın."
"Naptım ki."
"Çok şey."
"Sende iyi ki varsın miniğim."Hala sarıyordu onu minik kollar.
"Hadi odaya gidelim artık.... naruto."
Ayakta uyumuştu miniği. Bunu nasıl yapıyordu bilmiyordu ama her yerde uyuyabiliyordu.
Gülerek kolları arasında ona doğru döndü. Narutonun ondan kısa ve zayıf olmasının avantajı ile kucağına rahatça alabiliyordu.
Evin içinde pjimalarla gezdiği için üstünü değiştirmesine gerek kalmamıştı.
Yatağa yatırıp üstünü örttü. Kendi de yanına uzandı ve sarılıp kokusunu içine çekti. Çok güzel kokuyordu ,bu çocuğa ve bu kokuya çok alışmıştı.
❤️
Merhabalar nasılsınız.
Diğer ikisine yeni bölüm geldi buna gelmezse ayıp olurdu.
Oy ve yorumlarınızı unutmayın 😽😽