Ne yılları durdurabilirsin, ne günleri
Unutma bir gün solacak gonca gülleri
Geriye akmaz ki zaman,
Hep bir şeyler götürür, aratır dünleri.---
'Uyu'Sıçrayarak açtı gözlerini, neredeydi, nasıl gelmişti.
Sasukeye gitmeyeceğini öğrendiğindeki hayal kırıklığı ve ardından gelen öfkesini hatırladı. Ordan kaçmaya çalışmasını, vücudunu saran kırmızı ışığı ve ardından boynunu ısıran beyaz yılanı. En son ise yılanların sahibinin sesini. ' Şimdi biraz uyu' diyişini.
Terden nemlenmiş sarı tutarlarını geriye doğru çekiştirdi. Dönen başını umursamadan ayağa kalktı.
İkinci adımında önünde beliren yılan geriye sendelemesine neden oldu. Kurumuş boğazı çığlık atmasını engellemişti.
"Günaydın."
"Sen.. sen kimsin."
"Yeni sahibin...yoksa eğitmenin mi demem gerekiyordu..hmmm."
"Ne."
"Diğer aptallar seni kontrol edememiş, sana itaat etmeyi öğretmem gerek."
"Ben sasukeye gideceğim."Ağzına yediği sert tokat ile dudağı kanamıştı.
"Ne dedin."
Minik ellerini yumruk yaptı.
"Ben sasukeye gideceğim."
İkinci tokat ile akan kan artmıştı.
"Ne."
Karşıdaki adama doğru bir adım attı.
"Ben..."
Ağzında biriken kanı tükürüp devam etti.
"Sasukeye gideceğim."
Yediği en sert tokat ile gözleri kararmıştı. Yeni açtığı gözleri tekrardan yumulmuştu.
---
Sekiz gündür burda bu adamla birlikteydi. Fiziksel şiddetten çok psikolojik şiddete maruz kalıyordu. Ona sürekli canavar olduğu, içindeki canavarın dünyanın sonunu getireceğini söyleniyordu. Daha içindeki şeyden bile haberi yoktu.
Ona izletilen garip filmden dolayı artık korkudan uyuyamıyordu da. Kendine onun kötü bir film olduğunu söylesede adam içindeki canavar olduğunu söylüyordu.O kadar büyük bir canavar nasıl içine sığabilirdi ki. Minik aklı bunu anlayamıyordu.
---
"Saske ben canavar değilim dimi?"
"Sen benim gün ışığımsın."
"Bana çok korkunç bir canavar olduğumu söylüyorlar saske."
"Yalan söylüyorlar."
"Sen gerçekten burda değilsin dimi. Hayalimde bana sarılıyor ve benimle konuşuyorsun....neden cevap vermiyorsun...saske...SASKEE."Son günlerde uyuduğu en uzun süreli uykudan da ağlayarak uyanmıştı. Dizlerinin karnına çekip ağlamaya devam etti.
Ne zaman onu alıcaktı.
❤️
Merhabalar nasılsınız.
Oy ve yorumlarınızı unutmayın.