-21-

108 20 18
                                    

-İki yıl önce - (14 yaşında)

-Naruto-

Kakuzunun ölüm haberi gelmişti. Sasuke ve takımı tarafından öldürülmüştü.Beş kalbini de yok etmişlerdi.

Beş elementi de aynı anda kullanabilen onun kadar uzun yaşayıp büyük ninja savaşlarını görmüş güçlü bir nijayı öldürmeyi başarmıştı.

Göz yaşımı çaktırmadan silmeye çalışırken obitoya yakalanmıştım. İşte yine sinirlenecekti.

Bana doğru adım atıp iyice dibime girdi. Üstümdeki pelerinin yakasından tuttuğunda elimi koluna koydum.

"Üstünde bu pelerin varken sana da aynı muameleyi gösterecek."

Yakamı sertçe bıraktığında bir adım geri sendelemiştim.

"Görevi için gözünü dahi kırpmadan saldırıya geçecek. Sense hala aptal gibi sevgisine inanıyorsun. Aç artık gözlerini Naruto . Bugün senin takımından birini öldürürdü sıra sana da gelicek. Bu dünya böyle."

Bakışları yere indiğinde bende baktığı yere bakmıştım. Tırnaklarım avuçlarımı parçalamış kanların damla damla yere akmasına neden oluyordu. Bir şey demeden arkasını dönüp gittiğine yere çöktüm.

İtachi gelip yumduğum parmaklarımı tek tek açmıştı. Bu hareketi sasukeyi hatırlattı.

_

Kedi sevmeye tekrardan başladıktan sonraydı. Kucağındaki sarı tüylü kediyi Şevkatle severken bende onu izliyordum. Yanına gelen kızla bakışlarını kediden çekip ona çevirdi.

"Bende sevebilir miyim?"

Kafasıyla onaylayıp kediyi ona uzatmıştı ama kız  korkup geri çekilmişti.

"Korkma bak yumuşacık , bir kere sevmeyi dene sonra hep seveceksin."

Kız gülümseyip yanına oturmuştu ve Sasuke de kediyi onun kucağına bırakmıştı. Bir süre o şekilde durmaları ve sasukenin beni bu esnada unutması ile ilk defa hissettiğim bir duygu ortaya çıkmıştı.

Kıskançlık.

Yumruk yaptığım ellerimle kalkıp ilerlemeye başladığımda arkamdan seslenmişti.

"Hey nereye."
"Eve gidiyorum."
"Akıllım anahtar bende."
"Kendi evime gidiyordum."

Koşarak bana yetişmişti.

"O niyeymiş asi kedi."
"Kedi falan değilim ben."

Beni artık sevmiyorsun mırıldanışımla kaşlarını çattı. Duymuşmuydu.

Yumruk yaptığım ellerimi tutup parmaklarımı tek tek açtı.

"Avcun acımış neden o kadar sıktın."

Omuz silkmiştim sadece.

"Hem o dediğin şey de neydi."

Tekrar omuz silktiğimde bana sarılıp saçımı öpmüştü.

Yaşaran gözlerimi boynuna saklayıp bende ona sıkıca sarıldım.

"Hem sevmek isteyip hem kaçması çok saçmaydı dimi."
"Öyleydi güzelim."

_

Tebessüm ettiğimi fark edip hızla gözlerimi yumup açtım ve yüzümü düzelttim.

"İtachi, nasıl yapıyorsun."
"Neyi."
"Kardeşinle savaşmayı."

Gözlerinden geçen anlık donukluğu bozup gülümsedi.

Açtığı avcumun içini ıslak bezle silip kremi sürmüştü arından ise sarmıştı .Parmağı ile alnıma vurup gitmişti. Bense öylece kalmıştım.

❤️

Merhabalar nasılsınız.

Oy ve yorumlarınızı unutmayın 🥺✨

Oy ve yorumlarınızı unutmayın 🥺✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin