-10-

215 28 43
                                    


"Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde Mutlu insanların yaşadığı bir ülkede, kral ve kraliçenin tek bir istekleri varmış. Bu da bir kız çocuklarının olmasıymış..."

Sırtını yatak başlığa dayayıp kitap okuyan sasuke ve onun göğsüne yatıp kitaptaki resimlere bakarak onu dinleyen bir naruto. Sasukenin lanetli gibi hissettiği bu evde huzur bulmasını sağlayan bir görüntüydü.

"Kral minik prensese Günışığı ismini vermiş."
"Günışığı mı?"
"Hıhı."
"Ne kadar güzel bir isim dimi sasuke."
"Öyle günışığım."
"Hiii banaa mı dedinn?"

Sasuke narutonun sarı saçlarına öpücük konudurup okumaya devam etti.

"Kısa bir süre sonra Kral ve Kraliçe sevinçlerini halkla paylaşmak için bir şölen düzenlemeye karar vermişler. Bu şölende biricik kızları olan Günışığının doğumunu kutlayacaklardı.
Bu şölene katılmak isteyen herkes gibi ülkenin güneyinde bulunan gizemli ormanda yaşayan perilerden biri hariç hepsi davet edilmişti."

"Niye birini davet etmediler ki o çok üzülmüştür ."
"Dinle sarışın."
"Tamam."

"Periler sihirli çubuklarıyla birer birer yeryüzünde istenebilecek her ne varsa prensese armağan ediyorlardı. Sadece armağanları vermek için kendisine sıra gelmeyen üç peri kalmıştı.
Sıra onlara gelince sırasıyla hediyelerini sunmaya başlamışlar.
Peri:Küçük prenses sana hediyem dünyanın bütün güzelliği senin olsun. Demiş.
Diğer bir Peri: Küçük prenses benim sana hediyem mutluluk olacak, hayatın boyunca hiç üzülme hep mutlu ol!Demiş."
"Ne güzel."
"Sıra son periye gelmişti o da tam hediyesini verecekmiş ki! O anda beklenmedik bir şey olmuş. Tüm salonu yeşil renkli bir duman kaplamış."
"Ay noluyor."
"Herkes neler olduğunu merakla izlerken, duman dağıldığı anda şölene davet edilmeyen kara peri ortaya çıkmış. Kral bu güzel töreni bozan periye, kim olduğunu sormuş.Diğer periler onu hemen tanımışlardı. Şölene davetsiz gelen peri kötü kalpli bir periymiş."

Naruto minik eli ile sasukenin tişörtünü sıkarak dinlemeye devam ediyordu.

"Kara peri:Görüyorum ki herkes şölene davet edilmiş. Tüm halkınız, arkadaşlarınız, krallar, kraliçeler ve periler ama ne yazık ki! Ben davet edilmedim."

"Aaa bak demiştim üzülür diye."

"Kral hemen öne çıkarak bu nezaketsizlikleri için kendisinden özür dilemiş.
Kara Peri: Bende size karşı nezaket göstererek, prensesi eşsiz hediyemden mahrum bırakmayacağım. Bu dünyalar güzeli prenses mutluluk içinde büyüyecek, herkes onu sevecek ve ona hayran olacak, ama on altıncı doğum günü geldiğinde güneş batmadan eline bir iğne batacak ve bir daha uyanamayacak.Demiş."

"Hiç mi? Ama bu çok acımasız. Onu davet etmediler diye bu kadar kötülük yapmamalı."

"Kral askerlerine emir vererek "yakalayın şu canavarı diye haykırmış." Ama kara peri kahkaha atarak ortadan kaybolmuş.
Henüz hediyesini vermemiş olan son peri kara peri'nin sihrini bozabilecek güçte değilmiş ama o kötü laneti biraz olsun hafifletecek bir dilek dilemiş.
Peri: Sevgili prenses! Kötü kalpli kara perinin lanetiyle eline batacak olan iğne ile sadece uyu ve bir prensin aşk öpücüğüyle tekrar uyan.Demiş."

"Aşk öpücüğü ne sasuke."

Yanakları kızarmış sasuke hemen dibindeki oğlana bakıp sonra hızla başını tekrardan kitaba çevirdi.

"Kral çok sevdiği kızlarının başına gelecek felakete engel olmak için krallığında bulunan ne kadar iğne, çıkrık, dikiş tezgâhı varsa hepsini toplatarak, iğne bulundurmayı yasaklamış."
"Vayy."
"En sonunda prenses Günışığı'nın on altıncı yaş günü gelip çatmış."
"Ayy."

KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin