Sarışın uyumak için koltuğa iyice yerleştiğinde sasuke onu kaldırdı."Burda yatamazsın."
"Ah özür dilerim."Sasuke neden özür dilediğini bile anlamamışken naruto daha da anlayamıyacağı bir hareket yapmıştı. Yere yatmıştı.
"Napıyorsun yerde."
"Yatıyorum."
"Onu görebiliyorum neden yerde yatıyorsun."
"Şey...sen öyle diyince... yani küçükken bana bakanlar yatağımda ya da koltukta yattığımda beni kaldırıp kendileri yatarlardı banada yerde yatmamı söylerlerdi."Sasuke yumruğunu sıktığında narutonun gözleri daha da dolmuştu.
"Kızdın mı bana..."
"Hayır naruto...sana değil... benimle gel."Elinden tutup yerden kaldırmıştı. Elini bırakmadan odasına kadar çıkmışlardı.
"Burda yatabilirsin."
"Sen nerde yatıcaksın."
"Aşağıda."
"Olmaz orda ben yatarım sen kendi yatağında yat."
"Hayır."Bu sefer sarışın onun elinden tutmuştu. Kafasını yana doğru eğip ondan uzun olan çocuğun suratına tatlı tatlı baktı.
"Beraber burda yatsak."
"...tamam.."Naruto gülümsediğinde sasuke de gülümsemişti.
Ona sarılan bedene sarılıp gözlerini yummuştu sasuke. Uzun zaman sonra birine temas ediyordu. Sarılıyordu, gülüyordu. Bir şey olmazdı dimi.
Uzun süre sonra ilk defa yüzüne bir tebessüm ile gözlerini kapatmıştı ve ilk defa hızlıca uykuya dalmıştı. Göğsünün üstünde yatan çocuğun sıcaklığı ona iyi geliyordu. Daha huzurlu hissetmesini sağlıyordu.
O gece farklı bir rüya görmüştü. Karanlık ve duvarları kanlı sokakları yine vardı. Anne ve babasının yerde cansız yatan bedenleri de . Abisi de oradaydı. Kırmızı gözlerle ona bakıyordu. Bu sefer karanlığın içinde gördüğü minik aydınlık vardı ona doğru koşmaya başladı. Koştukça aydınlık büyüyordu. Işık kaynağının küçük bir çocuk olduğunu daha da yaklaştığında farketmişti . Onu gördüğünde çocuk gülümsemişti. Gülümsemesi ile yaydığı aydınlık da artmıştı. Sarı ışık etrafını sararken uzun süre sonra rahat nefes almıştı sasuke. Minik sarı ışık yayan bedene sarılmıştı. Kaygıları yok oluyordu.
Sarıldığı bedenin arkasına bakarken turuncudan kırmızıya doğru geçiş yapan ışığı görmüştü. Nefretle bakan gözleri görünen siyah silüetler, yerde kanlar içinde yatan insanlar. Mezarlık, daha fazla öfkeli insan. Son olarak küçük bir bebek ve bebeğin baş ucunda duran devasa dokuz kuyruklu tilki. Tilkinin tırnağına saplanmış iki insan.
Sarıldığı bedenden uzaklaştığında sarı ışığın kaynağı hala önünü aydınlatmaya devam ediyordu. Gülümsüyordu.
Ama ışığın arka tarafı sasukenin karanlığından bile daha korkutucuydu. Çok fazla acı vardı , öfke vardı . Korkunç bir his vardı.
❤️
Merhabalar nasılsınız.
Yurda dönmeden internetim çekiyorken atabildiğim kadar bölüm atıyorum. Bir dahaki bölümler ne zaman gelir bilmiyorum ama çok uzun sürmez merak etmeyin.
Hadi öptüm sizi bayy.
Oy ve yorumlarınızı unutmayın ✨!✨