"Sana kedicik demeye devam mı edeyim yoksa isimini söyliyecekmisin?"
"Naruto.... uzumaki naruto."Sarışın olan heyecanla ismini söylediğinde gözleri parıldıyordu.
"Senin ismin ne?"
"Sasuke....uchiha sasuke."Naruto gülerek elini uzattığında sasuke bir an duraksadı sonra elini sıktı.
"İlk defa biri ile tanışıp elini sıkıyorum ah birde böyle sallıyorlardı."
"Kolumu mu çıkartmak istiyorsun daha yavaş salla."
"Üzgünüm biraz heyecanlandım da."
"Usuratonkachi."
"Hey sana adımı söyledim ya bana adımla seslen."
"(Gülme) bırak elimi artık."Naruto kızarmış yüzünü çevirip elini çekmişti ve adımlarını hızlandırdı.
"Bu taraftan."
Sasukenin arkadasından ilerliyordu.
Yolda üç adam görmeleri ile Naruto durup minik eli ile sasukenin tişörtünü sıkıca kavradı.
Sasuke narutoya dönüp onu geniş ağacın arkadasına doğru ilerletti.
Naruto ağaç ile sasuke arasında duruyordu. Birbirlerine çok yakın olan bu ikiliden siyah saçlı olan korku gözlü miniğinin hızlanan kalp atışlarını dahi duyabiliyodu.
"Kim var orda."
Diye seslendi kalın sesli adam. Ve meraklı adımlarla ağaca doğru ilerlemeye başladı.
Adamların ayak sesleri yaklaşırken sarışın mavi gözlerini iyice yumdu.
Gözlerini yumduğunda tıpkı etrafını görmemesi gibi,etrafında onu görmesini herşeyden çok istiyordu şuan.
"Doğum günü çocuğu burdaymış a birde geriye kalan tek uchiha."
Sasuke , adamlardan biri narutonun kolunu tuttuğunda adamın kolunu geri ittirip narutonun önüne geçmişti ve elini tutmuştu.
"Uzak durun ondan."
Dedi güçlü ve korkusuz tutmaya çalıştığı ses tonu ile.
Sarışın artık sadece kendi canı yanacağı için değil sasukeye de zarar vericeklerinden korkuyordu. Onun için ağlıyordu , kendi için ağlamayı bırakmıştı ağlasa bile hemen silerdi yaşlarını ve kocaman gülümsedi. Şimdi ise elini tutan çocuk için ağlıyordu
Sasuke ise ya narutoyu koruyamazsam ve bu adamlar ona zarar verirse diye korkuyordu. Birisi için endişelenmeye başlamıştı yeniden. Belki adamlara gücü yetmezdi ama kendini siper edebilirdi.
Üç adam gülerek küçük çocuklara baktı. Tekrar bir hamlede bulundukları sırada gri saçlı, maskeli ve gözünün teki kapalı adam birden aralarından belirmişti.
Bunu fırsat bilen sasuke narutoyu hızla ordan uzaklaştı.
Eve girdiklerinde ikiside nefes nefese kalmışlardı.
"Özür dilerim... benim yüzüme seninde başın belaya giricek....ben ben en iyisi ormana geri gideyim ya buraya daha kalabalık gelirlerse...sanada zarar verirler benim yüzüme."
Naruto kapının kolunu tuttuğunda sasuke narutonun diğer kolundan tutup kendine doğru çekmişti.
"Açmısın."
"....."
"Ben bize ramen yapıyım sende git bir banyo yap istersen."
"....."Elinden tutup odasına çıkarmıştı.
"Bak burası banyo, sana havlu veriyim bekle.... kıyafetleri de yatağın üstüne koyuyorum çıkınca giyersin."
"T...teşekkürler."Gülümseyip odadan çıkmıştı.
Naruto banyodan çıktıktan sonra onun için bırakılmış kıyafetleri giydi. Biraz bol olmuştu ama asıl sorun bu değildi.
Sasuke ona şort ve kısa kollu vermişti. Naruto şort giymezdi bu yüzden bacağındaki izleri kapatmak için sargısı yoktu ,yaralarını gizlemek için hep uzun şeyler giyerdi.
Bu şekilde sasukenin karşısına çıkmak istemiyordu. Utanıyordu, herkesin dediği gibi iğrenç hissediyordu.
Odanın kapısı tıklandığında hızla yatağın içine girdi. Sadece kafası gözüküyordu.
"Önce yemek ye sonra uyursun."
"Aç değilim."O sırada yalanı ortaya çıktı. Karnı guruldamıştı. İnat gibi şimdi mi guruldaması gerekiyordu.
"Miden öyle demiyor ama."
Yatağın yanına gelip örtüyü açmaya çalıştığında naruto tekradan kendine çekti.
"Üşüyormusun?"
"Hıhı."
"Yalan mı söylüyorsun ,naruto ne saklıyorsun."
"Hiç...hiç bir şey."Sertçe örtüyü kaldırıldığında Naruto bacaklarını karnına doğru çekip minik kolları ile sarmıştı. Yüzünü dizlerine gömüp saklamıştı.
Sasuke elini sarı saçlara doğru uzatıp deydirmeden geri çekti ve odadan çıktı.
Gözlerinden yaşlar akmaya başlayan sarışın tek arkadaşını da iğrenç vücudu yüzünden kaybettiği için ağlıyordu. Henüz çok yeni arkadaş olmuşlardı bu kadar hızlı kaybedemezdi. Gerçi herşeyi çok hızlı kaybetmişti bunu da kaybedebilirdi ama istemiyordu. Yaraları artık çok acımıyordu ama sasuke onları gördü diye sanki tekradan kanamaya başlamıştı her biri daha fazla acı vermeye başlamıştı. Kalbi de açıyordu sarışının. Hepsinden çok kalbi sızlıyordu.
❤️
Merhabalar nasılsınız.
Ay çok yorgunum ve uykusuzum. Ama içimden geldi bölüm atmak istedim. Oy ve yorumlarınızı unutmayın ✨ lütfen 🥺🤍