-13-

141 19 10
                                    


Naruto zıplayarak yürüyordu sasuke ise hemen arkasında büyük adımlarla onu takip ediyordu. Uchiha klanında bu ikiliden başka kimse gezmezdi şimdi karşısında üç tanımadığı kişiyi gören naruto yavaşlayıp sasukenin yanına gelmesini beklemişti.

Büyük şapkası yüzünü kapatan adam , ondan oldukça iri duran bir başka adam, turuncu maskesi ile tek gözü gözüken diğerlerinden daha garip bir adam sokağın sonundaydı.

Sasuke miniğinin elinden tutup ilerlemeye başladı. Sokağın sonuna geldiklerinde dümdüz karşıya bakmak yerine yan tarafındaki şapkalı adama doğru döndü.

Ve o sırada karşılaştı, kırmızı gözler ile.

Uzun zamandır görmediği nefret ettiği kırmızı gözler.

İntikam almak istediği kırmızı gözler.

İntikam ve öfkesine birden korku da eklendi. Narutoyu arkasına doğru çekip bir kaç adım beraber geri geri gitmelerini sağladı.

"Sen!"

Hiç bir şey demeden onlara doğru bir adım attı adam.

"Ne istiyorsun?!"
"Arkana sakladığın çocuğu."

O da siyah gözlerini kırmızıya çevirdi.

"Onu alamazsın! Onu da benden alamazsın!"
"Şuan muhatabım sen değilsin, gözlerini benimki ile aynı olduğunda karşımda dur."

Onunla şuan savaşsa kazanamayacağını biliyordu, napabilir di ki tek bildiği 'katon' du. Kunai fırlatmada ne kadar iyi olsa bile karşısındaki ona antrenman yaptıran kişiydi.

Kaçsa yakalanacaklarından da emindi, hiç bir faydası olmazdı.

Kendini o kadar güçsüz ve çaresiz hissetmişti ki. Tıpkı ailesini ve klanının katledildiği o gece gibi. Geçen zamanda hiç mi bir şey değişmemişti? Hiç mi güçlenmemişti.

Narutoya dönüp sarıldı. Sarışın korku ve şaşkınlıkla karşılık verdi sarılışa.

"Sasuke ne oluyor?"

Gözlerinde süzülen yaşlardan konuşamadı sasuke.Daha da sıkı sarıldı, sanki sarılarak onu koruyabilirmiş gibi.

"Saske?"
"Seni bulucam naruto, çok güçlenicem ve seni geri alıcam."
"Beyaz atlı prens gibi mi?"
"Söz veriyorum seni geri bulucam gün ışığım."
"Şimdi bırakıyormuş gibi konuşmasana."
"Özür dilerim... güçsüz olduğum için."
"Saskee sen çok güçlüsün ki. Noluyor ben anlamıyorum."

"Seni seviyorum."

Naruto turuncu maskeli adam tarafından tutulup saniyeler içinde yok olduğunda itachi ve yanındaki diğer adam da ordan uzaklaşmıştı.

Sasuke ise en sonunda dizlerinin üstüne çöktü . Tıpkı o kanlı gece gibi.

Nefes alamıyormuş gibi hissediyordu, kalbi sıkışıyordu. Gözlerinden yaşların biri düşmeden diğeri peşinden geliyordu. Derin acı bir çığlık bırakmıştı boş sokağa. Bu sokakta yine tek başına kalmıştı. Laneti kırdığını düşündüğü sarışını da lanet sarmıştı.

"Senden nefret ediyorum itachi, ve seni ellerimle öldürene kadar durmayıcam."

❤️

Merhabalar nasılsınız.

Sonunda yeni bölüm. Kafamdakileri aktaramıyorum bundan sonra iki bölümü daha yazdım devamı çıkmıyor çıldırıcamm.🥲

Ay ne fark ettim bugün yayınladığım diğer hikâyenin bölümünde Naruto yere çöküyordu, bunda ise sasuke. Ah benim yavrularım 🥺

Oy ve yorumlarınızı unutmayın 🤍✨

Oy ve yorumlarınızı unutmayın 🤍✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin