-7-

219 25 22
                                    


Altı yıllık ömürleri için uzun zaman olan süredir yalnızlardı. Biri hep yalnızdı diğeri ise sonradan yalnızlaşmıştı.

Şimdi ise sarışın olan ilk defa sohbet ederek kahvaltı ediyordu. Ona ne istediği soruluyordu. Nefret dolu bakışlar yoktu ilk defa. Yediği kuru ekmeği genzine dizen bakışlarda yoktu. Çok yeme bunu bir hafta idare etmen gerek sözleri de yoktu. Onun yerine daha fazla yemesi için sürekli ağzına bir şey tıkan sasuke vardı.

Diğeri ise dün gece onu kaybetme düşüncesininin ne kadar korkutucu oluşunu atlatamamıştı.

"Saske.. doydum artık."
"Kuş kadar yiyorsun."
"Hayır çok bile yedim bak midem şişti kocaman oldu."
"İyi hadi yetsin bari."

"Saske."
"Efendim."
"Teşekkür ederim."
"Bana teşekkür etmeyi kes."
"Ama seviyorum... teşekkür etmeyi seviyorum. İlk defa bu kadar teşekkür etmeyi hakeden biri var karşımda nasıl etmeden durayım."
"Masayı toplamamda yardım ederek teşekkür et o zaman."
"Tamam..ben evi de temizlerim istersen."
"Hayır."
"Ama lütfen."
"Bugün değil."
"Tamamm."

"Napmak istersin?"
"Ben mi seçicem??"
"Evet."

Heycanlanla sandalyeden kalktı sarışın.

"Önce kedilere bakalım sonra da sonrada şey...."
"Söyle hadi kedicik."
"Şey...parka gidelim mi?"
"Bu muydu ? Gidelim tabi."

Sasuke elleri cebinde yine umursamaz bakışları ile yürürken naruto hızlı hızı zıplaya zıplaya ilerliyor sonra durup sasukeyi bekliyordu. Kedilerin yanından parka yaklaşana kadar böyle ilerledi.

Parka geldiklerinde sarışın yavaşladı zıplamayı bıraktı ve sasukenin yanından ilerlemeye başladı.

Parka geldiklerinde çocuklar onlara dönmüştü. Gülümseyerek gelen kızlar vardı.

Naruto o kadar mutluydu ki. Ona doğru gülümseyerek geliniyordu. Yüzünde sasukenin bakışlarını hissettiğinde ona doğru dönüp kocaman gülümsedi.

"Sasuke kun."
"Sasuke kun nasılsın."
"Sasuke kun bizimle oynamak istermisin?"
"Sasuke kun yeni top aldık bizimle oynarmısın?"
"Sasuke kun ne oynamak istersin."
"Sasuke kun."

Ama Naruto diyen yoktu. Narutoyu gören yoktu. Sadece sasuke sasuke sasuke. Sırtına çapan top ile sendeledi naruto.

"Ah bilerek geldi."

Sasuke öfke ile çocuğa döndü. Topu ayağına aldı.

"Sasuke bizimle mi oynanacaksın?"

Çocuk sasukenin onlarla oynayıp oynamayacağını düşündürken sasukenin düşüncesi bambaşkaydı.Sasuke topu çocuğun yüzüne mi yoksa ağaca mı atsam diye düşünüyordu.

"Sasuke onlarla oynasana."(Naruto)

Şaşkınca narutoya döndü.

"Neden?"
"istemez misin? Seni çağırıyorlar bak ,biraz sende oyna."
"İstemiyorum."
"Ama..herkes sever oynamayı."
"Sana dünde dedim ben sevmeyi bıraktım."

Ve topu ağaca atmıştı. Ardından nefret dolu bakışlar ile çocuğa döndü.

"Ah.. bilerek oldu."

Narutonun kolundan tutup parktan dışarıya götürdü.

Çatık siyah kaşlarla yürüyordu. Sarışın ise çekingen bakışlarla yanında adımlıyordu.

"Özür dilerim."
"Neden özür diliyorsun yine."
"Seni kızdırdım...ben..."
"Evet çünkü o aptallarla oynamak istiyorsun. Sana bakmasalar bile gülüyorsun."
"Ben.."
"Sen ne...sen aptalsın."
"Sende öylesin benden de aptalsın...seni istiyorlar...davet ediyorlar...sen sen nankörsün."
"İstemiyorum naruto. Ne ilgi ne de aptal gülümsemeler."

Başka bir şey demeden ikili ilerlemeye devam etti.

Naruto durduğunda sasuke durmadı.

"Saske."
"Ne var."
"Benim evim burası ."
"Tamam."
"Gidiyorum ben."
"Tamam ."
"Görüşürüz."
"...."
"Görüşürmüyüz?"
"Evet."

Kocaman gülümsemişti naruto sonra korku ile gülüşün kesti.

Sasukeye el sallayıp eve girdi.

O aptal gibi gülümsüyordu. Sasuke bunu sevmiyordu ama o en çok ona gülümsemek istiyordu. Sasuke sevmiyordum ama o ona ilgi göstermek istiyordu. Sasuke sevmiyordu ama o sevicekti.

Buz dolabındaki süte baktı. Tezgahın üstündeki mısır gevreğine ve rağmen kutusuna. Sadece baktı ama. Canı yemek istemiyordu. Açtı ama yerse kusucak gibi hissediyordu.

Sargılarını açıp yattı. Dün ilk defa başka biri krem sürmüştü yaralarına . Kollarına bakarak sırıttı.

Dünkü huzuru yoktu ,uyuyamıyordu.
Yıllardır yalnız kalmış çocuk bir günde alışmıştı sasukenin varlığına şimdi her zamankinden daha yalnız hissediyordu. Bu yalnızlık onu korkutuyordu.

Siyah saçlı olan ise ramene bakıp güldüğünü fark ettiğinde kaşlarını çatıp bir şey yemeden salona geçti. Orda da masanın üstünde duran film kasetine bakınca dudakları yine yukarı doğru kıvrılmıştı , kaşlarını gülüşünü yok etmek için tekradan çattı. Şuanki yüz ifadesini görse sarışın gülmekten ağlardı diye düşündü. Onu düşündüğü için de çattı kaşlarını. Bir gün sadece bir kaç saat burda kalmıştı ama heryerde onu görüyordu. Ramen kutusundan , film kasetinde, yarasına sürdüğü kremde, kullandığı havluda, yatakta. Her tarafta naruto vardı. Gözlerini kapatıp uyumaya çalıştığında da naruto vardı.

Sasuke sonunda uyuduğunda naruto dışardaydı.

❤️

Merhabalar nasılsınız.

Nasıl ilerliyor, hikayeyi sevdiniz mi?

Oy ve yorumlarınızı unutmayın ✨✨

KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin