-11-

175 22 50
                                    


Ne naruto uyuyan güzeldi ne de sasuke yakışıklı prens. Onların masalı başkaydı. Bambaşka.

İki haftadır ayrılmamışlardı. Beraber yatıyorlar ,sarılarak uyuyup sarılarak uyanıyorlardı. Beraber yemek yiyip, film izliyorlardı. Naruto göğsünde yatarken sasuke ona kitap okuyordu . Beraber yemek hazırlıyorlardı. Narutonun mutfakta becerikli olacağını düşünmezdi. Ama sasuke tarif kitabından okurken o da harika bir şekilde uyguluyordu. İkisi beraber birbirlerini tamamlıyor gibilerdi.

Minik kediler biraz daha büyümüşlerdi. Çok oyunculardı. Naruto elindeki uzun otla minik kediyi oynatırken sasuke mamalarını vermek için elini cebine atmıştı. Ama aradığı şeyi bulamamıştı.

"Naruto mamayı almayı unutmuştum hemen alıp geliyorum sen oynamaya devam et."
"Tamamm."

Sonunda uzun otu yakalayan kedi ağzı ile de kavrayıp minik partilerine destek vermişti. Kardeşi üstüne atlayınca yakaladığı ot yine kaçmıştı. Üçüncü kardeşde üstlerine atladığında yuvarlanmaya başladılar. Naruto ise gülerek onları izliyordu.

Yanına gelen topla doğruldu sarışın. Uzaktan ona bakan çocuk yavaşça yaklaşmaya başladı.

Naruto heyecanla doğruldu. Yardım etmek için topu çocuğa doğru atmak istedi, ayağı ile topu hizaladığında çocuk durmasını söyledi.

"Hayır bizimle oynayamazsın."
"Sadece sana geri vericektim."
"Dokunma topuma."
"Yardım etmek istemiştim gerçekten."
"Canavarsın sen, sen yardım edemezsin."
"Canavar değilim ben."

Canavarsın işte diyip göğsünden ittirmişti narutoyu. Sarsılmıştı ama düşmemişti minik sarışın. Naruto da onu ittireceği sırada sasuke ondan önce davranmıştı.

"Asıl canavar sensin."
"Sende canavarla takılarak kötü olmuşsun."

Çocuk biranda sasukenin yüzüne yumruk atmıştı. Burnu ve dudağı kanayan sasukeyi görünce narutonunda gözlerinden yaş akmaya başlamıştı.

"Sende bebek gibi ağlıyorsun."

Sasuke çocuğu yakasında kavrayıp havaya kaldırmıştı.

Korkarak ona bakan çocuğun gözleri dolmuştu.

"Ne o bebekmisin yoksa."

Çocuğu yere doğru fırlatıp topunuda çöpe firlatmıştı.

Sağ cebinden mendil çıkarıp kanayan burnunun silmişti.

Sol cebindeki mamayı kedilere bırakıp endişe ile ona bakan sarışının elini tuttu ve evlerine doğru ilerlemeye başladı.

Yol boyu konuşmamıştı ikili.

Naruto kendini suçluyordu ve ağzını açsa ağlıyacağını bildiği için sadece susuyordu. Dışarda daha fazla ağlamak istememişti.

Sasuke de kendini suçluyordu, onu yalnız bırakmaması gerektiğini söylüyordu sürekli kendine.

Sasuke lavaboya girdiğinde naruto koşarak yukarı çıkmıştı. Önce ellerini yıkadı ardından ilk yardım çantasını kapıp aşağı indi. Buz dolabından buz torbasını çıkarıp lavabodan çıkan sasukenin karşısına geçti.

"Gerek yok."

Burnunda peçe ile konuştuğu için sesi komik çıkmıştı ama naruto bu sefer gülmemişti.Elinden tutup onu salona götürdü. Koltuğa oturmasını sağladıktan sona kendiside dizlerinin üstünde yanına oturdu. Buz torbasının tenine direk temas etmesini istemediği için önce peçete yerleştirdi burnunun üstüne ardından buzu bastırdı. Bir eli ile buzu tutarken diğer eli ile kanayan dudağına pansuman yapıyordu. Yandığını biliyordu, kendi dudağına çok pansuman yapmıştı ve çok canı acımıştı. Hafifletmek için üfledi dudağına, ilk defa başkasının yarasına üflemişti. Gözleri tekrardan sulandı. Keşke hiç yara almasaydı tek arkadaşı diye doldu gözleri.

Buzu tutan parmaklar çok üşümüştü. Artık kanaması durduğu için çekti burnundan buzu.

Mutfaktan aldığı çikolatayı uzattı.

"İstemiyorum sen ye."
"Ama senin ihtiyacın var."

Paketinden çıkartıp minik çikolata parçasını sasukenin ağzına atmıştı. Soğuk parmakları dudağına temas ettiği için irkildi sasuke.

Hızla minik eli kavradı.

"Çok üşümüş elin neden bana demedin ben tutardım."

O demeden anlamadığı için kendine yine kızmıştı. Yol boyu çatık olan kaşları yine çatıldı.

"Çok acıdı mı?"
"Hayır."
"Ben.."
"Sakın özür dileme."
"Ama benim yüzüme."
"Hayır."

Üşümüş parmakları avcunun içinde hapsetmişken narutoyu da kendine doğru çekip göğsüne hapsetmişti. Sıkıca sarıyordu sarışını.

Keşke hep böyle göğsünde yatırabilseydi, hep sarıp koruyabilseydi.

Çenesini sarı saçlara yaslayıp gözlerini yumdu.

Elinden geleni yapacaktı.

❤️

Merhabalar nasılsınız.

Topları çöpe ağaca fırlatan bad boy sasuke yicem seni kanzoakzoazoakxkakxksz.

Ay yeni yıla özel bölüm yapmak istemiştim ama yapamadım dedim bari yeni bölüm atayım.

Mutlu, huzurlu, sağlıklı,benli yıllara ✨💗🥳🥰

Oy ve yorumlarınızı unutmayın 😽✨🤝🙃


KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin