-6-

219 26 23
                                    


Camın açılma sesi ile açmıştı siyah gözlerini.

Camda itachiyi görmesi ile hala rüyada olup olmadığını anlamaya çalıştı.

Yanında uyuyan sarışına döndü. Minik bedeni kendine doğru iyice çekip sarılmıştı.

"Onu da benden alamayacaksın."
"....."
"Bu sefer olmaz."

Nasıl olduğunu anlayamadan uyuyakalmıştı.

Siyah gözlerini güçlükle geri açtığında eli ağrıyan başına gitmişti. Sonra hızla doğruldu.

Yoktu ,sarışın yoktu.

Yataktan da hızla kalkıp odanın içindeki banyoya baktı sarışın orda da yoktu.

"Narutoo."
"..."
"NARUTOOO."
"..."

Tüm evi gezmişti , bahçeye bakmıştı. Sarışın hiç bir yerde yoktu.

Acaba dün olanlar rüyamıydı diye düşündü.

Tekrardan mutfağa girdi. Boş ramen kutuları ve kek kabı burdaydı.

Salona baktı. DVD kutusu hala masanın üstündeydi.

Tekrardan odaya çıktı. Narutonun kıyafetleri burdaydı. Kokusu odaya sinmişti.

Rüya değildi. O gerçekten burdaydı ve o da gelmişti.

Hızla üstünü değiştirip evden çıktı. Koşarak hokage binasına gitti. İçeri girmek istediğinde ona izin vermemişlerdi.

Omzunda hissettiği el ile arkasını döndü. Geçen gün karşılaştıkları yüzünün sadece küçük bir kısmı açık olan adamdı bu.

"Naruto kaçırıldı... itachi onu aldı."

Adam bir şey demeden sasuke ile birlikte içeri girdi.

Hokagenin karşısındalardı ikiside.

"Senin yüzünden...birde hokage olucaksın...daha küçük bir çocuğa sahip çıkamıyorsun... Doğum gününde neler çektiğini biliyormusun... peki ya vücudundaki yaraları.... Etrafındaki herkes ondan nefret ederken küçücük bir çocukdan nefret ederken sen nerdeydin... Ona zarar verdiklerinde napıyordun... Peki ya itachi tüm uchihaları katlettiğinde ve dün gece narutoyu götürdüğünde nerdeydin... Nasıl koruyorsun bizi."

Küçük çocuk tüm öfkesini kusmuştu ama hala rahatlamış hissetmiyordu. Sarı ışığın sarılışına ihtiyacı vardı.

Kapıya doğru yöneldiğinde son kez baktı ihtiyara. Pişman görünüyordu, gözlerinde belli oluyordu. Duvarda asılı olan dördüncü hokageye bakıp gözlerini yumdu. Bir şeyler mırıldanmıştı ama duyamamıştı.

Odadan çıktığında koşarak bazı nijalar odaya giriyordu. İçerdeki konuşma sesleri yükseliyordu. Hepsi çok endişeliydi.

Madem onun için bu kadar endişeleniyorlardı o halde neden onu bu güne kadar korumamışlardı.

Akan göz yaşlarını son kez sildi. Uzun süre sonra gülen yüzü tekrardan eski ifadesine dönmüştü. Nefreti artıyordu. Yüreğindeki intikam duygusu büyüyordu.

Vücudu kasılıyordu , nefes alamıyordu. Kulakları uğulduyordu.Sarışın ona sesleniyordu.

"Sasuke... korkuyorum...saskeeee."

Sarışının sesi etrafta yankılanıyordu. Başı dönüyordu.

Yumruğunu sıkmaktan minik parmakları acıyordu.

Bir sıcaklık hissetti elinde. Avuçlarında. Parmaklarını aralamaya çalışan minik parmakları hissetti.

Bir ıslaklık hissetti yüzünde. Damla damla tuzlu ve sıcak bir ıslaklık.

"Korkuyorum saske."

Ve nefes aldı derince. Ciğerini yakacak kadar derin. Yeni doğmuş bebeğin yanan ciğerleri kadar yandı ciğerleri.

Yataktaydı. Kendi yatağında. Naruto yanında. Sıkıca elini tutmuş ağlayan çocuk korkuyla ona bakıyordu.

"Uyandın."
"Naruto.... burdaysın...iyisin.... yanımdasın... yanımdasın dimi."
"Yanındayım...sen kabus görüyordun... sayıklamaya başladın ben sesine uyandım... uyandırmaya çalıştım ama açmadın gözlerini... korktum ben."
"Özür dilerim...bende çok korktum."

Sıkıca sarıldı minik bedene. Derin bir nefes daha aldı.Yeni doğmuş bir bebeğin annesinin kokusu ile rahatlaması gibi huzurla yumdu gözlerini.

❤️

Merhabalar nasılsınız.

Biraz gerilim verdim isjsoajsowjsoaksoaks.

Oy ve yorumlarınızı unutmayın.✨

✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


KAN KIZILIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin