Sarı saçlarında hissettiği parmaklar ile kafasını kaldırdı . Elinde krem ve sargı bezi ile sasuke karşısında duruyordu.Yatağa oturup kremin kapağını açtı. Parmağına sıktığında sarışın onu durdurdu.
"Ben hallederim."
"....."Sasuke onu dinlemeden nazikçe kremi bacağına sürmeye başladı. Ardından sarmıştı.
Diğer bacağına ve kollarına da aynı işlemi uygulamıştı.
"Hadi şimdi yemek yiyelim. Ramenler soğudu."
Yataktan kalkıp odadan çıkacağı sırada sarışının sırtından sarılması ile olduğu yerde kalmıştı.
Uzun süredir hissetmediği o sıcaklığı bu küçük kollarda bulmuştu. Ona doğru dönüp sarılışına karşılık verdi.
Ardından geri çekilip yaşların süzüldüğü yanakları avuçlarının içine aldı. Severek kuruladı çizgili yanakları. Ardından ellerini çekip odadan çıktı.
İştahla ramen yiyen sarışını gülerek izliyordu. İki kutu rameni bitirmişti.
"Bir tane daha iser misin?"
"(Gülme) hayır teşekkürler."Göbeğini gösterilip gülmeye devam etti.
Tabağındaki domatesleri bitiren sasukede naruto gibi geriye doğru yaslandı.
"Domatesleri çok mu seviyorsun?"
"Evet."
"(Gülme)"
"Ne gülüyorsun?"
"Hiç."
"Film izlemek ister misin?"
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"Olur dattebayo."
"Tamam sen salona geç ve televizyonun altındaki kutudan film seç. Ben geliyorum."
"Tamam."Koşarak salona gitmişti sarışın. Bir süre sessizlik olmuştu sonra içerden neşeli sesi ile konuşmaya başladı.
"Saskee."
"Efendim."
"Yukarı bak filmini izleyelim mi ben bunu duymuştum hani geçen ay sinemaya gelmişti ya,sen gittin mi ben gidememiştim ama eğer sen izlediysen başka bir film seçebiliriz."
"İzlemedim naruto onu izleyelim."İzlemişti hemde sinemada izlemişti. Ama sarışının hevesini kıramazdı.
Elinde küçük kekin üstüne diktiği mum ile salona gelmişti.
"Doğum günün kutlu olsun kedicik."
Mavi gözleri ışıl ışıl parlayan sarışın heyecanla yerinde zıplıyordu.
Gözlerini kapatıp bir süre durdu sonra gözlerini açtı ve mumu üfledi.
"Ne diledin."
"Söylemem."
"(Gülme)"Ardından kollarını yine karşısındaki bedene sarmıştı.
"Teşekkür ederim dattebayo. İlk defa pastam oldu biliyormusun birde ilk defa dilek diledim . Sence gerçekten de tutar mı dileğim?"
"Tutar."Ne dilediğini bilmiyordu ama tutması için elinden geleni yapmaya hazırdır. Bir dahakine minik bir kek yerine pasta ile kutlamayı da aklının bir köşesine yazdı.
Keki sarışına uzattığında naruto yarısını bölüp sasukeye uzatmıştı. Kekini yedikten sonra sasuke filmi başlattı.
Sarışın büyülenmiş gibi filmi izliyordu. Çoğu sahnede gülüyordu. Bazı sahnelerde ise göz yaşlarının akmasına izin vermeden siliyordu. Sasuke de gülerek onu izliyordu.
Nasıl olurda bu kadar tatlı ve sevgi dolu bir çocuğu sevmezlerdi, nasıl o yaraları yapabilirlerdi aklı almıyordu.
"Saske."
"Efendim."
"Bizde bir sürü uçan balonla evi uçurabilir miyiz? "
"(Gülme) deneriz."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
"Saske."
"Efendim."
"İyi ki doğdun."
"Bunu benim sana demem gerekiyor sarışın bugün senin doğum günün."
"Olsun sende iyi ki doğdun. İyi varsın."
"...sende iyi ki varsın.""Saske."
"Efendim."
"Seni seviyorlar, seninle oynamak istiyorlar hatta sakura senin için pirinç topu bile yapmıştı. Sen neden onları sevmiyorsun."
"Sevmeyi bıraktım ben."
"Bırakamazsın ki. Bırakılmaz."
"Bırakılmaz mı?"
"Bırakılmaz, kedileri seviyorsun gördüm. Normale pek gülümsemiyorsun ama kedilere gülümsedin. Onları seviyorsun."
"....""Banada gülümsedin sasuke."
"Sende kedisin , kedilere gülümserim. Ama sevmem."Narutonun bir anlık yüzü düşmüştü ama hemen geri gülümsedi.
"Olsun.. domatesi seviyorsun."
Az önce seviyorum demişti, birden yüzü endişe ile kaplandı . Domatesi seviyorum demişti. Çürürmüydü bütün domatesler.
❤️
Merhabalar nasılsınız.
Dayanamadım hemen bir bölüm daha attım kanxkanxkanxoakx.
Oy ve yorumlarınızı unutmayın.✨🤩