Kırmızı gözleri, obitonun verdiği maske ve kara saçları ile bambaşka biri gibiydi.
Karşısında ise ona bambaşka bakan sasukesi vardı. Hiç böyle bakmamıştı o gözleri , ilk defa narutoya böyle bakıyordu. Düşman gibi.
O an tüm tüylerinin dikeldiğini hissetti. Üşüme gelmişti. Göğsü sıkışıyordu.
Deidara iki adım öne çıkarak dikkatleri üzerine çektiğinde Naruto hala Sasukeye bakmaya devam ediyordu.
Vücudu kasılmış gibiydi, kulakları bir şeyler saçmalamaya başlayan deidarayı duyamıyor ,gözleri sasukeden başkasına bakamıyor , beyni olanları algılamayı bırakmıştı,kalbi ona nefretle bakmış gözleri kabullenemiyordu.
Bi anda önünde belirip ona fırlatılan kunayi savuşturan obito ile kendine geldi. Ne ara deidara bombalarını atmaya başlamıştı onu bile kaçırmıştı.
Obito tekrardan yok olduğunda sasuke narutoya doğru koşmaya başlamıştı.
Eline kendini savunmak için kunaisini aldığında ilk defa kunai tuttuğu gün bile daha rahat olduğunu farketti . Elleri titriyordu.
Sasuke ona doğru atak yaptığından sadece geri savuşturuyordu bir kaçını ise savuşturamıyor vücudunda kesikler oluşmasına neden oluyordu.
"Akatsukiye böylelerini de mi almaya başlamışlar. Yeni yetme çömezleri."
Dilide düğümlenmişti Narutonun konuşamıyordu.
"Daha fazla seninle uğraşamam... Cidori."
Elinden çıkan mavi yıldırımlarla adeta gözleri parıldadı Narutonun . Göğsünü hedef almış sasukesi ile maskenin ardında gülümsedi.
Unutmuştu, tanımlamıştı, öldürecekti, zaten öldürmüştü ki.
Gözlerini geri açtığında dağın üzerinde obitonun kollarındaydı. Göğsünde hiç bir iz yoktu. Zamanında gelmişti.
Obito ağzını araladığında Naruto ondan önce atıldı.
"Hiç birini öldürmeden almamız gerekeni alıp kayboluyoruz."
"Anlaşıldı tilkicik."
Önce sağlıkcıları olan pembe kafaya yöneldi. Kıskançlığını bir kenara koymuştu ama o kenar onu güçlendirecek duygular kenarıydı.
Üstüne doğru koşan bedeni gören sakura yumruklarını sıktı. Kunaisini alıp ona doğru atılmış nija yıldızlarını savuşturdu.
Karşındaki maskeli çocuğa saldırmaya başladığında arkasında beliren klonu fark edip yan döndü ve ikisininde alnından vurarak yok olmasını sağladı.
Tekrardan karşıda beden belirdiğinde yumruğu ile yukarı doğru fırlattı. Arkasındaki iki klon şaşkınca ona baktı.
"Elin ağırmış prenses."
"Kapa çeneni."Üstüne doğru koşan iki klonun kafasına vurarak yok olmasını sağladı.
Birden etrafını saran yüzlerce klon ile şaşkınca açıldı gözleri.
"Nasıl bir cahakraya sahip bu çocuk."(Sakura iç ses)
Şaşırmanın zamanı değildi. Yumruk yaptığım eli ile yere sertçe vurup yarıklar oluşmasını sağladı. Klonların çoğu yok olmuştu. Kalanı ise üstüne koşmaya başlamıştı.
Bir kaçına nija yıldızı fırlatırken bir kaçını yumrukları ile yok ediyordu.
Gerçek olanı neredeydi demeye kalmadan hissettiği yoğun acı ile metrelerce ileri savruldu. Ölümcül bir darbe değildi ama yerden kalkabilecegini sanmıyordu.
Koşarak sakuranın yanına giden sasukeyi görmesi ile yumruklarını sıktı naruto.
Az önceki ona karış gelen çocukla sakurayla savaşan çocuk aynı kişimi diye sorguladı bir an Sasuke.
Kendini üstün gören biri olmasına rağmen bu çocuğu övebilirdi. Çok zekice hamleleri olduğu söylenemezdi belki ama kurnaz ve inanılmaz güçlü bir cakrasi vardı. Kendine haz bir stratejisi vardı. Yamuk bir gülüş ile üstüne doğru adımlamaya başladı.
"Beyaz atlı prens zamanda yetişemedi bakıyorumda."(Naruto)
"Beyaz atlı prens değil, ölümün olucam."(Sasuke)
"Durma."(Naruto)"Tekrar öldür."( Narutonun iç sesi.)
Üstüne doğru atlayıp gözlerinin içine baktı ve ilk yumruğu attı.
❤️
Merhabalar nasılsınız.
Bir sonraki bölüm sasuke naruto savaşı olucak. 🌀⚡
Oy ve yorumlarınızı unutmayın.✨✨