4-ÇAĞAN!!

8K 293 13
                                    

Arkadaşlar her yazarın yaptığı gibi ben de bazı bölümlerde yan karakterlerin gözünden anlatacağım olayları.Bu bölüm yine Yersu'nun ağzından ama diğer bölümlerin bazılarını yeni karakterlerin ve Alperen'in ağzından anlatmayı düşünüyorum.Bilginizee!!


Medya- Çağan

''Tamam.''dedim ve elini belimden çektim.Bu kadar istiyorsan beni gördüğünde önümden çekilsene be çocuk! Ön tarafa doğru ilerledikten sonra cheese cake ve kola aldım.Çocuk bana bakarak ''Masaya otursana.Geliyorum.''dedi.Eliyle 3. masayı göstermişti.Kaşlarımı kaldırdım.Neden? der gibi baktım.Lütfen demeye çalıştı.Ya da ben öyle anladım.

Masaya doğru ilerlerken annem ve babamın burada olmadığına emin olarak yürümeye çalıştım.Abim beni bir erkekle böyle görürse ağzıma sıçar diye her yere bakmaya başladım.Çocuk yanımdaki sandalyeye oturdu.''İsmin nedir?''dedi.Annemin çocukken yaptıkları uyarıların hepsi aklımda sıralanıyordu şu anda.Ama dediklerini takmadan ''Yersu.Senin?''dedim.''Alperen.''dedi.Gülümseyerek uzattığı elini sıktım.Benden büyük mi yoksa aynı yaşta mıyız acaba ? diye düşünürken Alperen'in omzuma dokunmasıyla irkildim.''Afedersin dalmışım.''dedim.''Önemli değil fıstık.''dedi.Yanaklarım kızarmaya başlamıştı.''Samimi konuşuyorsun.Ben böyle kızları severim.''dedi.Bunu derken abimin orada olduğunu farkında bile değildi.Mal nereden bilsin ki senin abini? Alperen'e o kadar kötü bir şekilde bakıyordu ki.Gözlerini kısarak beni gördüğünde şaşırdı.Ağzı o kadar çok açılmıştı ki yanında olsam modası geçmiş esprilerden bir kaçını yapabilirdim.O halde gördüğümde abime espri yapmamak ve ben.Ne kadar uyumsuzuz dimi? Ben de hemen yanından ayrılmak için ''Ama ben senin gibilerini sevmem.''dedim ve yemeklerimi elime aldığım gibi koşmaya başladım.Aslında yanında 5 saat durabilirdim.Çok tatlıydı ve konuşunca gamzeleri belli oluyordu.Ben öyle insanlardan nefret ederim.Çünkü kıskanmak benim altın kurallarımın 1.'si bir kere hıh!


-


Annemlerden azar işittikten sonra en sevdiğim şeyi yapmak için otelin havuzuna doğru ilerledim.Annem birkaç gün burada kalacağımızı söylemişti.Okulun servisi de beni buradan alıp okula götürecekti.Ya bari o bir kaç gün de okula gitmesem! diye yalvarmama rağmen pislik ailem buna izin vermemişti.Abimin yanıma geldiğini hissettiğim an içimde bir panik patlaması yaşadım.''Yanında ki erkek kimdi?''dedi.''Benimle tanışmak isteyen birisi sadece.''dedim.Sesim çok titrek çıkmıştı.''Babam bizi Keloğlan mağarasına götürecekmiş.''dedi lafı değiştirerek.''Ben gelmiyeceğim.Yüzmek istiyorum''dedim.''Böyle diyeceğini biliyordum.En azından sensiz bir keşif yapacağız sevgili ailemle.''dedi ve dilini çıkartarak yanımdan uzaklaştı.Ben hala anlayamıyordum bu çocuğun nasıl liseyi bitireceğini.Bu bitiremez ki kalır.Lise de kalmak var mıydı ya?Evet ben çok zeki bir liseliyim.Lise de kalınıp kalınmayacağını bile bilen bir liseliyim!!


Babamın arkadaşının oteli olduğu için kolaylıkla yerleşebildiğimiz otelde mal mal gezen tek ben vardım.Yanımda Gökçe ya da Fulya olsaydı böyle olmazdı! diye geçiriyordum içimde.Ayaklarımı havuza batırmaya karar verdim.Annemler mağaradan sonra evimize gidip bir kaç eşyayı yerleştireceklerini söylemişlerdi.Evimizi çok merak ediyordum.Bizim sınıfın grubuna girip neler yazdıklarını okumaya başladım.


Fulya:''Ya keşke gitmeseydi Yersu.Sınıfın eğlencesi onunla beraber gitti.''

Tuğba:''Aynen.Çok özleyeceğim onu.''

Halil:''Lan unutun şu kızı artık.O gitti sınıf rahatladı işte.Ne güzel sessizce ders işliyoruz daha ne istiyorsunuz mallar?''

Gökçe:''Sen de gitsen rahatlıyacağız da neyse.''

LİSELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin