Medya-Gökçe'nin partide ki hali
>_<
Uyandığım da saat gece 2'ydi.Uykum tamamen kaçtığı için sosyal medya hesaplarımda dolandıktan sonra telefonuma gelen mesajla mesaj bölümüne tıkladım.Kerem'den gelmişti.
''Uykumuzun kaçmasının nedeni nedir acaba?''
Salak şey.Aklı sıra beraber uyuyamadığımız için uykumuzun kaçtığını ima ediyordu.
''Acaba?''
Mesajı gönderdikten sonra ışığı açtım.Dolabımdan hiç özlemediğim okul kıyafetlerimi çıkarttım.Okul çantamın içine elime gelen minik defterlerimin bir kaçını koydum.Su şişemi koydum.Kalemliğimi,okuma kitabımı ve cüzdanımı da koydum.Telefonuma gelen mesajla ayağa kalktım.
''Araba da dediklerimi düşünmeden okulda gözüme görünme! :)''
Sinirle gülerek telefonumu yatağımın üzerine koydum.İçimde en ufak bir heyecan yoktu okul için.Çantamı kapımın yanına doğru ittirdim.Ardından telefonumu elime aldım ve aklıma gelen mesajı yazmaya başladım.
''Aklımdan çıkmıyor ki!''
Çok mu samimi oldu? diye düşünerek mesajı sileyim derken yanlışlıkla gönderdim.Ağzımdan çıkan çığlığa engel olamayınca yan odadan ''Yersu bi kes çeneni gerizekalı!''diye bir ses gelince irkildim.''Özür dilerim abi!''dedim ve yatağımın içine girdim.Telefonumu baş ucumda ki komidine koydum.Arkamı döndüm.
ALARM!
Alarm kurmamıştım.Telefonumu tekrar elime aldım.Alarmımı kurduktan sonra arkamı döndüm.Tam dalıyordum ki telefonuma gelen mesajla oflayarak gözlerimi açtım.Harika.Okulun ilk günü gözlerimin altı mor olarak gideceğim.Süper ya gerçekten!!
Gelen mesajla öfledim.
''Bu cümlenden ne anlamalıyım?''
Bir daha mesaj atmamasını dileyerek mesajımı gönderdim.
''Kerem gerçekten çok uykum var.Bunları yarın konuşabiliriz.Lütfen uykumla arama girme!!''
''Ama benim yok! :( Neyse tamam iyi geceler.''
''Sana da.''
Sonunda! diyerek telefonu komidine koydum.Ve yarım kalan uykumu devam ettirmek için gözlerimi kapattım.
-
''Anne saçımı bağlamalı mıyım?''diye bağırdım.''Farketmez prensesim.Nasıl olsa sadece 1 dönem ayrıldın o okuldan.Önce ki senelerinde nasıl gidiyorsan öyle gidebilirsin.''dedi annem.''Tamam.''dedim ve saçlarımı yandan bağladım.Omzumda ki saç tutamlarını nazikçe taradıktan sonra son kez ayna da kendime baktım.Heyecan yok mu demiştim ben? Şuan içim de gezen heyecan kırıntıları yüzünden elim ayağım boşalmıştı.Çantamı elime aldım.Gömleğimin yakasını düzelttikten sonra aşağıya indim.Kahvaltı masasına oturdum.Annemin yaptığı sandviçleri yedikten sonra sütümü içtim.Ağzıma zeytin,peynir sokuşturdum.Suyumu da içtikten sonra okul için hazırdım.Ayağa kalktım.Üzerimdekileri silktikten sonra çantamı elime aldım.Yavaşça kapıya doğru yürürken üzerime doğru uzatılan montu görünce ''Anne?''dedim.''Hava serin.Belki yağmur falan yağabilir.Tedbirimizi almalıyız.''dedi ve burnumu sıktıktan sonra evden çıktı.Abim ve ablama baktım.''Okula gitmiyor musunuz?''dedim.Abim ''Benim dersim 12'de.Ablamın ki de 1'de.''dedi.Kafamı salladım ve evden çıktım.Annemin peşinden koşarak onu yakaladım.''Acaba öğrenciler beni görünce ne tepki verecekler?''dedi annem kendi kendine konuşurken.''Bence Yeşim Hocaam! diye bağırarak üstüne gelecekler.''dedim.Gülümseyerek yürümeye devam ettik.''Biliyorum.Burada ki eski evimiz okula daha çok yakındı.Ama emin ol ki orada bulduğun kestirme yolları burada da bulacaksın.''dedi.Kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KIZ
Teen FictionYersu Kayacık...İşleri nedeniyle sürekli taşınmak zorunda kalan bir aileye,taşındıkları yerlerde edindiği muhteşem arkadaşlara ve bir türlü yerine oturtamadığı bir hayata sahip liseli genç bir kız. "Hayatım artık düzelmeye başladı." dediği zamanlard...