Herkesin geçmiş bayramı mübarek olsun!!
Medya-Yersu'nun kıyafeti
>_<
Annemin beni dürtüklemesiyle uyandım.Antalya'ya gelmiştik.Hafifçe gülümseyerek ''Günaydın.''dedi annem.''Günaydın.''dedim ve yavaşça doğruldum.''Yeni evimize gitmek mi istersin? Yoksa özlem gidermek mi?''dedi.''Tabii ki yeni evimize gitmek isterim.2 günde özleyecek değilim ya.''dedim ve yanından geçerek otobüsten indim.Eşyalarımızı aldıktan sonra yavaşça yürümeye başladık.''Bugün ki kutlama yemeği için alışveriş yapmamız gerek.Biliyorsun değil mi?''dedi.Kafamı olumsuz anlamda salladıktan sonra oflayarak önüne döndü.''Antalya'ya tekrar döndüğümüz için bütün tanıdıklarımızla beraber müthiş bir gece geçireceğiz.Yeni evimize geçtikten sonra daha detaylı şekilde anlatırım.''dedi.''Anne bütün eşyalarımız şuan yeni evimiz de mi?''dedim.''Evet.''dedi.''Peki şuan babamlar orada mı?''dedim.''Hayır.Onlar şuan her zaman gittiğimiz ünlü bir restorantta yemek yiyorlar.Sen uyurken konuşmuştum babanla.''dedi.Kafamı salladım ve önümüzde duran siyah bir jeepe bakmaya başladım.''Ben eşyaları bagaja yerleştiriyorum.Sen de arabaya bin.''dedi annem.Anlamamış gözlerle arabaya bindim ve etrafa bakınmaya başladım.''Buyrun efendim.''diyerek açtı kapıyı şoför.Annem de gülümseyerek arabaya bindi.''Yeni arabamız mı?''dedim.''Evet.''dedi ve arkasına yaslanıp bakınmaya başladı.Yaklaşık 10 dakika sonra büyük bir villanın önünde durduk.Ağzım açık bir şekilde arabadan indim ve kapıyı açıp içeriye girdim.''Anne burası çok güzel!''diye bağırdım.''Beğenmene sevindim.''dedi ve evin kapısını açtı.Şoförün elindekileri aldım ve teşekkür edip eve girdim.Evin dışı gibi içi de muhteşemdi.''Kutlama yemeği burada mı olacak?''dedim.''Evet.''dedi.Kafamı salladım ve ''Hangisi benim odam?''dedim.''2. kata çık.Gördüğün 3. oda senin.Diğerlerini söylememe gerek yok herhalde.''dedi.Gülümsedim ve yeni odamın kapısını açtım.Diğer odalarıma göre daha genişti.Dolabımın kapağını açtım.Havalar serinlemişti.Gri eşofman altımı,mor salaş yarım kollumu ve dizlerime kadar uzanan ceketimi çıkardıktan sonra üzerime geçirdim.Çıkarttıklarımı yatağıma fırlattım ve odamdan çıktım.Abimin ve ablamın odasına göz attım.Onların odaları hemen hemen benim odamla aynı genişlikteydi.Azra'nın odası olarak düşündüğüm kapısı süslü odanın kapısını açtım.Her yer bebek eşyalarıyla doluydu.Gülümseyerek Azra'nın odasından da çıktım ve merdivenlerden aşağıya indim.''Muhteşem.''dedim anneme sarılırken.Annem tam konuşuyordu ki evin kapısının açılmasıyla yüzünü kapıya çevirdi.''Hoşgeldiniz!''dedi ablam eve girerken.''Hoşbulduk.Siz de hoşgeldiniz.''dedi annem.Herkes eve girdikten sonra evin kapısını kapatıp salona geçtim.Herkesin yüzü gülüyordu.''Bakıyorum da Antalya'ya geldiğimize çok sevindiniz.''dedi babam Azra'nın oyuncaklarını Azra'ya uzatırken.Gülümseyerek ''Sonuçta kaç yıllık şehrimiz.''dedim.''Bence kızların hepsi odalarına geçip ne giyeceklerini düşünmeye başlasınlar.Akşam için hazırlanmanız uzun sürer çünkü.''dedi.Hepimizden babamı onaylayan mırıltılar çıktıktan sonra annem,ben ve ablam odalarımıza çekildik.Uzun bir elbise seçmem gerekiyordu.Dolabımın kapağını açtım.Elimi elbiselerimin arasında gezdirirken gözüme çarpan yeşil elbiseyle yüzümde güller açmaya başlamıştı.Sanırım Kerem'i özlemiştim.Bu düşünceyi kafamdan kovdum ve toz pembe,askıları çiçek desenleriyle donatılmış,arkası şık bir dekolte ile süslenmiş,göğsün hemen altında olan gri taşlara sahip bir elbiseyi çıkarttım dolabımdan.Altına giyeceğim ayakkabıyı kafamda canlandırdıktan sonra onu aramaya koyuldum.Bütün her yeri gri taşlarla kaplı,üzerinde ki minik toz pembe renginde ki kurdeleyle çok şirin gözüken ayakkabımı çıkarttım ve elbisemin yanına koydum.Saçımı sıkı bir topuz yapabilirdim.Tabii bir kaç tutam dışarıda bırakarak.Dış görüntümü kafamda canlandırdım ve hazırlanmaya başladım.Elbisenin askısını omzundan geçirdikten sonra ayağıma ayakkabılarımı geçirdim.Takı kutumun kapağını açtım.İçinden minik kurdele şeklinde, her yanı taşlarla kaplı küpemi çıkarttım.Kulağıma hızla taktım.Saatin kaç olduğu için telefonumun tuş kilidini açarken 6 arama 14 mesaj yazılarını görünce bir anlık afalladım.Muhtemelen Çağan'dır diye düşünürken neredeyse yarısının Kerem olduğunu farkedince ağzım açık kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KIZ
Teen FictionYersu Kayacık...İşleri nedeniyle sürekli taşınmak zorunda kalan bir aileye,taşındıkları yerlerde edindiği muhteşem arkadaşlara ve bir türlü yerine oturtamadığı bir hayata sahip liseli genç bir kız. "Hayatım artık düzelmeye başladı." dediği zamanlard...