Biliyorum bölüm çok geç geldi.Ama birkaç gündür sürekli şehir dışına çıktığım için bölümü yazarken zorlandım ve yazdıklarımın hepsi yarın tekrar baktığımda silinmiş oluyordu.Ben de bölümü silip tekrar yazmak zorunda kaldım.Herkesten özür diliyorum.
İyi Okumalar!!
Medya-Alya
>_<
Alya'nın durumunun yavaş yavaş iyiye gittiğini öğrendikten yaklaşık 20 dakika sonra yarın Alya'yı görebileceğimizi öğrenince mutluluktan uçuyordum.Çağan Alya'nın durumunu öğrendikten sonra onu eve göndermiştim.Nede olsa o benden daha fazla beklemişti onun yanında.Şuan koridorda Yasemin Teyze ve annemin sarılışını izliyordum.Annem "Yarın buraya uğrayıp Antalya'ya döneceğiz.Alya uyanınca onu çok öptüğümü söylersin." dedi.Yasemin Teyze gülümseyerek "Merak etme söylerim.Hadi görüşürüz.Her şey için teşekkürler bu arada."dedi.Annem "Önemli değil.Görüşürüz.''dedi ve yanıma doğru yaklaştı.''Artık gidiyoruz.Denizli'de ki son gecemizi hastanede geçirmek istemiyorum.Zaten bir işimizde kalmadı.''dedi ve önden önden yürümeye başladı.Yasemin Teyzeye el salladıktan sonra annemi takip etmeye başladım.Gerçekten Denizli'de artık hiçbir işimiz kalmamıştı.Vedalaşmak ve taşınmak dışında.
-
Dolabımda ki kalan eşyalarımı poşete doldurduktan sonra poşeti kapının önüne koydum.Komidinin üzerindekileri,içindekileri çoktan topladığım için geriye sadece adamların gelip eşyalarımı götürmesini izlemek kalıyordu.Zaten odamda bulunan diğer her şey çoktan Antalya'ya varmıştı.Anlamadığım tek şey madem Antalya'ya geri dönecektik neden Denizli'ye geldik? sorusuydu.Babama bunu birkaç defa sormuş ama henüz doğru düzgün bir cevap alamamıştım.Düşüncelerimi bir kenara bırakıp odamdan çıktım ve mutfak balkonuna doğru ilerledim.Antalya kadar olmasa da burayı da özleyecektim.Telefonumun zil sesini duyar duymaz balkondan çıkıp koşturarak salona indim.Çağan arıyordu.
''Efendim kanka?''
''Naber? Nasıl gidiyor taşınma merasimi?''
''Çok güzel gitmese de idare eder işte.''
''Neden ki?''
''Çağan farkında mısın bilmiyorum ama taşınıyoruz.Hem ne bekliyordun ki zaten?!''
''Sert çıkışmalar falan?''
''Ya özür dilerim.Hem Alya'nın durumu,hem taşınma olayı falan ne diyeceğimi seçemiyorum artık.Ya da nasıl davranacağımı.''
''Tamam tamam.Neyse.Annem adına özür dilerim.Yani biliyorsun şöhrete hayran olan kadınlardan.Hem Yasemin Teyzeyle senin annen kadar yakın değiller.O kadarcık süreye sadece Alya için katlandığını falan söyledi.''
''Yalnız Çağan özür dilemesi gereken kişi sen değil Şeyma Teyze, ayrıca bunu söylediğin kişi de ben değil Yasemin Teyze olmalı.''
''Biliyorum ama senden de özür dilemek geldi içimden.Neyse kanka ben kapatıyorum.Yarın son kez görüşürüz.''
''Son kez?''
''Bir daha buraya gelmeyeceğini sanıyordum.''
''Tamam bu yıl içinde gelmeyeceğim.Ama başka zamanlarda gelmeyeceğim anlamına gelmez değil mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KIZ
Teen FictionYersu Kayacık...İşleri nedeniyle sürekli taşınmak zorunda kalan bir aileye,taşındıkları yerlerde edindiği muhteşem arkadaşlara ve bir türlü yerine oturtamadığı bir hayata sahip liseli genç bir kız. "Hayatım artık düzelmeye başladı." dediği zamanlard...