Selam.Yeni bölümleri elimden geldiğince hızlı atmaya çalışıyorum.Okuma sayıları hızla artıyor.Şimdiden okuduğunuz için teşekkürler.Gözlerinize sağlık!!
Medya - Gökçe (onu da görün istedim)
>_<
Gözlerim yavaş yavaş açılırken karşımda Alya'yı görmeyi beklemiyordum.''Ne uykun varmış be! Uyan uykucu!''diye bağırıp üstüme çıktı.''Lan bi çekilsen uyanabilcem.Sen ne ara geldin? Çatal söyledi dimi bizim buraya taşındığımızı?''dedi.Elinle evet işareti yaptı.''Özlemişim seni.Ergenlik sana yaramış.''dedim.''Ablan işi biliyor.Sevgilim bile var!''dedi.''Harbiden ergensin!''dedim.Yatağımı toplarken gerizekalının bana tokat atmasıyla ''Göt!''diye bağırdım.Annem bana doğru gelip ''Ne diyosun sen? Çağan geldi küfürler başladı maşallah!''dedi.''Aynen anne.Çağan bana öğretiyor bunları.Yoksa ben salak demeyi bile bilmiyorum.''dedim.''Hı hı tabii!''dedi ve çantamdan bir şeyler aramaya başladı.''What are you doing mom?''dedim.''Telefonunu arıyorum.Artık sana yasak.Yazılılarına daha çok konsantre olacaksın kızım emin ol.''dedi.''Ya ama!''dedim.''Aması maması yok.Çağan'la konuşucam diye yazılılarına çalışmadığını hatırlatırım minik fare kılıklı!''dedi.Minik fare-ben-minik fare ? ''Anne okulda sana ne içiriyorlar? O zaman yazılılarımız yoktu ki bizim.Hem ben deneme sınavına çalışmamıştım ve hala da çalışmıyorum!''dedim.''Alya çıktın mı tuvaletten?''dedi annem kapıya bakarak.''Evet Yeşim Teyze.Yersu uyanmıştır artık.Kıyafetlerini giydiyse biz gidelim.''dedi.''Giyindim giyindim.Hadi anne biz kahvaltıyı okul da yapıcaz bay bay!''dedim ve hızlıca merdivenlerden indim.Çağan'a yapacağımız şaka yüzünden heyecanlanmıştım.''Planlarım var.Hem de Çatal üzerine.''dedim Alya'nın kulağına.''Anlattın.''dedi.Dudağımı burnumu yaklaştırdım ve sinirli pozisyonumu aldım.''Tipini sikiyim ya.''dedi.''Sen çok küfürbaz olmuşsun görmeyeli.''dedim ve servise doğru yürüdüm.''Sen hangi okuldasın ya?''dedim.''*** Lisesi.''dedi.''4-B'den benimle aynı liseye gidecek başka tanıdık var mı?''diye bağırdım sokağa doğru.Hepsi anlaşmışlar benim okuduğum liseye gitmek için planlar kurmuşlar sanki.''İstemiyorsan gidebilirik sorun yok.''dedi.''Gidebilirik nedir ya?''dedim ve servise bindim.
-
''Sınıfın ne?''dedim.''9-A.Senin ki 9-E'ydi yanlış hatırlamıyorsam.Çağan sağolsun.''dedi.Öfledim ve sınıfa girdim.Ben nerde oturuyordum? Öndeydi sanırım.Yok ya en arkaydı.Hay ben böyle beynin...''2. sırada oturuyorsun.''dedi koca götlü.''Biliyorum.''dedim ve çantamı sıraya koydum.Daha yeni nerede oturuyordum? diye sayıklayan ben, çocuk sayesinde hatırlamış olmama rağmen çocuğu bozmuştum.İçimden piç smile yapmak gelse de kendimi tutuyordum.Eski sınıfın açtığı gruba benden sonra 3 kişi gelmişti.Gökçe'ler Denizli'de mi değil mi onu bile bilmiyordum.En son geleceklerini söylemişti.Arama isteği duymuştum.Zaten çok erken gelmiştik.Tin tin süren servisçinin bugün hızlı süresi gelmişti.Arama tuşuna bastığım da Çağan'a yapacağımız şaka aklıma geldi.Hemen kapattım ve Çağan'ın yanına doğru ilerledim.''Sevgilin kimdi?''dedim.Aslında sevgilisini bulmuştum.Bizim Antalya'da ki sürtüklerdendi.Bu çocuk ne ara böylelerine ilgi duyuyordu ya? Çok boşladım ben bunu.Eteğini biraz daha katlasa götü görünecekti malın.Yüzünde 5 ton makyaj vardı.Saçları küttü ama arasına takma saç takmıştı.Ve kabul ediyorum muhteşem duruyordu.''Şu.''dedi kızı göstererek.''Tamam.Görümcesi mi oluyorum şimdi ben bunun?''dedim.''Lan sessiz konuş duyacak.''dedi.''Duysun.Zaten sen onunla çıkacaksın.''dedim.''Abi ne çıkması? Sen beni dün dinlemedin mi göt?''dedi.''Ayarlarım ben sizin aranızı.Merak etme o iş bende.''dedim.''Ananı siktirtme Yersu.''dedi.''Bu küfürlerini de söylerim ona.''deyince dizlerinin üstüne çöktü.''Tanıyon mu lan kızı yoksa?''dedi.''Herhalde tanıyorum.Bizim Antalya'da ki okuldandı.Hatta sevgilisi bana çıkma teklifi etmişti de ben kabul etmemiştim.''gibi bir yalan söyledim.''Oha!''dedi.Alya gülmeye başladı.Ben anırırken Çağan şaka yaptığımızı anlamış olacak ki ''Piçler.''dedi.''Abi nereden tanıyım böyle bir sürtüğü? Sen de ne sazanmışsın be Çatal!''dedim.''Bunu sana ödeticem Gökateş.Görücen gününü''dedi ve sınıfına gitti.''Çok ağır oldu.Keşke başka bir şey yapsaydık.''dedi Alya.''Ona az bile.Böyle bir malı seversen benim şakalarıma maruz kalırsın.Senin için de geçerli kanka.''dedim ve sınıfa gittim.Şimdi Gökçe'yi aramam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KIZ
Teen FictionYersu Kayacık...İşleri nedeniyle sürekli taşınmak zorunda kalan bir aileye,taşındıkları yerlerde edindiği muhteşem arkadaşlara ve bir türlü yerine oturtamadığı bir hayata sahip liseli genç bir kız. "Hayatım artık düzelmeye başladı." dediği zamanlard...