13-Mutluluğum

4.3K 156 14
                                    

Medya:Kerem :))

İyi Okumalar!!


>_<

Gözlerimi açtığım da farklı bir örtü görünce minik,küçücük,ufacık bir çığlık attım.Ama ayağıma atılan tekmeyle bu anırmaya dönüştü.''Ne bağırıyorsun mandafon kafa?''diye bağırdı Kerem.Uykulu gözlerle bana bakarak sigara içiyordu.-Medya-''Bir dakika benim burada ne işim var? Ve senin üstün niye çıplak?''dedim.''Dün gece ne yaptığımızı hatırlamıyor musun yani?''dedi.Bir dakika ne yaptık da? Mal.Aklı sıra bana sapık sapık şeyler düşündürecek! ''Twister oynadık.Sen üstüme düştün.Sonra da uyuduk.''dedim gülümseyerek.''Başka bir kız olsa neler düşünürdü neler!''dedi ve üstüne ''İSTANBUL'' yazan tişörtünü giyindi.''Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum.Hadi bay bay!''dedim.Ayağa kalktım.Mal mal gülüyordu.Kapının koluna uzandım.'Bu kapı niye açılmıyor abisi?' dermiş gibi baktım.''Mal,kilitli.Gece sen kilitledin.'Niye kitledin?' diye sorduğum da da 'Hırsızlar gelir mazallah!' dedin.Balık hafızalı mısın lan sen?''dedi.''Evet birazcık olabilirim.Neyse kilidi nerde?''dedim.''Dolabın içinde.''dedi.Dolabın kapağını açtım.Kilidi elime aldım ve kapıyı açtıktan sonra odama ilerledim.Kendi dolabımdan kırmızı-beyaz çizgili ceketimi,beyaz ''Forever Love' yazılı tişörtümü,jean şortumu ve beyaz conversemi aldım.Üstüme hızla geçirdikten sonra Gökçe'nin aldığı bilekliklerimi koluma taktım.Beyaz çantamı elime aldım.Kırmızı çerçeveli kemik gözlüğümü çıkarttım.Aynaya geçtim.Dün gece için yaptığım dalgalar henüz geçmemişti.Tarakla saçlarımı taradıktan sonra gözlüğümü taktım ve odadan çıktım.Kerem'in kaç yaşında olduğunu bilmediğimi farkettim.''Kerem girebilir miyim?''dedim.''Sapıksan,evet!''dedi.Doğru düzgün 'Müsait değilim.' diyemiyor salak! ''Odadan çıkınca mutfağa gel.''dedim ve merdivenlerden inmeye başladım.Bakalım buzdolabında neler var? Biraz bakındıktan sonra kahvaltı için ayrılmış olan bölümü buldum.Salam,domates,peynir,zeytin,çilek ve kayısı reçeli,bal,yumurta,süt ve ekmekle masayı donattıktan sonra kaşık ve çatalları yan yana dizdim.Buzdolabın kapağını kapattım.Kerem ağzı açık bir şekilde sofraya bakıyordu.''Bu sofrayı sen mi hazırladın?''dedi.''Evde başka kız olmadığına göre?''dedim.''Senden böyle bir şeyi beklemiyordum.''dedi ve sandalyeyi kendine doğru çekip oturdu.''Yanlız sandviç yapacağım,hiçbir şeye dokunma.Sadece yumurta,zeytin,bal,çilek ve kayısı reçeli ve süt yiyebilirsin.Şimdilik.''dedim.''Süt yeniliyor muydu?''dedi.Ofladım.Sandalyeye oturdum ve ekmeği bıçakla yarıya böldüm.Salam,domates ve salatalıkları üst üste dizdim.Peyniri de bıçakla üzerine sürdüm.Elime aldığım birkaç yumurtayı da (sadece sarısını) serpiştirdim.İşte tamam! Kerem mal mal bana bakıyordu.''Al.''dedim elimdeki sandviçi uzatarak.''Allah razı olsun.''dedi ve gülümseyerek hayvanca bir ısırık aldı sandviçten.''O gülümsemeden sonra bu hayvanca ısırık hiç benzemiyorlar.''dedim ve aynı sandviçi kendime de yapmaya başladım.Kahvaltıyı yaptıktan sonra masayı beraber topladık.''Şu tabağı versene.''dedim.Tabağı bana uzattı.Uzattığı tabağı da bulaşık makinesine yerleştirdim ve makineyi çalıştırdım.''Sen kaç yaşındasın?''dedim.''Dün söylemiştim hatırlamıyor musun?''dedi.Kafamı 'hayır' anlamında salladım.''16 yaşındayım.Lise 2'ye gidiyorum!''dedi.''Tamam ya ne kızıyorsun? Ben de 15 yaşındayım.Lise 1'e gidiyorum!''dedim.Son iki cümleyi onunla aynı tonda söylemiştim.Yani en azından benzetebildim.''Okul?''dedim.''*** Lise'si.''dedi.''Biz eğer burada yaşıyor olsaydık ben de o liseye gidiyor olacaktım.''dedim.''Hadi o zaman beraber gidelim.Fazla geç kalmadık zaten.En fazla 10 dakika.''dedi.Kafamı salladım.''Üniformalarını giymeyecek misin?''dedim.''Hayır.Sevmiyorum.''dedi ve arabaya doğru yürümeye başladı.Arabanın kapısını kapatamadan arabayı çalıştırınca küçük bir çığlık attım.''Bugün kaç tane çığlık atmayı planlıyorsun? Pardon anırmayı?''dedi.Öfleyerek açık olan kapıyı kapattım.Hızla vitesi 2'ye attı ve gaza bastı.Ben de kafamı cama yasladım.İçime giren soğuk rüzgara bıraktım kendimi.Araba durdu.Kapıyı artist bir şekilde kapatıp yanıma geldi.Kapımı açtı ve ''Sanki hep böyleymişiz gibi davran.Benim için.''dedi.''Nede-'' sözümü bitiremeden beni kendine doğru çekti ve yakınlaşmamızı sağladı.Yavaşça ondan ayrıldım.Okula doğru yürürken çaktırmadan arkamı döndüğümde Kerem'in çoktan başka kızların yanında gülüştüğünü gördüm.Bir iç çektim ve merdivenlerden çıkmaya başladım.Sanırım içimi dökmeye ihtiyacım vardı.

LİSELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin