9-Bir Not

4.7K 185 14
                                    

Medya: Alkım


Biliyorum çok çok çok geç yayınladım.Ama bu bölümü bir türlü yazamadım.Yazdıklarım silindi ya da içime sinmedi.Tekrar tekrar yazmak zorunda kaldım.Hepinizden tekrar tekrar özür diliyorum.Sizi seviyorum.Diğer ki bölümleri elimden geldiğince hızlı yayınlamaya çalışacağım.Haftaya sadece cuma günü boşum.Diğer günlerim de yazılılarım var.Yazılılar biter bitmez yayınlamaya çalışacağım.İyi okumalar.!!!


Abimin hızlıca arabanın önüne doğru gelmesiyle Alkım'ın frene basması bir oldu.Tabii benim kafamın cama uçması da.''Sıçtık amına koyayım!''diye bağırdı Alkım.Abim sinirle Alkım'ın tarafına geldi ve camı açmasını söyledi.Alkım'ın elleri titriyordu.Gülümseyerek arabadan indim.''Abi hayırdır? Sen beni takip eder miydin ya?''dedim.''N-ne takip etcem lan.Kimle ne yapıyorsan yap göt!''dedi.''O zaman neden hala buradasın sayın Turan denen hayvanus?''dedim.''Siktir git bi Yersu.''dedi ve arabanın önünden çekildi.Alkım hala araba da sinema izlercesine pis pis sırıtıyordu.Arabaya bindim.''Abi kardeş! Yakında sinemalarda.''dedi.''Çeneni kesecek misin enişte?''dedim.Durakladı,yutkundu ve bana baktı.''Enişte mi?''dedi.Elleri yavaş yavaş ellerime doğru hareketlendi.Üzerinde gezdirmeye başladı.Ve tuttu.''Kabul etti mi?''dedi.


Oysa ki ben ne hayaller kurmuştum aney!


Beni öpecek sanmıştım aney!


Ellerimi tutup dizilerdeki gibi sarılacak sanmıştım aney!


''Bilmiyorum.Yani mal mısın? Daha söylemedim ki! İçimden geldi ondan dedim sana.''dedim.''Allah söyletmiştir.''dedi ve ellerini ellerimden çekti.''Allah söyletseydi seni seviyorum dedirtirdi.'' diye mırıldandım.''Ne?''dedi.''Görüşürüz.Görüşürüz!''diye geçiştirdim ve arabadan indim.Alkım ben indikten hemen sonra gaza bastı ve arabayı kaydırarak gitti.Kendi kendime gülümsedim.Eve doğru ilerlerken annemin camdan bakarak kafasını salladığını gördüm.Bu sefer harbiden sıçtım...



-




''15 tatil yaklaşıyor.Hanımefendinin notlarına bak!''diye bağırdı annem.Babam henüz gelmememişti.Ablam yanımda cips yiyerek bilgisayar oynuyordu.Annem mutfakta benim hakkımda şeyleri söylenip dururken abim kendine şekerli yoğurt yapıyordu.Hayır tabiki de ondan gizlice yiyip ablama suç atmayacağım! Telefonumun ekran kilidini açıp bizim sınıfın grubuna girdim.

Ali Berk:''Yersu denen kızı artık sınıfta istemeyenler ''-'' yazsınlar''

Cihan:''-''

Gözde:''-''

Ela:''-''

Tuna:''-''

Serkan:''-''

Rana:''-''

Furkan:''-''

Deniz:''-''

Harun:''-''

Alkım:''-''


Sınıfta ki hiç kimseyle anlaşamıyorum gördüğünüz gibi.Hiç kimse benimle aynı sırada oturmak istemiyor.Beden derslerin de bile voleybol oynayan kız arkadaşlarım beni aralarına almıyorlar.Kızını dışlıyorlar aney! Ben de kafama takmamaya çalışıyorum.Sınavlara çalışmak için kütüphaneye gittiğim de ''Bizim inek burdaymış.''diye bağırıyorlar.Yani anlayacağınız resmen bana 'çirkin ördek yavrusu' hikayesini yaşatıyorlar.Benzetmelerim süperdir biliyorum.

LİSELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin