Medya-Yersu>_<
1 gün önce akşam
Kerem'den
Berkay'ın beni çağırmasıyla Yersu'ya dönüp ''Hemen dönerim"dedim ve odamdan çıkıp merdivenlerden indim.Babam sinirli bir şekilde bana bakıyordu."Efendim baba?"dedim koltuğa otururken."Annen Zafer ve senin bizim evimize geldiğinizi ve 1-2 saat geçirdiğinizi söyledi.Ben sana o adamın en değersiz eşyası bile bu eve girmeyecek demedim mi?"dedi.Zafer benim arkadaşımdı.İkimizin de babası farklı şirketler de görev yapıyorlardı.4 gün önce bir toplantıya girdiler.Bir anlaşmazlık yüzünden yapılan büyük bir proje iptal olmuş,babamın sahip olduğu şirket büyük bir düşüşe geçmişti.Babam ve Zafer'in babası Serkan Amca kavga ettiler ve küsme gibi bir şey oldu aralarında.Babam da Berkay ve beni onlar hakkında çeşitli şeyler söyleyerek uyarmıştı.Bu gün okuldan sonra Zafer'le bizim eve gelip video oyunları oynadık.Cips yedik eğlendik.Annem de bundan haberdardı ama söylemeyeceğine söz vermişti.Hatta rahat edelim diye evden bile gitmişti."Oğlum duyuyor musun beni?"dedi babam dişlerinin arasından."Noldu baba?"dedim."Bak biz Serkan'la küsüz.Ve siz iki kardeş bunu anlamıyorsunuz!"dedi."Baba ilk başta sakin ol.Kendi-"sözümü devam ettiremeden "Utanmıyor musun benim dediklerime rağmen onu bu eve getirmeye?!" diye bağırdı."Baba! Küs olmanız! En fazla 3 ay sürer eminim!"diye bağırdım.Her kelime de bağırmıştım ve açıkcası şuan boğazım yanıyordu.Ben düşünürken bir anda kapı kapanma sesi geldi.Merakla salondan çıktım.Yersu'nun montu yoktu.İyi de hemen gelirim demiştim bekleyememiş miydi? Haber verebilirdi değil mi? Bir kaç defa mesaj attım ve aradım.Ama telefonuna ulaşamıyordum.Babama sinirle bakıp odama geri döndüm."Berkay Yersu niye gitti?"dedim."Bilmiyorum.İlk annesiyle konuştu.Gitmesi gerekiyordu sanırım. Sonra merdivenlerde durdu ve sizi dinleyip gözleri dolu bir şekilde çıktı."dedi."Tamam.Odamdan defol."deyip üzerimde ki kalın badiyi düzelttim ve yorganı çekip içeriye girdim.Berkay odadan çıktıktan sonra telefonumu elime alıp mesaj attım Yersu'ya.Cevap vermiyordu.En az 4 defa arama yaptım ama onu da cevaplamayınca telefonu komidine bırakıp gözlerimi kapattım.Nasıl olsa yarın konuşabilirdim.
-
Okula gelir gelmez müdürün odasına gitmiştim.Dövdüğüm çocuk yüzünden ceza almıştım.Müdürle konuşup odadan çıktım.Sınıfıma çıkarken Yersu'nun sınıfına bakmıştım ama konuşmayı öğle arasına bırakıp sınıfa çıktım.Sınavıma yetişmem gerekiyordu ve arka arkaya 2 sınav olacaktık bu gün.Sınıfa girdikten sonra montumu askılığa astım.Çantamı rastgele bir sıraya koyup oturdum.Cihan Hoca kağıtları dağıtmaya başlamıştı.Yavaş yavaş bana doğru gelirken içimden besmele çekip dikkatimi sınava vermeye çalıştım.
-
3. ders dersimiz biyolojiydi.Sınavdan sonra genelde dersleri dinlemediğim için en arka sıraya geçip uyumuştum.Zilin sesini duyar duymaz yerimde zıplayıp etrafa baktım.Kimseyi görmemek içimi rahatlatmıştı.Ayağa kalktım.Lavaboya doğru ilerlerken aklıma Yersu'yla konuşmam gerektiği gelmişti.Yüzümü bir kaç defa yıkadım.Sınıfın tamamının nerede olduğunu bilmediğimden merdivenlere yöneldim.2 kat aşağıya indikten sonra Deniz ve diğer kızları gördüm.Onların yanına gelip "Kızlar herkes nerede?" dedim.Hepsi bana hayranlıkla bakarken Deniz "Ders boş.Hocalar toplantı yapıyormuş.Hepimiz dışarı çıktık.Sen de bizim-" sözünü kestim ve "Tamam sağ ol." deyip yanlarından ayrıldım.Merdivenlerden çıkarken uyumayı planlıyordum ama tuvaletten çıkan Yersu'yu görünce bütün uykum kaçmıştı.Hızla yanına giderken benden uzaklaşmaya çalışması gözümden kaçmamıştı."Benden kaçamazsın mutluluğum.Konuşmadan olmaz."dememle buz kesilmişti her yeri.Bu hafif gülümsememe neden olsa da kendimi tutup ona bakmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİ KIZ
Teen FictionYersu Kayacık...İşleri nedeniyle sürekli taşınmak zorunda kalan bir aileye,taşındıkları yerlerde edindiği muhteşem arkadaşlara ve bir türlü yerine oturtamadığı bir hayata sahip liseli genç bir kız. "Hayatım artık düzelmeye başladı." dediği zamanlard...