5-Alperen Olayı

7.1K 281 32
                                    

Medya - Alya

İyi okumalar!!

>_<

Çağan olarak düşündüğüm kişiye bakmak için arkamı döndüm.Dönmemle üstüme atlaması bir oldu ve ''Lan sen Antalya'da değil miydin göt?''dedi.Arkadaş biraz küfürbazdır da.''Evet.Ama Denizli'ye tayinimiz çıktı.Beğenemedin mi?''dedim.Kendime göt denilmesinden nefret ediyordum ama ironi olan göt demeye bayılıyorum.Kollarımı göğsümde buluşturdum.Çağan benim Samsun'da ki en yakın arkadaşımdı.Bizim tayinimiz Antalya'ya çıkınca ondan ayrılmak zorunda kaldım.Giderken nasıl ağladığımızı hiç unutmam.''Lan cevap versene!''diye dürtükledi beni.''Ne lan ne?''dedim.Çağan'ın yanında kendimi rahat ve küfüre özgür şekilde hissettiğim için istediğimi diyordum ona.''Abi insan bir sarılır.Unuttun mu en yakınını?''dedi.Küçük çocuklar gibi büzdü dudağını.Kollarını boynuna doladım.''Unutulacak gibi değilsin ki.Seni çok özledim lan Çatal.''dedim.''Ben de seni Gökateş.''dedi.İsmimin zıtlarını söyleyerek hitap etmesi beni rahatsız etmiyordu.''Hangi sınıftasın?''dedim.''9-C.Sen?''dedi.''9-E.Teneffüslerde seni rahat bırakmam söyleyeyim.''dedim.''Ne olcak sülük gibi yapışıyosun.''dedi gülümseyerek.''Öyle olsun ÇATAL BEY!''diye bağırdım.Özellikle son iki kelimeyi vurgulayarak söylemiştim.Sınıfa hızlıca girdim ve kapıyı yüzüne kapattım.İlk sıranın boş olduğunu gördüm.Çantamı oraya koyarken gözlerini benim masama kestirmiş bir çocukta çantasını yanıma koydu.''Lan çekil orası benim sıram.Yeni geldin diye burayı boş sanma.''dedi.Doğru söylüyordu.Ben de bizim okul pardon eski okulda ki gibi yapıyorlar sanmıştım.Çantamı çektim ve ''Pardon.''dedim.Sağ elini sol omzunun alt bölgesine - MEMESİNE - koydu.''Boş olan sıra hangisi acaba?''dedim.Çocuk bana bakmadan 2. sırayı gösterdi.''Yüzüme bakarak konuştuğun için çok sağol.''dedim ve gösterdiği yere oturdum.Bana ters ters bakarak sınıftan çıktı.

-

Ders başladığında herkesin gözü benim üzerimdeydi.Kendimi çok yanlız hissediyorum Allah kahretsin!! ''Hoşgeldin kızım.Adın nedir?''dedi din kültürü hocası olarak düşündüğüm kişi.''Hoşbulduk hocam.Adım Yersu.''dedim.''Nereden geldin?''dedi.''Antalya.Babamın tayini yüzünden geldik.''dedim.Kafasını salladı.''Otur bakalım.Tekrar hoş geldin.''dedi.''Teşekkürler.''dedim.Gözlerin benim üstümde olması çok rahatsız ediyordu.Sırama otururken yanıma doğru gelen çocuğu farkettim.''Yanın boş.''dedi ve çantasını koydu.Allah var çocuk dünya yakışıklısı ama sırama oturması anlamına gelmiyor tabi ki! ''Ağır ol.Belki boş değil nereden biliyorsun?''dedim.''Kızım yeni geldin bir yerini siktirtme bana.''dedi.''Hadi ya götün yiyosa gel de dene lan.''dedim.''Benim götüm seninkine benzemez.Her şeyi yer merak etme.''dedi.''He belli.Ondan bu kadar büyük.''dedim ve hocanın bize bakmasıyla önüme döndüm.''Görkem geç yerine çocuğum.''dedi hoca.Çocuk oflayarak eski yerine tekrar oturdu.Piç Smile Zamanı!

-

Teneffüs zili çaldığında Çağan'ın sınıfa girmesini bekliyordum.Beklediğim gibi oldu.Çağan sınıfa girdi ve önüme çöktü.''Beni affet güzel kız.''dedi.''Kalk ayağa rezil oluyorsun mal!''dedim.''Senin için rezil olmak benim için bir hiç.''dedi.''Abi sevgilininim gibi davranma.Affettim tamam.Kalk ayağa fikrimden vazgeçmeyeyim.''dediğim anda ayağa kalktı.''Dersi zor geçirdim.''dedi.''Oy oy oy.Pek de severmiş beni.Dayanamazmış bensizliğe.''dedim.''Kes lan göt.Abartma.''dedi ve elimden tuttuğu gibi sınıftan çıkardı.''Sevgilin var mı lan senin?''dedi.''Maalesef yok.Senin?''dedim.''Var gibi yok gibi.Çok karışık.''dedi.''Derken?''dedim.''Seviyorum ama o beni seviyor mu bilmiyorum.''dedi.''Klasik türk hikayeleri.''dedim.''Ama benim ki farklı.Hem ben sen değilim ki o türk hikayelerini yaşıyacam!''dedi.''Bana bak Çatal seninle konuşmam yanlızlıktan ölürsün o zaman.''dedim.''Tamam lan tamam ergenus.''dedi.

''Hayvanus!''dedim.

''Yunus!''dedi.

''Gergedanus!''dedim ve elimle bitti işareti yaptım.Elini karnına koydu ve sınıfı gösterdi.''Benden küçük olduğunu unutma!''dedi.Burnumu sıktı.Sınıfa girdim ve sırama oturdum.Uyumak ondan daha önemli sonuçta.Yani benim için öyle!

-

Alperen'den:

Kızı gördüğümde tam anlamıyla çarpıldım.Yani harbiden çarpıldım.Böyle duvara dank! diye tosladım.Ama bunu sadece o piç abisi yüzünden yapacaktım.SADECE ABİSİ YÜZÜNDEN.Normalde böyle bir kıza asla kıyamam.Ama abisi ile yaşadıklarımız yüzünden bunu yapmak zorundaydım.Kız beni gördüğünde hafif bir şok atlattı.Arabadayken daha güzeldi ama neyse.Elimi beline doğru uzattığımda hala gözlerimin içine bakıyordu.Gülümsedim ve ona önüme geçmesini gösterdim.Birkaç ısrardan sonra önüme geçti ve yemeklerini aldı.Onun elini tutacak ve abisinin gözüne sokacaktım.İsmini öğrenmek için can atıyordum.Masaya oturduğumuzda abisinin beni görebileceği pozisyonda oturmaya dikkat ettim.Yüzüm de piç smile ile kızın eline doğru yavaş yavaş kayarken kız abisini gördü.İçimden küfürler savururken beni göt edip gitti.Sen görürsün kızım.Yatakta ne yapacaksın acaba?



-

Okuldan giderken servisi bulmak zor olmadı.Gökçe'lerin gelip gelmediğini sormak için Çatal'ın yanında arayamamıştım.Çatal'ların evi Denizli'nin merkezindeydi.Bizim ki de-Ben bizim evin adresini bilmiyorum ki!Gökçe'yi ararken yağmurun hafif tisediğini gördüm.Çantamdan mor şapkamı çıkardım.Ve hızlıca kafama geçirdim.Mal çocuk cevap vermiyordu.Serviste fazla kişi yoktu ve yayılarak gidiyorduk.Yeni tanıştığım kızın(Hülya) yanımda olmadığını farkettiğim de servisin arkalarına doğru göz attım.Okulun popisi olarak düşündüğüm kızın resmen ağzına girecekti.Öfleyerek önüme döndüm ve telefonumu çıkardım.Gökçe 3 defa aramıştı.Ne ara aradı ya da nasıl bu kadar çabuk aradı tabi ki de merak etmiyorum !!

-

Annemin 'yeni okulundan' geç geleceğini duyunca ergenlik hormonlarım baş gösterdi.Babamla atıştım,ablamla yüz kızartmaca oynadık (yani ben tokat savaşını öyle adlandırıyorum.),abimle birbirimize laf soktuk.Anlayacağınız akşam hiç güzel geçmedi.

Annem saat 18.37'de ev de olmuştu.''Anne okulda kalsaydın bu gece!''diye bağıran abim annemden iyi bir tokat yedikten sonra herkes odalarına dağıldı.Alperen'i düşünüyordum.Gözlerini,saç rengini,belimi eliyle kavrayışını...Ama abimin ona neden öyle baktığını sormaya götüm yemediği için meraktan çatlayacaktım.

-Ben size eve nasıl geldiğimizi anlatmadım!! Okul servisi otelin önüne geldiğin de abim beni servisten indirdiği gibi babamın arabasına bindirdi.Tam anlamıyla rezil olmuştum çünkü kucağında yapmıştı bütün bunları.Eve gelince yağmurdan dolayı evin dışını inceleyememenin üzüntüsüyle koltuğa oturdum.Diğer evimizden daha büyüktü.Odamı görmeye giderken heyecan içimi yiyip bitiriyordu.Annem kapıyı açtı.Odam tam bir liseli odasıydı.Perdeler zebra mavi-beyaz,halım bulutlu adını verdikleri türden ve perdemin içinde ki mavinin aynı tonun da,çalışma masam o kadar abartılacak bir şey değil ama odayla muhteşem bir uyum içerisinde.Yan taraflarından beyaz çizgiler aşağı akıyor ve zemini turkuaz.Dolabım kırık beyaz ve üstünde rengi tamamen siyah bir kız iphone telefonu ile fotoğraf çekiniyor.Gülümseyerek anneme sarılıp ''AY LAV YU!''diye bağırmam liseli bir kıza hiç yakışmıyordu ama böyle bir oda herkese nasip olmaz gençler!-

-

Bir anlık cesaretle ayağa kalktım ve abimin odasına girdim.''Abi sen Alperen'i nereden tanıyorsun?''dedim.''Ne oldu sevgilin sormanı mı istedi yoksa?''dedi.''NE?''dedim.Sevgili- Ben-Alperen-SEVGİLİ Mİ? ''Abi ne diyorsun? Ne sevgilisi?''dedim.''Çocuk sen ayağa kalkmasaydın elini tutuyordu.Kim başkasının elini boş yere tutar ki?''dedi.''Benim elimi mi tutuyordu? Abi daha yeni tanışmıştık.Sen onunla ne yaşadın ki böyle ön yargılı davranıyorsun?''dedim.''Orası seni hiç ilgilendirmez bücürük!''dedi ve beni ittirerek kapıyı kapattı.Mal işte mal! Gerizekalı ,öküz.Türkiye'de ki bütün abiler kardeşlerini odalarından kovup onları bir nedenle çatlatmak için grup kurmuşlar ve yemin etmişler.Kesinlikle böyle!!

LİSELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin