7-Alerji

5.6K 225 7
                                    

Uzun bir bölüm ile karşınızdayım! Okuyucu sayısı yükseldikçe yükseliyor.Bu bölümü biraz geç yayınladım.Çünkü bölüm adını bulamadım ne yapayım?

Medya - Çok tatlıııı (alakasız biliyorum) :))


Gerizekalı.Karşıma çıkması yetmiyormuş gibi bir de bana bakarak gözlerini kaçırıyordu.En sinir olduğum şeyleri yaşamak kadar sinir bir şey yok.Evet, edebiyat dersim süperdir(!)''Sen beni falan mı takip ediyorsun?''dedi kulağıma fısıldayarak.''Asıl sen beni mi takip ediyorsun? Ben arkadaşımı almaya geldim.Bugün bizde kalacak.''dedim.''Hayır.Babası benim amcam.Bizi aradı ve biz de kalacağını söyledi.Yaylan bücürük!''dedi burnumu sıkarak.Elini çektim ve Deniz'e döndüm.''Kanka sen onlarda mı kalacaksın?''dedim.Bir bana bir de Alperen ve yanında ki çocuğa baktı.''Babama söylersiniz.Ben Yersu'lar da kalacağım.''dedi.Piç smile yaparken Alperen'in arkamızdan ''Öyle olsun Deniz Hanım.''dediğine aldırış etmedik.''İyi ki bizde kalacaksın.Daha doğrusu iyi ki biz de kalmayı tercih ettin.Seni seviyorum baby!''dedim ve sıkıca sarıldım.''Aynen.Ben de seni seviyorum.''dedi ve sarılmama karşılık verdi.Babamın arkadaşını gördüm.El salladım ve arabanın bize doğru gelmesini izledim.''Gelin bakalım fıstıklar.''dedi ve kapıyı açtı.''Teşekkürler.''dedim ve koltuğa gömüldüm.


-


Deniz'in dolaba eşyalarını koymasını beklerken telefonumdan Gökçe'nin cevap vermesini bekliyordum.Dün ki konuşmamız da çok fazla soğuktu ve geleceklerinin belli olmadığını söylemişti.Yoksa bana yalan mı söylemişti? Saçmalama Yersu.Kaç yıllık arkadaşın o senin! ''Kanka duymuyor musun?''dedi Deniz.''Pardon dalmışım.Uyuyalım mı?''dedim.''Daha yeni onu sormuştum.Tamam.''dedi ve pijamalarını çıkarttı bavulundan.''Kanka gidecek misin kuzenlerine yarın?''dedim yatağın yorganını çektim.''Bilmiyorum ki.Ben babama yalvarmıştım onlarda kalmamak için.Ama dinlememiş beni.''dedi.''Boşver ben seni bırakmam.''dedim ve kollarımı boynuna doladım.Yatağa düşerken ''Kankağğğ!''diye bağıran Deniz şimdi ''Siktim belanı.''diye bağırıyordu.''Siktim ananı Yersu.''diye bağırdı abim.''Abi benim annem senin annen farkında mısın?''dedim.''Lan doğru.Neyse sen niye okulda beni yayıyorsun piç?''dedi.''Ne yayması lan? Ben seni anlatmam ki kimseye.Utanıyorum senden.''dedim.''E herkes benim hakkımda konuşuyormuş.''dedi.''Kim dedi?''dedim.Panikledi ve ''S-sanane?''dedi.''Abi sevgilin mi var?''dedim.''Evet.''dedi ve odasına girdi.Gözlerimi devirdim.Deniz çoktan uyumuştu.Hay anasını satıyım bir kere de ben bu kadar çabuk uyusam!!


-


Gözlerimi açtığım da annem Deniz'in eşyalarını valizine dolduruyordu.''Deniz nerede?''dedim.''Sen uyuduktan sonra Deniz'in kuzenleri gelip onu götürdüler.Babasını arayıp şahit bile yaptılar.Bağırış çağırışın arasında uyumayı başarabilen bir tek sen varsın.''dedi.''Ama Deniz asla gitmeyeceğini söylemişti.Puff!''dedim.''Kızım demek ki burada kalmayacakmış.Valizini toplayıp onların gönderdiği adama vermemi söyledi Deniz.Sende hazırlan.Okula geç kalacaksın.''dedi.''Tamam.''dedim ve hızlıca lavaboya gittim.Elimi saçlarımın arasına soktum.Madem gidecekse o akşam gitseydi.Beni uğraştırıp oraya kadar getirtmeseydi.Gelecekse ve böyle yapmayı planlamışsa haber vermeseydi.Kendi kendime konuşurken saatin gelip servisin kornasını çalmasına yaklaşık 10 dakika kaldığından haberim yoktu.Kolumda ki saatten saati gördüğüm anda yüzümü yıkayıp formalarımı giymem için odama gitmem bir oldu.Uzun bir maratondan sonra kahvaltı masasından ağzıma bir kaç şey tıkıştırarak servise doğru yürüdüm.Deniz'i arayıp neden gittiğini sormayacaktım.ASLA!

LİSELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin