15-"Duygu Karışımı"

3.6K 147 12
                                    

Medya-Kerem'in plajda ki hali

Bu bölüm pek içime sinmedi.Ama yeni bölüm yazmak zorunda olduğum için yayınladım.İyi okumalar!!

>_<

Gözlerimi ufalayarak etrafa bakmaya başladım.Salonda neden uyuyorum? diye düşünürken gözlerimi mutfağa doğru çevirdiğim de bir adet önlüklü kahvaltı hazırlayan Kerem'le karşılaştım.''Kerem?''dedim.''Efendim?''dedi yüzüme bakmadan.''Annemler nerede? Ve sen neden kahvaltı hazırlıyorsun?''dedim.''Acıkmadıysan yemeyebilirsin.Bu arada ben de bilmiyorum nerede olduklarını.''dedi.Öfleyerek ayağa kalktım ve lavaboya doğru ilerledim.Saçımı taradım.Suyu yüzüme 2 defa çarptıktan sonra havluyla sildim.Saçımı sıkı bir topuz yaptıktan sonra banyodan çıkıp odama girdim.Dolabımdan üzerinde '-LOVE? -NO!' yazan tişörtümü,siyah diz üstünde biten penye şortumu giyindikten sonra aynanın karşısına geçtim.Yüzüme hafifçe pudra sürdükten sonra odamdan çıktım.Merdivenlerden aşağıya indim.Telefonumu elime alıp annemi aradım.

''Alo anne?''

''Efendim annem?''

''Neredesiniz siz ya?''

''Ev bakmaya çıktık.Siz kahvaltınızı yaptınız mı?''

''Hayır yani ben daha yeni kalktım.Kerem kahvaltı hazırlamış.Sizi göremeyince merak etmiştim.''

''Tamam.Hadi kahvaltı yapın siz.Biz en az 1 saate geliriz.Belki de 2.''

''Hadi görüşürüz.''

''Bay bay.''

''Neredelermiş?''dedi Kerem yine yüzüme bakmadan.''Bugün hiç yüzüme bakmayı düşünüyor musun?''dedim.''Hayır.Sen soruma cevap ver.''dedi.''Ev bakmaya gitmişler.''dedim.Masaya doğru ilerlerken Kerem'in yürümeme engel olmasıyla durakladım.''Yememe izin vermiyor musun?''dedim kollarımı göğsümde birleştirerek.''Günaydın öpücüğü verdiğini hatırlamıyorum.''dedi yanağını göstererek.''Ne o? Sevgili falan mı sanıyorsun bizi?''dedim.''Artık değil miyiz?''dedi.''Beni kıskanıp kıskanmadığını bile bilmiyorum.''dedim.Gülümsedi.''Seni kıskanacağımı sanmıyorum.''dedi ve iki bardağa da çay doldurdu.''Hani kahvaltı yaptırmayacaktın bana?''dedim.''Günaydın öpücüğü verirsen yapabilirsin.''dedi.Öfleyerek ankastrenin önüne geçtim ve tezgahın üzerinde ki yumurtaları yanmak üzere olan yağın üstüne kırdım.Tahta kaşıkla karıştırırken üzerine tuz serpiştirdim.Yumurtanın piştiğine emin olduktan sonra tavayı elime alıp masaya koydum.Sandalyeye oturdum ve ekmeği elime alıp kahvaltı yapmaya başladım.Kerem ayakta beni izliyordu.''Ne? Yemeyecek misin?''dedim.Öfleyerek sandalyeye oturdu ve yemeye başladı.Kahvaltıyı bitirdikten sonra bulaşık makinesine bulaşıkları yerleştirdik.''Annemler en az 1 saat sonra gelirmiş.Ne yapacağız?''dedim.''Abin ve ablan gitmiş mi?''dedi.Dudağımı 'Bilmem.' anlamında büzdüm.Kafasını salladı ve merdivenlerden çıkmaya başladı.Kapının açılıp kapandığını duyduktan sonra merdivenlere doğru yürüdüm.Kerem ayak uçlarına basa basa merdivenlerden aşağıya iniyordu.''Evdeler mi?''diye sordum.Kafasını olumlu anlamda salladı.''Ben onların yanına gidiyorum.''dedim ve abim ile ablamın odasına girdim.''Bir uyutmadınız ya!''diye söylendi ablam.''Abla biz dışarı çıkıyoruz Kerem'le.Annemler ev bakmaya gitmişler.Yanlız kalınca korkmayın diye söylüyorum.''dedim kıkırdayarak.''Bi siktir git Yersu!''diye bağırdı abim gözlerini açmadan.Öfleyerek odadan çıktım ve merdivenlerden indim.''İyilik de yaramıyor.''diye söylene söylene geldim Kerem'in yanına.''Hadi çıkalım dışarıya.Üzerindekiler gayet iyi.Değiştirmene gerek yok.''dedi beni süzerek.''Bu sözler seninkiler için geçerli değil ama.''dedim.Öfleyerek üstünde ki önlüğü çıkardı.''5 dakikaya yanına gelirim.Sen arabanın yanına git.''dedi.Gülümseyerek elinde ki anahtarı aldım.Evden dışarı çıktım.Ben çıkar çıkmaz telefonum çalmaya başladı.

LİSELİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin