İNTİKAM SOĞUK YENİR

744 89 11
                                    

  Hayatta her suçun bir cezası vardır. Eğer suçların cezalarını insanlar kendi elleri ile vermeye kalksalar sonuç tam bir kaos olur. Bu düşünce ile yetiştirilen Deniz Ali , adaletin yasal yollar ile sağlanması gerektiğini iki adalet savunucusu insanın çocuğu olarak en iyi şekilde öğrenmişti. Yaşadıkları korkunçtu ama bu onun hatası olmadığı gibi utanıp saklanarak ya da kendi adaletini sağlamaya çalışarak sadece bu soysuzların fakülteye geri girmelerine yardımcı olacağının bilincindeydi. Öyle bir ceza almalıydılar ki hayatları boyunca bu hatayı boyunlarında bir pranga gibi taşımalıydılar. İşte Deniz Ali için gerçek intikam buydu ve bu düşünce ile hareket edecekti. Bu sırada Kürdonun getirdiği kıyafetleri alıp aksak adımlarla banyoya ilerleyerek yavaşça üzerini değiştirdi. Az önce yaşadıklarının etkisi ile tüm vücudu titrese de derin bir nefes alıp kendini toplayarak giyinmeye başladı. Bu arada Kürdo Deniz Ali'nin odadan çıkmasını fırsat bilip Alperen reisin karşısına dikildi.

" Alperen ne olduğunu anlatmayı düşünüyor musun ? Yoksa ben sana anlatman da yardımcı olayım mı?"

 Alperen karşısında sakin kalmaya çalışsa da bunda yeterli muaffakiyeti gösteremeyen gence baktı. Bakar bakmaz da bu gün yaşadıkları aklına gelip başını tekrar öne eğdi.

" Bence Deniz Ali 'den dinlesen daha iyi olur"

  Cümlesi tanıdık sesle onaylandığında başını geriye döndürüp baktı. Deniz Ali bitkin de olsa dimdik ayakta Kürdoya bakıyordu.

" Bence de ve gidelim."

 Kürdonun sert bakışları Alperen'den Deniz Ali'ye döndüğünde umduğunun aksine aynı sertlikte bir cevap alıp derin bir nefes alarak kapıya yöneldi. Kapıya ulaştıklarında Deniz Ali arkasını dönmeden:

" Alperen reis teşekkür ederim. " dedikten sonra evden hızla çıktı. Kendisine verilen terbiye zor durumda - ki bu zor durum normal olmasa da- kendisine yardım edene bir teşekkürü çok görmemeyi gerektiriyordu.Alperen'in evinden çıkıp arabaya bindiklerinde Kürdo dilinin ucundaki soruyu sordu.

" Ne oldu?"

" Eve gidince öğrenirsin anlatacak gücüm yok Kürdo."

 Kürdo ısrarın anlamsız olduğunu biliyordu. Zira Deniz Ali gibi her konuda dürüst bir adam şimdi değil diyorsa beklemesi gerekiyordu. Kontağı çalıştırdığında Deniz Ali emniyet kemerini takıp başını yan cama dayayarak daldığında yaşadıklarını düşünmeden edemedi. Ağlayıp , tepinerek bu şerefsizleri memnun etmeyecek aksine dik durup hadlerini bildirecekti.

......

DENİZ ALİ

Eve vardığımızda başımda dolanan ağrı yerini sabitleyerek bana eziyet etse de bu gün herşey taze iken bizimkilere durumu anlatmam gerekiyordu. Ama önce delilleri sabitlemeliydim ki bu şerefsizler kaçamasın. Direk salondaki bilgisayara gidip okulun güvenlik kameralarına ulaştım. Bu arada Mert Ali de eve gelmiş Kürdo ile konuşuyordu.

" Sorun ne kürdo?"

" Bilmiyorum ama birazdan öğreniriz."

 İşimi bitirdiğimde oturduğum dönen sandalye ile arkadaşlarıma yüzümü dönüp:

" Bu gün saldırıya uğradım." dediğimde gözleri kocaman açılan Mert Ali yanıma gelip sağıma soluma bakarak hasar kontrolü yaptıktan sonra:

" Galiba sen halletmişsin yara bere göremiyorum" dedi. Elimle karşımdaki sandalyeleri işaret ettiğimde itiraz etmeden oturan arkadaşlarıma:

" Anlatabileceğim bir şey değil bu nedenle güvenlik kamera kayıtlarını izlettireceğim." dediğimde titrek çıkan sesim ile ikisi de yavaşça gösterdiğim yere oturdular. Kaydı açıp izletmeye başladığımda yavaş yavaş çatılan kaşları masaya bağlandığım karede ikisinin de yerinden fırlayıp küfretmeleri ile devam etti.

ÜÇ ALİ (BXB) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin