/
/sınır:
20 oy
200 yorum/
/Giselle odasında birisini hissettiği an komodinin üstünde duran lambayı aldı ve görmediği kişinin üzerine attı. Ayağa kalkarak ışığı açtı ve Christian'ı tehdit ettiği hançerini çıkardı. Gördüğü kişi ile sinirle hançeri indirdi.
"Örümcek adam? Gece gece odamda ne işin var?" sinirle soludu. Örümcek başını okşadı ve sinirle ona döndü.
"Ne yapıyorsun be!"
"Odama gizlice giren senin, geri zekalı!" genç kız hemen savunmaya geçti. Örümcek inleye inleye kalktı.
"Ne drama queen çıktın ya!" Giselle her zaman haklı çıkar konuşmasının başlangıcıydı bu.
"Kafamı patlatan sensin!" Örümcek yatağa oturdu.
"Odama giren de sensin!" Giselle başından savıyormuş gibi baktı önündeki kahramana.
"İyi, haklısın, en haklı sensin!" başı ağırımaya devam eden Örümcek pes etti.
"Evet, öyle!"
"Huyun kurusun, Giselle!"
"Huyum kurusun, Örümcek!" Giselle sırıtarak baktı, Örümcek derin bir iç çekti. Bu da 'Giselle her zaman haklı çıkar' tartışmasının sonuydu ve bilin bakalım yine kim haklı çıkmıştı.
"Tamam, gerçekten haklısın. Odana dalmamalıydım." Örümcek suçlulukla baktı genç kıza.
"Evet, haklıyım girmemeliydin." Giselle haklı olmanın tadını çıkararak önünde duran ağ kafalı baş belasına bir bardak su verdi. Örümcek masum masum baktı ve maskesini ağzından yukarısına çıkmayacak bir şekilde açtı ve suyu içti. O sırada Giselle yerde duran sunumunu gördü. Bu bir yarışma içindi, kesinlikle Giselle için önemli bir yarışma. Peter Parker ile yarışacak olmasını saymıyordu bile. Onu yenmek ona keyif veriyordu.
"Ödev hırsızlığına mı başladın, Örümcek?" imalı imalı baktı ve kollarını birleştirdi.
Örümcek'in aniden eli ayağı karıştı, bin bir türlü yalan uydurmaya çalıştı. Ama herkes bilir ki bu tatlı küçük Örümcek asla yalan söyleyemezdi. Giselle kahkaha attı.
"Bana yardım etmeye çalıştığını kabul etsen ölmezsin!" tabiki de yardım için olmadığının farkındaydı. Örümcek, Giselle'i hiç sevmezdi. Peter Parker için bir yardım söz konusu olabilirdi, o ayrı. Sonuçta o Tony'nin oğlu gibiydi. Cidden ironik.
Örümcek derin bir iç çekti, rahatlamış gözüküyordu.
"Evet, öyle yapmaya çalışıyordum.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOST CONTROL , peter parker
Fanfiction「🕸」- 𝖑𝖔𝖘𝖙 𝖈𝖔𝖓𝖙𝖗𝖔𝖑, Giselle Byrnes'ın hayatı bir günde tamamen değişmişti. Annesi, ünlü bir iş adamını üvey babası olarak tanıtmıştı. Üstelik, doğduğu günden beri yaşadığı İtalya'nın ünlü şehri Venedik'ten New York'un sıradan semti...